دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ترکیب رنگ موی نسکافه ای با انواع فرمول ها + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

رنگ موی نسکافه ای یکی از انواع رنگ مو های پرطرفدار است که بیشتر خانم ها تمایل دارند برای رنگ کردن مو های خود از رنگ نسکافه ای استفاده نمایند. در ادامه این مطلب انواع فرمول های ترکیبی رنگ مو نسکافه ای به همراه مدل های این رنگ مو را مشاهده خواهید کرد.

انتخاب رنگ مو یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها است شما باید بتوانید رنگ مویی را برای خود انتخاب کنید که برای چهره تان زیبایی و جذابیت را به ارمغان بیاورد. رنگ مو نسکافه ای، رنگ موی شکلاتی و … از انواع رنگ مو های زیبا و جذاب هستند که در این بخش چند ترکیب مختلف رنگ مو نسکافه ایی را در اختیار شما همراهان عزیز گرامی قرار داده ابم.

در انتخاب رنگ مو خود قبل از هر چیز مطمئن شوید که این رنگ مو مناسب با رنگ پوست شما است زیرا اگر رنگ مویی را که انتخاب می کنید به چهره شما نیاید جذابیت ظاهری خود را از دست می دهید. در مطالب ادامه این بخش انواع فرمول های ترکیبی رنگ موهای نسکافه ای را به همراه تصاویر این مدل رنگ مو ملاحظه خواهید کرد.

رنگ مو نسکافه ای

انواع فرمول های ترکیب رنگ موی نسکافه ای تیره و روشن

رنگ مو نسکافه ای، رنگ موی عسلی و رنگ موی زیتونی رنگ مو های پرطرفداری هستند . می توانید برای جذابیت رنگ مو خود بعد از رنگ کردن مو هایتان از مدل مش مو بر روی مو های خود استفاده کنید.  اگر شما به دنبال ترکیب های متنوع رنگ مو جدید نسکافه اییی هستید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا انواع فرمول های ترکیبی این رنگ مو زیبا و ایده آل را به شما عزیزان معرفی نماییم.

رنگ موی نسکافه ای زیبا

ترکیب رنگ مو نسکافه ای

بلوند شکلاتی متوسط : ۲/۳ تیوپ
رنگ موی کارملی : ۱/۳ تیوپ (۴۷-۷)
واریاسیون ۲ سانت
اکسیدان نمره ۱
پایه ۸ دکلره

رنگ موی نسکافه ای دخترانه

  •  آرون گروپس

فرمول ترکیبی رنگ موی قهوه ای نسکافه ای بدون دکلره

اگر شما ترجیح می دهید که مو هایتان را بدون استفاده از دکلره رنگ بزنید این رنگ مو به شرط این که با پوست شما سازگاری داشته باشد می تواند بهترین ایده برای انتخاب مدل رنگ مو شما باشد. برای زدن این رنگ مو ابتدا رنگ مو را به ساقه مو های خود بزنید و ۲۰ دقیقه صبر کنید سپس رنگ مو را به ریشه مو های خود بزنید و بعد از هماهنگ شدن رنگ ریشه و ساقه مو  مو هایتان را بشویید.

فرمول رنگ مو قهوه ای نسکافه ای

بلوند نسکافه ای تیره با شماره ۶.۴۷
بلوند طلایی خیلی روشن  G8 : 1/3 تیوپ
اکسیدان ۲ : نسبت اکسیدان به رنگ ۱/۵ برابر رنگ مو

رنگ موی نسکافه ای زیبا

فرمول رنگ مو نسکافه ای براق و روشن

قبل از زدن رنگ مو اصلی به این نکته توجه کنید که باید مو های شما به پایه مناسب دکلره برسد و با رنگساژ کردن بیس مناسب را به دست آورید. دو ترکیب متفاوت برای رنگ مو نسکافه ای روشن و براق را در ادامه این مطلب در اختیار شما خانم های عزیز ایرانی قرار داده ایم.

فرمول ترکیبی ۱

کرم کارملی روشن ۵۰ میل + بلوند شکلاتی روشن ۵۰ میل + بلوند روشن ۲۵ میل +اکسیدان نمره ۱ ۱۸۰ میل + واریاسیون نقره ای ۵ سانت + پایه ۸ دکلره

رنگ موی نسکافه ای براق

فرمول ترکیبی ۲

رنگ موی شکلاتی شماره ۸ +اکسیدان ۶ درصد را بر روی پایه ۹ دکلره بزنید.

رنگ موی نسکافه ای روشن

فرمول رنگ مو نسکافه ای کاپوچینو براق

بلوند نسمافه ای شماره ۶ : ۲/۳ تیوپ
بلوند کاپوچینو شمراه ۸ : ۱/۳ تیوپ
واراسیون نقره ای : ۳ سانت
پایه ۷ دکلره

فرمول رنگ موی نسکافه ای کاپوچینو براق

فرمول رنگ موی نسکافه ای شکلاتی

رنگ موی شکلاتی نسکافه ای روشن از جمله رنگ موهای محبوب در میان بانوان ایرانی است. در ادامه با فرومول ترکیب این رنگ مو آشنا می شوید.

بلوند شکلاتی تیره ۶.۷ : ۱/۲ تیوپ
قهوه ای شکلاتی : ۴.۷ : ۱/۳ تیوپ
بلوند مسی تیره ۶.۴۴ : ۲۰ سانت
اکسیدان نمره ۱ : ۶۰ سی سی

فرمول رنگ موی نسکافه ای شکلاتی

رنگ مو نسکافه ای دودی و بدون دکلره

در صو رتی که مایلید رنگ مویی اصولی داشته باشید، دکلره کردن و تهیه پودر های دکلره مناسب می تواند شما را در این زمینه بهتر کمک کند؛ حال اگر به هر دلیلی تمایل ندارید تا مو هایتان را دکلره روشن کنید، لازم است از رنگ هایی با پایه ۸ و اکسیدان ۹ درصد استفاده کنید، اگرچه رنگ موی بدون دکلره نیز می تواند مو ها را روشن کند، بنابراین در صورتی که رنگ مو با پایه یک تا سه باشد، احتمال روشن کردن مو ها با رنگ بسیار پایین است. اگر رنگ موی نسکافه ای دودی و بدون دکلره را برای مو هایتان با هر رنگی انتخاب کرده اید، ممکن است رنگ موی مزاحمی نتیجه نهایی رنگ مویتان را تغییر دهد، از این رو لازم است حتما با روشهای خنثی سازی رنگهای مزاحم آشنایی داشته باشید.

رنگ مو نسکافه ای

فرمول لازم برای تهیه رنگ موی قهوه ای سوخته  طبیعی و بدون دکلره :

مو رنگ نشده یا موی قهوه ای و یا طلایی دارای پایه ۵ تا ۷

رنگ نسکافه ای پایه ۸، نصف تیوپ

رنگ دودی پایه ۸، یک چهارم تیوپ

رنگ هایلایت کنفی، یک چهارم تیوپ

واریاسیون بنفش و نقره ای، ۲ سانت

اکسیدان ۹ درصد

فرمولی ترکیبی از رنگ مو نسکافه ای روشن و براق

برای این فرمول از رنگ مو لازم است که موهای خود را به پایه مناسبی از دکلره برسانید و بعد از رنگساژ مو ها پایه ایده آل و مناسب تان را بدست آورید.

رنگ مو نسکافه ای و زیبا

فرمول شماره ۱ برای رنگ مو

رنگ مو کرم کاراملی روشن/۵۰ میل

رنگ مو بلوند شکلاتی روشن/ ۵۰ میل

رنگ موی روشن/ ۲۵ میل

اکسیدان شماره یک/ ۱۸۰ میل

واریاسیون نقره ای/ ۵ سانت

دکلره/ پایه ۸

فرمول شماره ۲

رنگ مو شکلاتی/ شماره ۸

اکسیدان ۶ درصد

دکلره/ پایه ۹

فرمول شماره ۳

رنگ مو بلوند شکلاتی/ دو سوم تیوپ

رنگ مو کاراملی/ یک سوم تیوپ

اکسیدان شماره یک

دکلره/ پایه ۸

مدت زمان برای مکث رنگ مو ۲۰ دقیقه کافی می باشد.

مدل های رنگ مو نسکافه ای

همه خانم ها به مدل رنگ مو و مدل مو خود بسیار حساس هستند و همیشه ترجیح می دهند که مدل رنگ مو خود را با توجه به رنگ موی سال انتخاب کنند اگر شما هم از این دسته از خانم ها هستید قبل از این که مو هایتان را با رنگ مو مد سال رنگ بزنید از این که این رنگ مو مناسب شما است مطمئن شوید به طور کلی بهتر است که در هنگام انتخاب رنگ مو حساسیت لازم را به خرج بدهید. در تصاویر زیر مدل هایی از انواع رنگ موهای نسکافه ایی را مشاهده می کنید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

رنگ موی نسکافه ای رنگ موی نسکافه ای شیک رنگ مو نسکافه ای با ترکیب های متنوع 5 فرمول ترکیبی رنگ مو نسکافه ای رنگ مو نسکافه ای مدرن فرمول های مختلف رنگ مو نسکافه ای فرمول های متنوع رنگ مو نسکافه ای مدل مو و رنگ مو نسکافه ای مدل رنگ مو نسکافه ای زیبا رنگ مو نسکافه ای تیره رنگ موی نسکافه ای برای عروس مدل مو و رنگ مو نسکافه ای رنگ موی بلوند نسکافه ای رنگ موی نسکافه ای برای مو های فر رنگ موی نسکافه ای روشن رنگ موی دودی نسکافه ای

رنگ موی نسکافه ای براق

رنگ مو نسکافه ای یکی دیگر از انواع رنگ مو ها است که در این مطلب از آرایش مو مجله آرگا چند فرمول ترکیبی این رنگ مو را مشاهده کردید شما می توانید با کمک این فرمول های ترکیبی مو های خود را به رنگ دلخواهتان در آورید. برای مشاهده انواع فرمول های ترکیب رنگ مو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *