دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر بدون نیاز به نرم افزار

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹
  • ۰

اگر نمی توانید از گوشی خود برای اینستاگرام استفاده کنید می توایند به راحتی با کامپیوتر و یا تبلت خود در این فضای مجازی فعالیت کنید. در واقع این کار اخیرا به این اپلیکیشن اضافه شده است و شما قبلا نمی توانستید به راحتی پست های خود را در این فضا اشتراک گذاری کنید.

تا چندی پیش پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر امکان پذیر نبود ولی در آخرین بروز رسانی اینستاگرام شما می توانید به راحتی و بدون این که روی گوشی هوشمند خود این اپلیکیشن را نصب کنید پست بگذارید و از این فضای مجازی استفاده کنید.

افزودن پست در اینستاگرام با لپ تاپ

پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

اگر تا کنون از طریق وب سایت وارد اینستاگرام شده باشید می انید که امکان پست گذاشتن در آن وجود نداشته است و بسیاری از کاربران از این موضوع ناراحت بودند ولی طبق آخرین به روز رسانی هایی که اینستاگرام انجام داده است این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا همه افراد بتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند و رضایت کاربران افزایش یابد. باید بدانید که این کار فقط از طریق یک مرورگر امکان پذیر می باشد که آن هم مرورگر کروم است. در واقع امروز به شما یاد می دهیم که چگونه با مرورگر کامپیوتر خود بدون استفاده از هیچ نرم افزار دیگری در اکانت اینستاگرام خود پست بگذاریدو برای این کار نیاز است تا مراحل زیر را به ترتیب انجام بدهید.

استفاده از کروم برای پست گذاشتن در اینستا

  • یک سربرگ incognito در مرورگر کروم باز کنید. در واقع برای این کار کافی است سه تا از کلید های صفحه کلید خود را به صورت همزمان فشار بدهید. این سه کلید شامل Ctrl+Shift+ N می باشد.
  • در گزینه بعدی منو را از گوشه سمت راست مرورگر کروم باز کنید.
  • بعد از باز شدن منو باید گزینه ابزار های بیش تر یا More Tools را انتخاب کنید.
  • بعد از این که وارد بخش More Tools باید گزینه Developer tools را انتخاب کنید و وارد آن شوید.
  • در این بخش برای شما یک گزینه ای شبیه به موبایل و تبلت نمایان می شود و باید آن را انتخاب کنید.
  • بعد از انتخاب باید وارد سایت ایینستاگرام شوید. آدرس این سایت instagram.com می باشد.

پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

  • بعد از ورود به سایت باید مشخصات اکانت خود را وارد کنید.
  • زمانی که این برنامه در کامپیوتر شما باز شد می توانید با انتخاب آیکون دوربین عکس هایی که می خواهید را از کامپیوتر خود انتخاب کنید و آن ها را بادوستان و فالوور های خود به اشتراک بگذارید.

مزایا اینستا گرام چیست؟

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن هایی می باشد که زود به زود تغییراتی را در این برنامه ایجاد می کند با این حال باز هم مشکلات بسیاری برای کاربران وجود دارد که در حین استفاده از آن ممکن است برای آن ها ایجاد شود. شما می توانید با استفاده از این آپ عکس ها و ویدئو هایی را که دوست دارید با دیگران اشتراک گذاری کنید تا دیگران نیز از ویدئو های شما و عکس هایی که به اشتراک گذاشته اید استفاده کنند. این برنامه برای بسیاری از افراد تکراری می باشد و گاها برخی از افراد دوست دارند که از این اکانت خود خارج شوند در واقع کار های بسیار زیادی می توانید با این برنامه انجام بدهید و پیج های متعددی برای کار خود بسازید. از سری کار های دیگری که می توانید با این برنامه انجام بدهید شامل مسدود کردن کامنت ها ، شات کردن در اینستاگرام، تغییر زبان با چند کلیک ساده، رفع بلاک توسط اینستاگرام، حذف دائمی اکانت اینستاگرام و دی اکتیو موقت می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *