دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معرفی رنگ سال ۲۰۲۱ و کاربردهای آن در پوشاک، آرایش و دکوراسیون

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب رنگ سال ۲۰۲۱ را به شما همراهان عزیز و گرامی معرفی خواهیم کرد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و اطلاعات لازم را در زمینه رنگ انتخابی سال جدید بدست آورید.

طرفداران مد با نزدیک شدن به سال جدید هر ساله منتظر اعلام رنگ سال هستند و امسال نیز رنگ سال ۲۰۲۱ از سوی موسسه پنتون اعلام شده است و اگر شما تمایل دارید با رنگ سال جدید آشنا شوید بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

معرفی رنگ سال ۲۰۲۱ میلادی و ۱۴۰۰ شمسی

سال ۲۰۲۰ با همه فراز و نشیب هایش رو به اتمام می باشد و حال زمان آن رسیده است که رنگ سال جدید معرفی شود. رنگ سال جدید طبق روال سال های قبل توسط موسسه پنتون انتخاب شده است و این رنگ بازتابی از سال پیش رو خواهد بود.

رنگ سال 2021

رنگ سال جدید چیست ؟

همانطور که می دانید موسسه پنتون رنگ سال ۲۰۲۰ را آبی کلاسیک انتخاب کرد که این رنگ آرامش خاصی را به روح و روان انسان می بخشید. رنگ سال جدید نیز رنگی خاص و متفاوت می باشد و امسال بر خلاف سال های گذشته دو رنگ جذاب به عنوان رنگ سال انتخاب شده اند.

رنگ سال ۲۰۲۱ از دو رنگ مستقل زرد و خاکستری تشکیل شده است و به این دلیل این دو رنگ انتخاب شده اند که گویای آن باشند چگونه عناصر مختلف برای حمایت از هم در کنار یکدیگر قرار می گیرند و این بهترین توصیفی می باشد که برای رنگ پیشنهادی موسسه پنتون در سال جدید می توان داشت.

رنگ سال 2021

رنگ سال جدید تلفیقی از حس سنگی و کاربردی و در عین حال حس گرم و خوش بینانه می باشد و این دو رنگ قادر هستند تا قدرت و انرژی مثبت را برای هر انسانی تداعی کنند. موسسه پنتون با قرار دادن این دو رنگ در کنار یکدیگر پیام خوشبختی را با تکیه بر تلاش و پشتکار به جهانیان صادر کرده است و ترکیب این دو رنگ باعث ایجاد روزنه امید در انسان ها می گردد و باعث می شود تا در شرایطی که بیماری کرونا در سراسر جهان جولان می دهد هر فردی احساس کند تا همه چیز در سال جدید بهتر می شود.

  •  آرون گروپس

رنگ سال 1400 شمسی

طبق بیانیه رسمی موسسه پنتون رنگ زرد نماد نشاط و خوش بینی است و رنگ طوسی نیز نماد مقاومت و ثبات و خونسردی می باشد. رنگ زرد دارای ارتباط مستقیمی با شادی و سلامتی است و علاوه بر این رنگی از خورشید می باشد و رنگ طوسی نیز بیانگر سنگ های ساحل است.

رنگ سال جدید

مدل های میکاپ و رنگ مو و طراحی ناخن با رنگ زرد و خاکستری

اغلب خانم ها و دختران مدگرا تمایل دارند برای رنگ مو و میکاپ خود از رنگ سال استفاده نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است برای تکمیل زیبایی ظاهری و استایل خود از رنگ های زرد و خاکستری در رنگ مو ۲۰۲۱ و دیزاین ناخن و آرایش صورت تان استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که برای رنگ زدن مو به کمک دو رنگ زرد و خاکستری می توانید قسمتی از موها را به رنگ خاکستری درآورید و قسمت دیگری از موها را زرد کنید که در این صورت بهتر است از طیف های جذاب تر این دو رنگ برای رنگ زدن موهای خود استفاده نمایید.

رنگ مو زرد و طوسی رنگ مو زرد و طوسی رنگ مو زیبا زرد و خاکستری معرفی رنگ سال 2021

برای آرایش صورت ۲۰۲۱ نیز می توانید از سایه رنگ زرد و خاکستری برای آرایش چشم ها استفاده نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسد.

مدل سایه 2021 آرایش صورت 2021 سایه چشم 2021

در اغلب مدل های طراحی ناخن ۲۰۲۱ نیز از ترکیب دو رنگ زرد و خاکستری استفاده می شود که این دو رنگ در کنار یکدیگر طرحی متفاوت را روی سطح ناخن ها ایجاد می کنند.

دیزاین ساده ناخن با رنگ زرد و طوسی 2021 مدل دیزاین شیک ناخن طرح ناخن 2021 دیزاین ناخن 2021 مدل دیزاین ناخن 2021 دیزاین شیک ناخن رنگ سال جدید 2021 مدل های دیزاین ناخن 2021 طراحی شیک ناخن مدل دیزاین ناخن طراحی ناخن 2021 معرفی رنگ سال 2021

استفاده از رنگ زرد و خاکستری در استایل

اغلب خانم ها و آقایان مدگرا تمایل دارند برای داشتن استایلی متفاوت در پوشش خود از رنگ سال استفاده نمایند. استفاده از رنگ های زرد و خاکستری در استایل آسان است زیرا این دو رنگ به راحتی با یکدیگر ست می شوند و باعث می شوند تا شما تیپی متفاوت و منحصر به فرد داشته باشید. توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید در پوشش خود از رنگ زرد در جزئیات استفاده نمایید و رنگ لباس های اصلی خود را از بین طیف های مختلف رنگ خاکستری انتخاب نمایید.

رنگ سال 2021

ست لباس زنانه با رنگ سال 2021 مدل لباس 2021 استفاده از رنگ سال 2021 در استایل   لباس زنانه و مردانه 2021 لباس زنانه 2021 ست لباس زنانه لباس زنانه 2021 ست لباس مردانه 2021 با رنگ زرد و خاکستری عینک 2021 پیراهن زنانه 2021 مدل لباس طرح دار 2021 رنگ سال 2021 چیست ست لباس زرد و طوسی مدل ساعت اسپرت مدل لباس 2021

استفاده از رنگ زرد و خاکستری در دکوراسیون داخلی منزل

برای ایجاد تغییرات مثبت در دکوراسیون داخلی منزل خود می توانید از رنگ سال استفاده نمایید. توجه داشته باشید که از ترکیب دو رنگ زرد و خاکستری می توانید برای دیزاین دکوراسیون داخلی قسمت های مختلف منزل نظیر سالن پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه و … استفاده نمایید و از این طریق طراحی جدید و متفاوتی را در طراحی داخلی منزل خود ایجاد نمایید.

دکوراسیون سالن پذیرایی دکوراسیون شیک پذیرایی طراحی دکوراسیون 2021 دکوراسیون زرد و خاکستری دکوراسیون پذیرایی 2021

دکوراسیون شیک اتاق خواب دکوراسیون زیبا اتاق خواب دکوراسیون زرد و طوسی اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب دیزاین داخلی اتاق خواب با رنگ سال 2021 دکوراسیون شیک اتاق خواب دکوراسیون شیک اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب 2021

طراحی دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون شیک آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه زرد و خاکستری  دکوراسیون آشپزخانه با رنگ سال 2021 طراحی دکوراسیون آشپزخانه 2021

در این مطلب به معرفی رنگ سال جدید پرداختیم که امیدواریم از ترکیب دو رنگ ذکر شده بتوانید به راحتی در استایل و دکوراسیون داخلی منزل و … استفاده نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *