دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه شربت بلوبری خوشمزه با طعم طبیعی

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با آموزش طرز تهیه شربت بلوبری خوشمزه و خوش طعم در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم از تهیه این نوشیدنی نهایت لذت را ببرید.

شربت بلوبری ( شربت زغال اخته آبی ) از انواع شربت های خوشمزه و خوش طعم است و شما می توانید این نوع شربت را در منزل به راحتی در منزل تهیه نمایید. در دستور تهیه شربت بلوبری از بلوبری تازه و شکر و آب و زعفران ساییده شده استفاده می شود.

شربت بلوبری و شربت سکنجبین و شربت آلبالو و شربت زعفرانی از انواع شربت های گوارا مخصوص فصل تابستان هستند و شما می توانید این نوع شربت ها را به صورت سالم و خانگی تهیه نمایید.

دستور تهیه شربت بلوبری

مواد لازم

  • بلوبری تازه : یک فنجان
  • شکر : یک فنجان
  • آب : یک فنجان
  • زعفران ساییده شده : ۱/۵ قاشق چایخوری

طرز تهیه شربت بلوبری در منزل

ابتدا شکر و آب را درون قابلمه ای مناسب بریزید و شکر را در مقداری آب حل نمایید سپس قابلمه را روی حرارت گاز قرار دهید تا شکر درون آب حل شود. زعفران ساییده شده را درون مقداری آب جوش بریزید و آن را روی حرارت گاز قرار دهید تا دم بکشد و چند جوش بزند سپس زعفران را به محلول بیفزایید و اجازه دهید چند جوش بزند.

قابلمه را در مکانی مناسب قرار دهید تا شربت سرد شود سپس شربت را درون مخلوط کن بریزید و بلوبری تازه را درون مخلوط کن ریخته سپس به کمک دور تند مخلوط کن مواد را با یکدیگر ترکیب نمایید و بعد از اینکه مواد شربت یکدست شدند مقداری از تکه های میوه را به آن ها بیفزایید.

دستور تهیه شربت بلوبری

مخلوط شربت را درون بطری شیشه ای مناسب بریزید سپس بطری را درون یخچال قرار دهید. در این مرحله از طرز تهیه شربت بلوبری تکه های میوه روی بلوبری جمع می شوند و شما می توانید به راحتی میوه ها را جمع کنید و آن ها را در مکانی مناسب قرار دهید. توجه داشته باشید که بعد از گذراندن این مرحله ها نوشیدنی آماده است.

  •  آرون گروپس

برای تهیه نوشیدنی بلوبری چند برگ نعناء را ته لیوان های سرو قرار دهید سپس آب لیموی تازه را در هر لیوان بچکانید و به کمک دسته قاشق چوبی نعناء را بکوبید و شربت را درون هر یک از لیوان ها بریزید.

طرز تهیه شربت بلویری در منزل

در این مطلب با دستور تهیه شربت بلوبری در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید این نوع شربت را به راحتی در منزل تهیه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *