دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

۷ ماسک برای برجسته شدن لب به همراه دستور تهیه و روش استفاده

  • شقایق ایران دوست
  • ۴ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب ماسک هایی برای برجسته شدن لب هایتان پیشنهاد می دهیم و شما می توانید بدون استفاده از روش های پر خطر از این ماسک ها استفاده کنید و لب های خوش فرم و زیبا داشته باشید.

بسیاری از بانوان از روش های غیر طبیعی برای برجسته کردن لب ها استفاده می کنند. روش های جدید بسیار پر هزینه و خطرناک هستند و ممکن است ضرر های جدی و جبران ناپذیری داشته باشد.

ماسک برای برجسته شدن لب

ماسک برای برجسته شدن لب

روش های بسیار زیادی برای برجسته شدن لب های شما وجود دارد و شما می توانید بدون صرف هزینه های گزاف لب های خود را زیبا تر کنید. در ادامه ماسک هایی برای این کار به شما پیشنهاد می دهیم.

۱- دارچین و وازلین

وازلین یکی از موادی است که خاصیت بسیار زیادی دارد و تقریبا می توان گفت ضرری ندارد. اگر می خواهید لب های بزرگ تری داشته باشید می توانید از وازلین و دارچین استفاده کنید. در واقع این ترکیب از سوزش لب های شما به وسیله دارچین جلوگیری می کند و همچنین به شما کمک می کند تا لب های بزرگ و برجسته داشته باشید بدون این که سوزشی تجربه کنید.

طرز تهیه

یک قاشق چای خوری پودر دارچین را با وازلین ترکیب کنید و این ترکیب را روی لب های خود بمالید. سعی کنید این ترکیب وارد دهان شما نشود. کمی این مواد را روی لب های خود بمالید و سپس بعد از ۱۰ دقیقه بشویید. می توانید برای نتیجه گیری بهتر این ترکیب را سه بار در هفته امتحان کنید.

۲- عسل

یکی دیگر از ماسک هایی که برای برجسته کردن لب مفید است استفاده از عسل می باشد. عسل یکی از روش های خوب برای حجیم کردن لب ها می باشد. در واقع این ماده دارای آنتی اکسیدان می باشد و ویتامین های بسیار زیادی دارد و خوردن آن هیچ ضرری برای شما ندارد. برای استفاده از این روش کافی است کمی عسل را روی لب های خود بمالید و چند ساعت بگذارید بماند و سپس لب های خود را بشویید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۳- دارچین و روغن نارگیل

دارچین خاصیت بسیار زیادی دارد از این رو می توانید از ترکیب این ماده و روغن نارگیل برای برجسته کردن لب های خود استفاده کنید. در واقع دارچین کمی تند است و می تواند باعث تحریک شدن لب های شما شود. روغن نارگیل با اثرات آرامبخشی که دارد می تواند اثرات تحریکی دارچین را کاهش می دهد.

نحوه استفاده

کمی دارچین را با روغن نارگیل مخلوط کنید. بگذارید ده دقیقه بماند. سپس این ماده را روی لب های خود بمالید و اجازه بدهید ۳۰ دقیقه روی لب های شما بماند و بعد آن را بشویید.

پروتز لب در منزل

۴- روغن نعنا

یکی از ترفند های دیگر برای برجسته شدن لب های شما استفاده از روغن نعنا می باشد. این روغن علاوه بر برجسته کردن لب های شما می تواند به براق شدن لب های شما نیز کمک کند. در صورتی که لب های شما حساس می باشد می توانید این روغن را با آب مخلوط کنید تا رقیق تر شود.

۵- کپسول ویتامین E

کپسول های ویتامین E یکی از مفید ترین کپسول های شیمیایی می باشد که در رشد مو و ناخن تاثیرات بسیار زیادی دارد. در واقع این کپسول می تواند به برجسته شدن لب های شما نیز کمک کند. برای استفاده از این کپسول کافی است یکی از آن ها را با سوزن سوراخ کرده و ژل درون آن را روی لب هایتان بزنید. اجازه بدهید این ویتامین یک شب بر روی لب های شما بماند. صبح روز بعد متوجه تغییرات خواهید شد.

۶- یخ

یکی از بهترین روش هایی که می توانید برای بزرگ شدن لب های خود استفاده کنید استفاده از یخ می باشد. در واقع یخ علاوه بر بزرگ کردن لب ها سلول های مرده را از بین می برد و با افزایش جریان خون در پوست لب ها آن ها را بزرگ تر  کرده و رنگ لب ها را روشن می کند. با استفاده از این روش بدون عمل جراحی و با صرف کم ترین هزینه  و وقت می توانید لب های خوش فرم داشته باشید.

۷- ماسک فلفل برای برجسته شدن لب

یکی از ماسک های دیگری که می توانید برای پروتز لب در خانه تهیه کنید استفاده از ماسک فلفل می باشد. این ماسک ترکیبات دیگری هم دارد و می تواند به بزرگ شدن لب های شما کمک کند. فلفل باعث تحریک شدن لب های شما شده و به برجسته شدن لب ها کمک می کند.

تهیه ماسک فلفل

همانطور که می دانید فلفل باعث سوزش و تحریک لب ها می شود. برای کاهش سوزش ناشی از فلفل می توانید از ترکیب فلفل و روغن زیتون استفاده کنید. این دو ماده را با یک دیگر ترکیب کرده و آن ها را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی لب هایتان قرار بدهید. سپس این ماده را با آب ولرم بشویید.

نحوه لایه برداری لب ها

نکات مهم برای لایه برداری

روش های برجسته کردن لب ها بسیار ساده می باشد. در ادامه نکاتی مهمی را برای شما مطرح می کنیم.

  1. برای بزرگ شدن لب ها ابتدا سعی کنید آن ها را لایه برداری کنید تا جریان خون در آن ها افزایش پیدا کند.
  2. برای لایه برداری بهتر است از مواد طبیعی استفاده کنید.
  3. طبیعی ترین ماده برای لایه برداری شکر می باشد.
  4. می توانید برای لایه برداری از مسواک هم استفاده کنید.

در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر سایر مقالات آرگا را در زمینه آرایش صورت و بزرگ تر نشان دادن لب ها را مشاهده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *