دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آرایش صورت لاغر و کشیده به همراه نکات آرایش صورت های لاغر

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

سبک آرایش برای فرم های مختلف صورت متفاوت است و شما باید مطابق با فرم صورتتان مدل آرایش خود را انتخاب کنبد. در ادامه این مطلب مدل هایی از آرایش صورت لاغر را با جدیدترین متد های آرایشی روز مشاهده می کنید.

چهره افراد در شکل و فرم های مختلف وجود دارد و می توان فرم چهره ها را به سه دسته اصلی , بیضی , کشیده تقسیم بندی کرد. در ادامه این مطلب نکاتی برای میکاپ صورت لاغر و کشیده را به همراه تصاویر میکاپ برای این مدل صورت مشاهده خواهید کرد.

سبک میکاپ برای انواع فرم های صورت متفاوت است و شما باید مدل آرایشی را برای خود انتخاب نمایید که عیب های صورتتان را به خوبی بپوشاند و علاوه بر این با اجزای صورت شما مطابقت و هماهنگی داشته باشد. در این بخش ما قصد داریم تا شما را با نحوه میکاپ صورت لاغر آشنا سازیم برای مشاهده مدل های میکاپ برای صورت لاغر تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

تصاویر مدل آرایش صورت لاغر به همراه نکات طلایی برای نحوه میکاپ

بهترین مدل میکاپ برای صورت لاغر و کشیده مدلی است که فرم صورت کشیده را به فرم های صورت گردی و بیضی نزدیک می کند. شما می توانید با رنگ آمیزی درست در هنگام میکاپ صورتتان فرم کشیده و لاغر صورت خود را نرمال کنید.

نکاتی برای انتخاب مدل آرایش برای صورت لاغر مدل آرایش صورت لاغر میکاپ صورت لاغر
مدل ابرو و آرایش ابرو یکی از مهم ترین قسمت های میکاپ صورتهای لاغر محسوب می شود. بهترین مدل ابرو برای افرا با صورتی لاغر و کشیده، ابرو های نسبتا پهن و صاف هستند و علاوه بر این ابرو ها باید به سمت بالا و دو طرف صورت باشند تا کشیدگی صورت شما کمتر به چشم آید.

نحوه آرایش چشم و ابرو برای صورت لاغر

مدل ابرو برای صورت لاغر

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مژه مصنوعی یکی از بهترین راه ها برای پر نشان دادن صورتهای کشیده و لاغر است پس در هنگام آرایش چهره تان استفاده از مژه مصنوعی را فراموش نکنید.

نحوه زدن مژه مصنوعی

بهترین مدل آرایش چشم ها برای افراد با صورت های کشیده و استخوانی میکاپ چشم ها به صورت هشتی است که باید مدل سایه چشم به دو طرف صورت مایل شود و به سما انتهای ابرو ها برود.

مدل آرایش چشم برای افراد با صورت لاغر مدل آرایش چشم و ابرو برای صوت لاغر و کشیده مدل آرایش صورت لاغر
رنگ پوست خود را بهتر است فقط ۱ تا ۲ درجه از رنگ اصلی پوست خود روشن کنید و اگر پوست روشنی دارید فقط ۱ درجه رنگ پوست خود را روشن تر کنید.

نحوه آرایش گونه و لب برای صورت لاغر

مدل آرایش برای پوست سبزه و صورت لاغر مدل آرایش برای صورت های کشیده و لاغر

با رژ گونه می توانید گونه های خود را برجسته نشان دهید و برای کشیدن رژگونه باید حالت خنده بر روی چهره داشته باشید و سپس زیر برآمدگی حاصل از خندیدن را با کمک برسی پهن به دو طرف صورت مخصوصا گوش ها رژ گونه بزنید با این روش صورت شما پرتر به نظر می رسد.

نحوه زدن رژگونه برای صورت لاغر

آرایش صورت لاغر
رنگ سایه و رنگ رژ لب برای میکاپ صورت لاغر بهتر است روشن و شاد باشد.

نحوه آرایش صورت برای افراد لاغر مدل مو و ارایش صورت برای افراد لاغر مدل آرایش چشم آرایش صورت لاغر با متد های جدید آرایش صورت کشیده و لاغر مدل آرایش دخترانه برای صورت لاغر

نکاتی برای میکاپ صورت لاغر

۱. برای اینکه صورت تان پهن و درشت تر به نظر برسد بهتر است مژه هایتان را حجیم کنید برای حجم دادن به مژه ها می توانید از فرمژه و مژه مصنوعی و ریمل و اکستنشن مژه استفاده کنید.

۲. از سایه های رنگ تیره استفاده نکنید زیرا این رنگ سایه ها باعث می شوند تا صورت شما لاغرتر به نظر برسد. سایه های روشن و پاستلی برای افراد با صورت لاغر و کشیده انتخابی مناسب به شمار می روند.

آرایش صورت لاغر

۳. از رژگونه های تیره و پر رنگ استفاده نکنید زیرا گونه های شما کوچک و در نتیجه صورت تان لاغرتر به نظر می رسد. رژگونه های رنگ روشن برای خانم ها با صورت لاغر انتخابی مناسب می باشند.

۴. برای گریم  لب ها می توانید از رژلب های رنگ روشن استفاده نمایید.

آرایش صورت لاغر

۵. برای اینکه چشم هایتان درشت و کشیده تر به نظر برسد بهتر است از خط چشم گربه ای استفاده نمایید.

۶. تیره کردن داخل چشم ها با مداد یا سرمه باعث می شود تا چشم ها ریز و در نتیجه ترکیب صورت لاغرتر به نظر برسد.

میکاپ صورت کشیده

در این مطلب مدل ها و نکات طلایی برای آرایش صورت لاغر را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم شما بتوانید با کمک این مطلب برترین مدل میکاپ برای صورت لاغر خود را داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *