دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدنی های مالزی و بهترین جاذبه های گردشگری این کشور زیبا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

مالزی کشوری وسیع است که به لحاظ تجاری و توریستی دارای اهمیت زیادی است و این روزها مقصد بسیاری از گرشگران است. بازدید از دیدنی های مالزی برای هر ماجراجویی دارای جذابیت است زیرا می توان دیدنی های تاریخی و طبیعی ویژه ای را نظاره گر بود.

میراث تاریخی ارزشمندی که در مالزی وجود دارد این روزها توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است از سوی دیگر مدرنیته بودن شهر و چشم اندازهای بکری همچون سواحل آن موجب جذب توریست شده اند. توصیه می شود برای سفر به مالزی و بازدید از دیدنی های مالزی از تورهای مسافرتی و جهانگردی استفاده کنید که امکانات مناسبی را در طول سفر برای شما عزیزان ارائه می دهند و راحتی سفر را برای شما به همراه دارند. یکی از مهم ترین شهرهای مالزی شهر دیدنی کوالالامپور است که بیشتر جاذبه های گردشگری مالزی در این شهر است و در ادامه بیشتر با این دیدنی های آشنا خواهید شد.

دیدنی های مالزی را بیشتر بشناسید:

یکی از جذابیت هایی که توریست ها دوست دارند در سفرهای خود تجربه کنند تلفیق جاذبه های مدرن، طبیعی و تاریخی است که علاوه بر تنوع سرگرمی های بیشتری در طول سفر برای آن ها خواهد داشت.

موزه ملی مالزی:

این موزه یکی از جاذبه های دیدنی در مالزی است موزه ای که در نزدیک باغ دریاچه پردانا واقع شده است از دیگر دیدنی های مالزی که در این موزه می تون شاهد آن بود منطقه جالان دامانسارا است که یکی از محله های قدیمی در اطراف این موزه است. ساختمان این موزه دارای معماری بومی است و به لحاظ سیاسی و فرهنگی نیز دارای اهمیت بالایی است.

بناهای تاریخی مالزی

بوکیت بینتانگ مالزی:

این خیابان یکی از زیبایی های شهر کوالالامپور است این خیابان پر از رستوران های متنوع با منوی غذای دریایی است که بسیار متنوع است. در این خیابان می توانید از فروشگاه ها و مغازه های مختلف دیدن کنید شلوغی و تردد در این خیابان هیاهوی خاصی به آن بخشیده است و دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود.

آشنایی با دیدنی های مالزی

غارهای باتو یا میمون های مالزی:

از دیگر مراکز توریستی ویژ و دیدنی های مالزی در کوالالامپور غارهای باتو است صخره ها وتپه های این غار دارای قدمت ۴۰۰ میلیون ساله هستند این بنا در گذشته یک بنای مذهبی بوده است که مراسم کذهبی بزرگ و مهمی در آن برگزار می شده است. این مکان امروزه نیز محلی برای عبادت است و با ورود به این غار شاهد مردمانی هستنید که با لباس های مخصوص در حال عبادت کردن هستند. مکان های دیدنی کوالالامپور بسیار بیشتر از این دیدنی های است که در این بخش با آن ها آشنا خواهید شد.

  •  آرون گروپس

مناطق تاریخی مالزی

پارک پروانه کوالالامپور:

این پارک در منطقه جالا سندراساری قرار گرفته است که از پارک های سرپوشیده است ساختمان آن نیز بسیار مرتفع است که ۱۲۰ گونه از پروانه ها در این مکان نگهداری می شوند و یکی از دیدنی های مالزی هستند. تماشای مناظر این پارک برای هر گردشگری جذابیت دارد این پارک محل مناسبی برای عکاسی خواهد بود.

مناطق دیدنی مالزی

آکواریوم کوالالامپور:

این آکواریوم در سطح بین المللی شناخته شده است و در مرکز کنوانسیون مالزی قرار گرفته است تونلی که در مسیر رسیدن به این آکواریوم وجود دارد بر جذابیت آن افزوده است و در آن ۱۵۰ گونه از آبزیان نگهداری می شوند. برای بازدید از این آکواریوم از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب می توانید بلیط تهیه کنید و از امکانات تفریحی و آموزشی این آکواریوم ها استفاده کنید.

آکواریوم مالزی

برج های دو قلو پتروناس از دیگر دیدنی های مالزی

یکی دیگر از دیدنی های مالزی برج های دو قلو است که بیشتر افراد آن را بر روی کارت پستال های جذاب دیده اند معمار این بنا سزار طرای بوده است که یک بنای خارق العاده است. ساختمان های این برج ۸۸ طبقه است و با استفاده از پلی به یکدیگر متصل گردیده اند این پل نیز دارای ۵۸ متر طول است.

جاذبه های مالزی

برج کی ال مالزی:

برجی در منطقه حفاظت شده از جنگل های بوکیت ناناس که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و یکی از جذابیت های آن نیز دیدن چشم انداز شهر از بالای برج است این برج دارای ۴۲۱ متر ارتفاع است این برج در ساعت های خاصی از روز آماده پذیرش علاقه مندان و توریست ها می باشد.

برج های مالزی

بازار مرکزی کوالالامپور:

یکی دیگر از دیدنی های مالزی که توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کند و دارای جذابیت است بازارهای مرکزی و محلی هستند این بازار نیز در محله چاینا تاون واقع شده است طراحی جالب این بازار برای ایده پردازی های کسب و کار مناسب خواهد بود. پیاده روی در این بازار بسیار لذت بخش است و دیدن صنایع دستی در میان خیابان های مدرن شهر توجه توریست ها را به خود جلب می کند.

بازار مالزی

پارک موضوعی سانوی لاگون:

رودخانه ای که ساخته دست بشری است و در هیچ جای دنیا مانند آن را نخواهید دید ساحل های مصنوعی و موج های مصنوعی هر یک تعجب بیشتری را بر می انگیزانند و با وجود امکانات آبی و تفریحات آبی جذابیت بیشتری خواهند داشت. به علاقه مندان نیز توصیه می شود تا از بخش های مهیج و جالب این پارک دیدن کنند.

دیدنی های طبیعی در مالزی

محله چینی ها در کوالالامپور:

دیدن زندگی و سنت های چینی ها آن هم در مالزی سفر شما را دلچسب تر می کند این محله دارای بازارهای محلی رنگارنگ است که گردشگران می توانند در کنار ساری دیدنی های مالزی از آن ها دیدن کنند.

مناطق توریستی مالزی

جاذبه های توریستی و گردشگری مالزی تنها به این مناطق ختم نمی شود این کشور مدرن در گوشه و کنار خود دارای چشم اندازهای طبیعی بکر، سواحل دیدنی، پارک ها، موزه ها و دیگر بناهای تاریخی هستند که هر یک می تواند جذب کننده باشد. مکان های دیدنی پوتراجایا در مالزی نیز می تواند برای علاقه مندان جالب باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *