دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جاذبه های دیدنی پنانگ مالزی و تجربه سفری لذت بخش

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

پنانگ شهر ساحلی و پر جاذبه مالزی است این شهر محبوبیت زیادی در میان گردشگران دارد و هر ساله علاقه مندان زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند این شهر دارای سواحلی بکر و پر جاذبه است و به دلیل معماری های باشکوهی که در آن دیده می شود می تواند مورد توجه باشد این شهر دارای تنوع فرهنگی بسیار زیادی است و دیدنی های گوناگونی نیز دارد.

پنانگ یکی از محبوب ترین شهرهای واقع در کشور مالزی است شهری که در شمال غربی مالزی واقع شده است و دارای چشم اندازهای طبیعی منحصر به فردی است این شهر مروارید شرق آسیا شناخته می شود و دلیل این نامگذاری نیز وجود جاذبه های لوکس و زیبایی است که در آن وجود دارد. سفر به این شهر می تواند شما را با یکی دیگر از مناطق دیدنی در مالزی آشنا کند و اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این منطقه در اختیارتان قرار دهد این شهر زیبایی خود را مدیون سواحل بکر و شنی خود می باشد و به دلیل شکوه و عظمتی که در معماری های آن مشاهده می شود هر ساله علاقه مندان زیادی را به خود جذب می کند. از دیگر جذابیت های این شهر می توان به معماری زیبا، فرهنگ خاص و سنت های ویژه آن اشاره نمود این جزیره که بهشتی گمشده در مالزی است به دلیل برخورداری از جنگل های استوایی خود مورد توجه است این منطقه یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا است و سواحل آن دارای ماسه های طلایی رنگ هستند. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید باید یک برنامه ریزی درست برای سفر خود به این منطقه داشته باشید که در ادامه این بخش نیز می توانید اطلاعات مهمی را درباره جاذبه های این شهر کسب کنید.

دیدنی های مهم شهر پنانگ:

لذت گشت و گزار در میان خیابان ها و مراکز خرید این شهر برای هر گردشگری دارای جذابیت است پنانگ به دلیل برخورداری از بزرگ ترین و لوکس ترین مراکز خرید در مالزی شناخته شده است و یکی از دیدنی های مالزی برای گردشگران مسحوب می شود.

 

جورج تاون:

نام یک منطقه قدیمی در ایالت پنانگ که وسعت آن حدود ۳۰۵ کیلومتر مربع می باشد و حدود ۵۱۰ هزار نفر جمعیت دارد این منطقه یکی از دیدنی های این شهر است. اگر قصد سفر به ایالت پنانگ را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از منطقه جورج تاون بازدید نمایید. در این منطقه هتل ها، رستوران ها، اماکن تفریحی و ورزشی زیادی وجود دارد که می تواند در طول سفر شما را سرگرم نماید. این مکان دیدنی در سال ۲۰۰۸ به عنوان یکی از بهترین مکان های دیدنی در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و همه ساله بازدیدکنندگان زیادی را در خود جای می دهد. این منطقه نام خود را از جورج سوم داماد پادشاه مالزی از قرن ۱۸ گرفته است و از آن زمان به این نام شناخته می شود. این مکان قدیمی در آن زمان به عنوان هدیه به جورج سوم اهدا شد و دارای قدمت بسیار زیادی می باشد. اکثر خانه های این منطقه از بافت قدیمی کشور مالزی می باشد و می تواند هر بازدیدکننده ای را مجذوب خود نماید.

دیدنی های پنانگ

پل پنانگ:

یکی از بهترین دیدنی های کشور مالزی این پل می باشد که حدود ۵ کیلومتر طول دارد و بزرگترین پل در این کشور می باشد. اگر قصد سفر به ایالت پنانگ را دارید می توانید طول این پل را به رانندگی بپردازید و از محیط اطراف آن لذت ببرید. این پل زیبا دارای ۶ باند برای اتومبیل ها می باشد که همه روزه هزاران ماشین از روی آن عبور می کنند تا از جزیره به سرزمین اصلی برسند. رانندگی از روی این پل بسیار لذت بخش می باشد و می تواند چشم انداز فوق العاده ای را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهد. اگر قصد سفر به کشور مالزی را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این پل زیبا دیدن نمایید.

آسمان خراش پنانگ

  •  آرون گروپس

کورن والیس:

یک قلعه ی تاریخی که از بهترین دیدنی های پنانگ مالزی می باشد و از اهمیت بسیار زیادی برای مردم این کشور برخوردار است. در این قلعه ی تاریخی بخش های زیادی از جمله کافه، رستوران، نمایشگاه های تاریخی، سالن صنایع دستی و … وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید نمایید و یک روز عالی را در سفر خود سپری کنید. در قلعه کورن والیس تعداد زیادی راهنما وجود دارد که شما را با بخش های مختلف قلعه آشنا می کنند و توضیحات مربوطه را در اختیار شما می گذارند. این قلعه تاریخی همه روزه به جز روزهای تعطیل باز می باشد و گردشگران می توانند با پرداخت هزینه بلیط از بخش های مختلف آن بازدید نمایند.

پنانگ را بشناسید

مزرعه پروانه ها:

یکی دیگر از دیدنی های پنانگ مالزی مزرعه پروانه های آن می باشد که گردشگران می توانند در آن گونه های مختلف پروانه ها و شاهپرک ها را تماشا نمایند. وسعت این مزرعه حدود ۸ هکتار است که در آن درختان زیادی از جمله سیب، گلابی، گیلاس و … وجود دارد که اگر در فصل آن ها به آنجا سفر نمایید می توانید از میوه های این درخت استفاده کنید. در این مکان دیدنی بزرگ بیش از ۱۲۰ گونه مختلف از پروانه ها زیست می کنند که زیبایی بسیار خاصی به این مکان بخشیده اند. اگر علاقه مند به تماشای زیبایی های خلقت خداوند هستید این مزرعه می تواند شما را حیرت زده نماید.

طبیعت پنانگ

معبد کک لوک سی:

این معبد مذهبی در مالزی از معماری خاص و زیبایی برخوردار است و بزرگ ترین معبد خدایان بودایی در جنوب شرق آسیا می باشد. این مکان چشم انداز بسیار فوق العاده ای دارد و قدمت آن به قرن بیستم باز می گردد. در مسیر رسیدن به این معبد زیبایی های زیادی وجود دارد که گردشگران می توانند در آن به ثبت عکس و خاطرات بپردازند. همچنین می توانید از مغازه های در طول مسیر برای عزیزان خود سوغاتی و هدیه های بسیار خوبی تهیه نمایید.

معماری پنانگ

این شهر زیبای مالزی دارای بلندترین برج ها و آسمان خراش ها می باشد و به دلیل برخورداری از جاذبه های مدرن خود مورد توجه است همچنین با وجود سواحل بکر و تفریحات لوکس و لاکچری هر ساله گردشگران زیادی برای سفر به این شهر ترغیب می شوند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *