دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر انواع ست سارافون و دامن جدید و جذاب با طراحی چشم نواز

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع ست سارافون و دامن مخصوص خانم ها و دختران جوان آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید سارافونی شیک و زیبا را برای خود انتخاب نمایید.

سارافون و دامن از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها به شمار می رود و شما می توانید از این طرح لباس در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید.

ست سارافون و دامن زیبا و شیک

برای دوخت سارافون و دامن و سارافون و کت از پارچه های طرح دار یا ساده استفاده می شود که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و بهتر است شما برای انتخاب سارافون دامن یا سارافون کت با طرحی مناسب به سلیقه شخصی و فرم اندام تان توجه داشته باشید. در ادامه تصاویری از انواع طرح های سارافون دامن را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

ست سارافون و دامن

طرح های سارافون دامن زنانه و دخترانه

اگر تمایل دارید ظاهری جذاب داشته باشید بهتر است طرح سارافون دامن را با یکدیگر ست نمایید. توجه داشته باشید که می توانید از پارچه ای مشابه برای دوخت سارافون دامن استفاده نمایید همچنین می توانید رنگ قسمت هایی از پارچه سارافون نظیر سرآستین ها و دکمه ها و … را با رنگ و طرح دامن ست نمایید.

سارافون دامن برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب به شمار می رود همچنین این طرح لباس به صورت مجلسی و ساده و راحتی و سنتی دوخته می شود و شما می توانید این مدل ها ، لباسی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

برای دوخت سارافون دامن از پارچه ها با رنگ های متنوع تیره و روشن استفاده می شود همچنین بهتر است شما شومیز یا زیر سارافونی را برای پوشیدن در زیر سارافون انتخاب نمایید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

سارافون دامن با رنگ روشن برای خانم هایی که دارای فرم اندامی لاغر یا متناسب هستند انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین اگر فرم اندام شما چاق و درشت است بهتر است سارافون دامن رنگ تیره ای را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل سارافون دامن سارافون دامن رنگ روشن سارافون دامن سارافون دامن طوسی سارافون دامن مشکی سارافون دامن سنتی ست سارافون و دامن سارافون و کت سنتی سارافون دامن

سارافون دامن در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشد که انتخاب اندازه دامن و سارافون به اندازه قد شما بستگی دارد همچنین اگر شما تمایل دارید سارافون دامن بلندی را برای پوشیدن در مهمانی ها و مجالس انتخاب نمایید بهتر است از کفش پاشنه دار استفاده نمایید تا جذابیت استایل تان تکمیل شود.

سارافون دامن زیبا و جدید سارافون دامن طرح دار سارافون و دامن رنگ تیره سارافون دامن طرح سارافون دامن سارافون دامن شیک و جدید سارافون دامن زرشکی سارافون دامن رنگ تیره

مدل سارافون و دامن در رنگ و طرح های زیبا

همانطور که می دانید سارافون یکی از لباس های ضروری در بین اکثر خانم ها می باشد که در بین بانوان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و دارای رنگ و طرح های مختلفی هستند که بسته به سلیقه و موقعیت مکانی مورد نظرتان می توانید مدل مناسبی را انتخاب کنید و به راحتی می توانید با دامن نیز آن را بپوشید که در زمان انتخاب این مدل لباس پرطرفدار توجه به یک سری نکات بسیار مهم است که یکی از نکات مهم توجه به فرم اندام است و از این رو، متناسب با فرم اندام تان سارافون و دامن مناسبی را انتخاب کنید و نکته ذیگر توجه به رنگ لباس است که باید دقت داشته باشید رنگ مورد نظر لباس تان با رنگ پوست تان همخوانی داشته باشد و همچنین متناسب با موقعیت مکانی مورد نظرتان لباس مناسبی را انتخاب کنید و دقت داشته باشید که پارچه آن کیفیت بالایی داشته باشد و همچنین مدل لباس مورد نظر مناسب موقعیت مکانی باشد.

سارافون و دامن شیک سارافون و دامن لاکچری متفاوت ترین ست سارافون و دامن خاص ترین ست سارافون و دامن زیباترین ست سارافون و دامن مدل سارافون و دامن در رنگ زیبا

سارافون و دامن زیبا و لاکچری

انواع مدل سارافون و دامن مدل سارافون و دامن لاکچری مدل سارافون و دامن خاص مدل سارافون و دامن زیبا

در این مطلب انواع طرح های ست سارافون دامن مخصوص خانم های خوش سلیقه را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید طرحی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *