دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

میسلار واتر چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب قصد داریم یکی از پاک کننده های آرایشی را به شما معرفی کنیم که محبوبیت بسیاری بین بانوان دارد و ضرر آن کم تر از سایر آرایش پاک کن های موجود در بازار می باشد و شما می توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید. تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

پاک کننده های آرایشی متنوعی در بازار وجود دارد که بسیاری از افراد را سردرگم می کند. در ادامه میسلار واتر یکی از پاک کننده های آرایشی را به شما معرفی خواهیم کرد و نکات و کاربرد های آن را برایتان بررسی می کنیم.

میسلار واتر

شناخت بیشتر میسلار واتر

این پاک کننده آرایشی یکی از راز های زیبایی اروپایی ها به شمار می رود و نیازی به شستوشو ندارد. میسلار واتر به پوست آسیبی نمی زند و یکی از محصولات منحصر به فرد آرایشی به حساب می آید که به تمیزی و نرمی پوست صورت شما کمک می کند. این مواد از میسل ها یا ذرات روغنی تشکیل شده است و نرمی و لطافت را برای پوست شما به ارمغان خواهد آورد. در واقع عملکرد این ماده به این صورت است که با جذب کثیفی ها و مواد آرایشی به خود می تواند پوست را تمیز کند. همانطور که می دانید مراقبت از پوست و پاک کردن آرایش به دو محصول متفاوت نیاز دارد ولی این محصول آرایشی بسیار کامل می باشد و می تواند این دو کار را با هم انجام دهد.

مواد تشکیل دهنده

این پاک کننده های آرایشی از ذرات لیپیدی پاک کننده تشکیل شده است و کارآیی بسیار زیادی دارد و شما می توانید چندین کار متفاوت را با یک محصول انجام بدهید و در هزینه های خودد  صرفه جویی کنید بدون این که آسیبی به پوست شما وارد شود.

نکاتی مهم درباره میسلار واتر ها

در نظر داشته باشید که این محصول آرایشی نکاتی دارد که آن را از سایرین متفاوت می سازد. در ادامه نکاتی را درباره این محصول کاربردی برای شما بیان می کنیم.

میسلار ها ویژگی های منحصر به فردی دارند.

  •  آرون گروپس

ویژگی منحصر به فرد

این پاک کننده آرایشی دو ویژگی آبدوستی و آبگریزی را با هم دارد و کم تر محصولی در بازار چنین ویژگی منحصر به فردی دارد. این ویژگی باعث می شود که تمام کثیفی ها و ناخالصی های روی صورت شما را از بین برود و سلامت پوست شما تضمین می شود.

ظاهر میسل ها

بر خلاف سایر آرایش پاک کن ها که به صورت فوم  در بازار موجود می باشند میسل ها به صورت محلول می باشند و ظاهری شبیه به آب دارند. برای استفاده از این محصول می توانید آن را روی پد تمیز و مخصوص بریزید و سپس به صورت خود بزنید. بعد از استفاده از این محصول نیازی به شستن صورت خود ندارید.

عملکرد میسل های

میسل های موجود در این محصول دارای عملکرد متفاوتی می باشند که این عملکرد ها شامل از بین بردن مواد آرایشی، پاکسازی پوست، تمیز کردن چربی ها و جدا سازی آن ها از پوست صورت می باشد و همچنین توانایی مرطوب کنندگی دارند.

پاک کردن آرایش های ماندگار

ممکن است گاهی از وسایل آرایشی های ۲۴ ساعته و یا ریمل های ضد آب استفاده کرده باشید و نتوانید آن ها را به راحتی از بین ببرید توصیه ما به شما این است که از این پاک کننده آرایشی استفاده کنید و به راحتی و در عرض چند ثانیه تمام آرایش خود را پاک کنید.

میسلار واتر

فرمولاسیون مناسب

همانطور که می دانید بسیاری از مواد آرایش پاک کن ها آسیب زا می باشند و در حین استفاده مداوم به پوست شما آسیب می رسانند اما نکته قابل توجهی که این پاک کننده آرایشی دارد این است که دارای فرمولاسیونی مناسب و ملایم داشته و به پوست شما آسیبی نمی رساند.

آبرسانی به پوست

بسیاری از محصولات آرایشی و همچنین آرایش پاک کن های موجود در بازار باعث خشک شدن پوست می شوند ولی میسلار واتر با آبرسانی به پوست و مرطوب کردن آن می تواند از خشکی پوست شما در اثر افزایش استفاده از لوازم آرایشی جلوگیری کند.

مناسب برای همه پوست ها

آرایش پاک کن هایی که در بازار وجود دارد ممکن است برای برخی از پوست ها مناسب نباشد و در صورت استفاده از آن ها پوست شما دچار آکنه و جوش شود. باید بدانید که این محصول آرایشی یکی از معدود پاک کننده هایی می باشد که برای همه نوع پوستی مناسب است و هیچ گونه عارضه جانبی برای شما بوجود نمی آورد.

استفاده آسان

استفاده از میسل ها بسیار راحت می باشد و نیازی به ماساژ شدید ندارد از این رو به بخش هایی از پوست که حساس هستند مانند زیر چشم ها و یا بخش هایی از پوست که زخم شده اند آسیبی نمی رساند. اگر دارای پوستی حساس می باشید باید بدانید که این ماده آسیبی به پوست شما وارد نمی کند.

نحوه استفاده از میسلار ها

نحوه استفاده

استفاده از پاک کننده های آرایشی بسیار متفاوت است و زمانی که می خواهید از این محصول استفاده کنید باید پد های مناسبی را تهیه کنید. پد پنبه ای مناسب ترین گزینه می باشد و پس از تهیه آن باید مقداری از این ماده را روی پد بریزید و روی صورت خود به آرامی بکشید. این کار را تا جایی ادامه بدهید که کاملا کرم ها و مواد آرایشی از روی پوست شما پاک شود. استفاده این محصول برای پاک کردن آرایش چشم ها متفاوت می باشد و شما باید از تکنیک «فشردن و نگه داشتن» استفاده کنید. در واقع این روش راه کاری ساده برای پاک کردن چشم ها می باشد و آسیبی به آن ها وارد نمی کند. برای استفاده از این راه کار باید ابتدا پد پنبه ای را به میسلار واتر  آغشته کرده و آن را روی چشم هایتان بگذارید و فشار دهید و چند ثانیه صبر کنید. با این کار میسل ها می توانند مواد آرایشی روی چشم را به راحتی جذب کنند و چشمان شما را بدون هیچ گونه آسیبی تمیز خواهند کرد.

کاربرد های دیگر

بسیاری از محصولات آرایشی هستند که علاوه بر پاک کنندگی توانایی های دیگری هم دارند و می توانند کار های دیگری را نیز انجام بدهند که میسل ها یکی از این مواد می باشد. اولین و مهم ترین وظیفه این محصول پاک کردن آرایش از روی صورت می باشد ولی باید بدانید که  این محصول کاربرد های دیگری نیز داررد که عبارت اند از :

  • پاک کردن آرایش ریخته شده بدون نیاز به شستشوی کل صورت
  • استفاده از این محصول در روز های بدون آرایش برای شاداب به نظر رسیدن
  • تمیز کردن آلودگی های روی پوست
  • استفاده از این محصول در باشگاه برای پاکسازی صورت
  • استفاده از میسل ها برای سر حال به نظر رسیدن بعد از انجام فعالیت های سنگین

کاربرد ها میسلار چیست؟

بسیاری از وسایل آرایشی و پاک کننده برای همه نوع پوستی مناسب نمی باشند بنابراین توصیه می کنیم که اگر پوست حساسی دارید بهتر است در انتخاب های خود دقت کنید تا آسیبی به پوست صورت شما وارد نشود و بتوانید از زیبایی خود لذت ببرید. در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر سایر مقالات آرگا را در زمینه سلامت پوست، اتوی صورت و ماسک برای برجسته شدن لب ها مشاهده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *