دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه لواشک هندوانه فوق العاده خوش طعم در خانه

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با آموزش طرز تهیه لواشک هندوانه خوشمزه و خوش طعم در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم از تهیه این نوع لواشک در منزل نهایت لذت را ببرید.

لواشک هندوانه از انواع تنقلات خوشمزه و خوش طعم است که شما می توانید این نوع لواشک را در منزل به راحتی تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید. در دستور تهیه لواشک هندوانه از شکر و پوره هندوانه استفاده می شود همچنین این نوع لواشک دارای رنگی جذاب و طعمی ملس است.

برای تهیه لواشک از میوه های مختلف استفاده می شود و لواشک هایی نظیر لواشک مخلوط و لواشک آلو و لواشک هندوانه و لواشک انار از انواع تنقلات خوشمزه و سالم هستند و شما می توانید به کمک روش های ذکر شده لواشک هایی با طعم متنوع را در منزل تهیه کنید.

دستور تهیه لواشک هندوانه

مواد لازم

  • پوره هندوانه : سه پیمانه
  • شکر : نصف پیمانه

طرز تهیه لواشک هندوانه در منزل

برای تهیه این نوع لواشک ابتدا پوست هندوانه را جدا نمایید و تخمه های آن را دور بریزید سپس هندوانه را به صورت مکعبی برش بزنید و آن را به همراه شکر درون غذاساز بریزید تا به شکل پوره درآید و یکدست شود.

لواشک هندوانه خوش طعم

در مرحله بعدی طرز تهیه لواشک هندوانه ، پوره هندوانه را از توری پارچه ای عبور دهید تا آب هندوانه گرفته شود.

کف قالب مستطیل شکل با ابعاد ۳۰*۲۰ را به کمک روغن مایع چرب نمایید سپس پوره هندوانه را در کف قالب پهن کنید و قالب را در زوایه های مختلف چرخانده تا پوره به صورت مساوری کف قالب را پر نماید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

طرز تهیه لواشک هندوانه در منزل

فر را روی دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید تا به خوبی گرم شود سپس قالب را در طبقه وسطی فر قرار دهید تا لواشک خشک شود همچنین در فر را باز نگه دارید تا رطوبت اضافه آن خارج گردد توجه داشته باشید که برای خشک شدن لواشک هندوانه نمی توان زمان مشخصی را تعیین کرد زیرا این زمان به ضخامت و اندازه لایه پوره بستگی دارد.

مراحل تهیه لواشک هندوانه

قالب را از درون فر خارج کنید سپس آن را در دمای محیط قرار بدهید و لواشک را از قالب جدا نمایید سپس لواشک را در اندازه های دلخواه خود بزنید و آن را درون کیسه نایلونی قرار دهید.

در صورت تمایل می توانید برای تهیه لواشک هندوانه از دو قاشق سوپخوری عسل استفاده نمایید تا لواشک شیرین و خوش طعم تر شود.

روش تهیه لواشک هندوانه

در این بخش از آشپزی مجله آرگا با دستور تهیه لواشک هندوانه در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم از تهیه این نوع لواشک در منزل نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *