دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب نخود در حالت های مختلف به روایت معبران مشهور

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب قصد داریم، تعبیر خواب نخود از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی را در اختیارتان قرار دهیم، بنابراین در ادامه می توانید تعابیر مختلف رویای خود را بخوانید.

معبران مختلف اسلامی، دیدن نخود خام یا پخته در خواب را به معنای غم و اندوه می دانند، اما در صورتی که همراه گوشت پخته خورده شود، تعبیرش بهتر است، هرچند که برخی تعبیرگران غربی دیدن نخود را به نشانه کسب ثروت می دانند، حال برای آگاهی از تعابیر مختلف نخود از دیدگاه های گوناگون می توانید در ادامه این بخش همراه ما شوید.

آشنایی با تعبیر خواب نخود

امام صادق (ع) و منوچهر مطیعی تهرانی، دیدن نخود در عالم رویا را به نشانه اندوه و غم می دانند، حضرت یوسف (ع) نیز آن را به نشانه غم تفسیر کرده است، همچنین جمع کردن نخود در خواب از نظر آنلی بیتون بیانگر آن است که نتیجه تلاش خود را خواهید دید و خوردن نخود را به معنای ثروتمند شدن می داند.

تعبیر رویای نخود

در مطالب قبلی با تعبیر خواب غبار، تعبیر خواب خورشید، تعبیر خواب پیر شدن و … آشنا شده اید، اکنون در اینجا می توانید تعبیر رویای خود در مورد دیدن نخود، کاشتن و یا خوردن آن را مشاهده کنید.

تعبیر رویای نخود

دیدن نخود در خواب یعنی اینکه در انجام کار هایتان موفق می شوید، همچنین کاشتن نخود به معنای آن است که به منظور رسیدن به اهدافتان باید تلاش بسیاری داشته باشید.

تعبیر خواب از دیدگاه خالد اصفهانی

اگر خواب نخود خشک یا تر را ببینید به نشانه غم می باشد، همچنن در صورتی که در رویا ببینید که نخود را به همراه گوشت پخته می خورید، میزان غم کمتر خواهد بود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تعبیر خواب نخود از دیدگاه آنلی بیتون

اگر کسی خواب نخود را ببیند، به نشانه تندرستی و بدست آوردن ثروت می باشد و نیز دیدن نخود خیس در خواب بیانگر انجام کار هایی موفقیت آمیز است.

در صورتی که کسی خواب ببیند که نخود می کارد به نشانه آن است که برای رسیدن به آرزوهایش مقدمه چینی می کند و زمینه ای فراهم خواهد کرد که به تمام آرزوهایش می رسد.

تعبیر خواب نخود از دیدگاه های مختلف

اگر خواب نخود های خشک را ببینید به معنای آن است که بیش از توان تان کار می کنید. همچنین خوردن نخود های خشک به نشانه آن است که بعد از کسب موفقیت های بسیار، ثروت تان کاهش یافته و به رنج می افتید.

اگر در خواب ببینید که نخود جمع می کنید به معنای آن است که نقشه هایتان به ثمر می نشیند و از دست رنج خود بهره می برید.

اگر کسی خواب نخود های انبار شده را ببیند، یعنی اینکه به چیز هایی که امید دارد، مدت کوتاهی دچار بلا تکلیفی می شوند، اما در نهایت شانس می آورد و از سردرگمی نجات می یابد.

تعبیر خواب از دیدگاه حضرت یوسف (ع)

به عقیده این معبر اسلامی، دیدن حبوباتی همچون ماش، برنج و نخود در عالم خواب به معنای ملال تفسیر شده است.

تعبیر خواب از دیدگاه جابر مغربی

اگر کسی خواب نان نخود را ببیند، دیدن این رؤیا به نشانه فقر و تنگدستی و نیز غم و اندوه می باشد.

تعبیر خواب نخود از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن نخود در خواب، چه خشک باشد و چه تر، پخته یا خام به نشانه اندوه و غم است و در صورتی که با گوشت پخته خورده شود، تأویل بهتری دارد.

دیدن نخود پخته در خواب

از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم، برای خواندن تعابیر خواب های متعدد خود درباره موضوعات متنوع می توانید با کلیک بر روی لینک تعبیر خواب از مطالب قبلی آرگا در این زمینه دیدن کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *