دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نحوه دی اکتیو موقت اینستاگرام و فعال کردن مجدد آن

  • رسول پنق
  • ۲ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که که اکانت اینستاگرامی خود را حذف کرده باشد و پس از مدتی پشیمان شده و خواسته باشید دوباره به اینستاگرام برگردید. با حذف اکانت اینستاگرام تمامی پست ها و فالور های شما نیز پاک خواهد شد. اینستاگرام قابلیتی دارد که که اکانت خود را به صورت موقت پاک کنید که به آن دی اکتیو موقت اینستاگرام می گویند که ما در این پست به آموزش این موضوع می پردازیم.

برای همه ی ما پیش آمده است که از شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام خسته شده و اکانتمان را به کلی پاک کرده و پس از مدتی پشیمان شده باشیم. اینستاگرام به فکر این مواقع نیز بوده است و قابلیتی را معرفی کرده است که شما در آن به راحتی می توانید اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید و اگر پشیمان شدید آن را برگردانید. در این قابلیت شما می توانید اکانت خود را غیر فعال کنید به طوری که کسی نتواند آن را پیدا کند و بعداز مدتی و هر زمانی که خواستید می توانید اکانت خود را فعال کنید و آن را دوباره به اینستاگرام بازگردانید. در ادامه با آموزش دی اکتیو موقت اینستاگرام با ما همراه باشید.

دی اکتیو کردن موقت اینستاگرام

زمانی که اکانت اینستاگرامی خود را به صورت موقت دی اکتیو می کنید صفحه اینستاگرامی شما بسته می شود. در اینصورت صفحه اینستاگرامی شما را کسی نمی تواند ببیند پست هایی را هم که به اشتراک گذاشته اید کسی نمی تواند مشاهده کند. توجه داشته باشید که در صورت دی اکتیو کردن موقت اینستاگرام تمامی تصاوییر و فیلم هایی که شما در صفحه اینستاگرامی خود قرار داده اید بدون تغییر تا زمانی که دوباره اکانتتان را فعال کنید باقی خواهد ماند.

دی اکتیو موقت اینستاگرام و شیوه انجام آن

به این موضوع نیز توجه داشته باشید که از زمان دی اکتیو موقت اینستاگرام شما باید یک هفته گذشته باشد تا بتوانید آن را دوباره اکتیو و فعال کنید.

مراحل

برای غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام خود باید وارد سایت این شبکه مجازی محبوب شوید و امکان دی اکتیو کردن از طریق برنامه اینستاگرام وجود ندارد. دی اکتیو موقت اینستاگرام را در چند مرحله خیلی ساده می توان انجام داد که در زیر به آن ها اشاره شده است.

مراحل حذف موقت اکانت اینستاگرام

مرحله اول

ابتدا به سایت اینستاگرام رفته و با وارد کردن نام کاربری و رمز خود وارد اکانت خود شوید.

  •  آرون گروپس

مرحله اول برای دی اکتیو موقت اینستاگرام

مرحله دوم

بعداز اینکه از طریق سایت اینستاگرام وارد اکانت خود شدید به بخش پروفایل اکانت اینستاگرامی خود رفته و روی گزینه Edit Profile کلیک کنید.

اکانت اینستاگرام و حذف موقتی آن

مرحله سوم

در صفحه باز شده به انتهای صفه رفته و گزینه Teporarily disable my account را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام به ساده ترین روش

مرحله چهارم

در این مرحله که مرحله آخر است اینستاگرام از شما می خواهد که دلیل دی اکتیو موقت اینستاگرام را بیان کنید. یکی از گزینه های پیشنهادی را انتخاب کرده و رمز خود را وارد کنید. بع داز انجام این مراحل اکانت اینستاگرامی شما به صورت موقت حذف خواهد شد که شما در صورت لزوم می توانید به اکانت خود برگردید.

آخرین مرحله برای حذف موقت اکانت

 

برگشتن دوباره به اکانت اینستاگرام دی اکتیو شده

برای برگشتن به اکانت اینستاگرامی خود و بازیابی اکانت دی اکتیو شده تنها کافیست برنامه اینستاگرام را دانلود کرده و نام کاربرری و رمز خود را وارد کنید. بعداز وارد شدن به اکانت اینستاگرامی خود متوجه آن خواهید شد که هیچکدام از پست های شما حذف نشده است.

نحوه بازگشت به اکانت دی اکتیو شده

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *