دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

روش مسدود کردن کامنت در اینستاگرام

  • حکیمه فهیمی
  • ۷ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

اگر دوست دارید در برنامه اینستاگرام پستی بگذارید که دیگران قادر به ثبت کامنت در زیر آن پست نباشند با این مطلب از آرگا همراه ما باشید تا شیوه مسدود کردن کامنت در اینستاگرام را فرابگیرید.

در حال حاضر برنامه اینستاگرام یکی از نرم افزارهای های محبوب در شبکه های اجتماعی می باشد که قابلیت های متعددی دارد. یکی از قابلیت های پر استفاده در این برنامه ویژگی کامنت گذاشتن یا اظهار نظر درباره محتوای منتشر شده می باشد. ممکن است بنا به دلایلی مایل نباشید افراد در زیر پست ارسال شده شما کامنتی را به ثبت برسانند. از این رو اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم نموده تا بخش نظرات یا کامنت خاصی را غیر فعال نمایید. در این مقاله به نحوه مسدود کردن کامنت در اینستاگرام می پردازیم.

آشنایی با شیوه مسدود کردن کامنت در اینستاگرام

 

برنامه اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای ارتباطی در شبکه اجتماعی می باشد که قابلیت نصب در سیستم عاملهای اندروید و ios را دارد. روزانه کاربران زیادی از این برنامه جهت مقاصد شخصی، کاری، تجاری، سرگرمی و … بهره می گیرند. این برنامه قابلیت های متعددی دارد. یکی از این قابلیت ها که بسیار پراستفاده نیز می باشد ویژگی اظهار نظر درباره محتوای منتشر شده یا کامنت گذاشتن برای پست ارسالی می باشد. قابل ذکر است کامنت ها و نظرات پست شده توسط صاحب پست و افرادی که آن صفحه را در اینساگرام دنبال می کنند، قابل مشاهده خواهد بود.

همانطور که می دانید برنامه اینستاگرام برای به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها بوده و کاربران می توانند درباره پست ارسال شده نظرات خود را بیان نمایند. اما در مواردی ممکن است تمایل نداشته باشید در زیر پست به اشتراک گذاشته شما کامنتی ثبت شود یا اظهارنظری صورت بگیرد از این رو برنامه ایستاگرام قابلیت مسدود کردن کامنت را فراهم کرده است که در ادامه با شیوه اجرای این کار آشنا خواهید شد.

۱. ابتدا برای ارسال یک پست جدید روی آیکون «+» در برنامه اینستاگرام کلیک کنید.

۲. سپس عکس مدنظر را انتخاب و در ادامه روی گزینه next کلیک کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۳.مراحل دیگر ارسال پست مانند تعیین فیلتر و … را اجرا کنید تا به قسمت caption,tag,location برسید.

۴. حالا گزینه Advanced settings را انتخاب نموده و در ادامه روی گزینه Turn off commenting کیلک کنید. سپس پست مدنظر را ارسال نمایید.

از این طریق قابلیت ثبت کامنت برای پس ارسالی شما غیرفعال می شود. حالا کاربران تنها می توانند آن را ببینند و قادر به ثبت اظهار نظر یا کامنت گذاشتن زیر آن نخواهند بود. البته این امکان نیز وجود دارد برای پست ارسال شده هم بتوانید قابلیت کامنت گذاری را غیرفعال کنید. برای اجرای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

۱.  به قسمت پروفایل حساب کاربری اینستاگرام رفته و پست مدنظر را انتخاب نمایید.

۲. روی آیکون سه نقطه در  بالای صفحه گوشه سمت راست کلیک کنید و سپس گزینه Turn off commenting را انتخاب کنید.

به این ترتیب می توانید برای پست های ارسال شده قبلی خود نیز کامنت گذاری را مسدود نمایید. در ادامه با ذکر مثالی با این امر بیشتر آشنا خواهید شد.

ابتدا پست مدنظر را پیدا کنید.

بعد روی گزینه Turn off commentingکلیک کنید

ملاحظه می کنید که گزینه کامنت از زیر پست حذف گردیده است.

نکته:

قابل ذکر است قابلیت مسدود کردن کامنت از نسخه ۹/۸/۵ به بعد به برنامه اینستاگرام اضافه شده است و نسخه های قبلی فاقد این قابلیت هستند.

 همینطور پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با طریقه تغییر زبان اینستاگرام و روش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *