دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب غبار به روایت معبران مشهور اسلامی

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

دیدن گرد و غبار در هوا، بر روی صورت و یا اجسام مختلف و نیز پاک کردن و زدودن آن در عالم خواب می تواند هر کدام دارای معانی و تفاسیر مختلفی باشد، از این رو در ادامه می توانید با تعبیر خواب غبار آشنا شوید.

تعابیر مختلفی برای دیدن گرد و غبار از سوی معبران معتبر ذکر شده است؛ مطیعی تهرانی آن را به معنای مال کم می داند، همچنین ابراهیم کرمانی دیدن غبار بر روی صورت را به عقوبت تفسیر کرده است و عده ای دیگر نیز گرد و غبار موجود در هوا را به وجود مشکلات تأویل می کنند، برای آگاهی از تعابیر دیگر این مطلب را تا پایان بخوانید.

تعبیر خواب غبار از دیدگاه معبران اسلامی

اگر کسی در خواب ببیند که بر روی وسایل خانه اش، گرد و خاک نشسته است به نشانه آن است که ثروت اندکی را بدست خواهد آورد، در صورتی که ببیند، هوا خاک آلود است، بیانگر آن است که مشکلاتی دامنگیر مردم آن سرزمین خواهد شد، اگر هوا به شدن گرد و غبار شود و هیچ چیز قابل دیدن نباشد، دلالت بر رخداد اتفاقی کسالت آور، اما زودگذر دارد و هر چقدر گرد و خاک بیشتر در چشم و دهان برود، تأثیر آن نیز بیشتر می باشد.

تأویل خواب غبار

در مطالب پیشین با تعبیر خواب تاریکی، تعبیر خواب باران، تعبیر خواب خاک و … آشنا شده اید، حال در صورت تمایل برای خواندن تعبیر رویای خود درباره غبار از نظر تعبیرگران مشهور می توانید در ادامه این مطلب همراه ما شوید.

تعبیر خواب ابراهیم کرمانی

اگر کسی خواب ببیند که بادی وزید و در نتیجه آن هوا پر از گرد و غبار شده و تاریک گشت، به معنای آن است که مردمان آنجا، گرفتار ترس و بیم خواهند شد.

تفسیر خواب غبار

  •  آرون گروپس

اگر کسی در خواب ببیند که بر روی صورتش گرد و غبار نشسته است به نشانه آن است که به عقوبت و کیفر دچار می شود.

در صورتی که خواب ببیند، غبار را از دست هایش می تکاند به معنای آن است که به همان مقدار مال و ثروت جمع می کند، ضمن اینکه از آن منفعت و سود می برد.

همچنین اگر ببیند که در چشمانش به جای اشک، گرد و غبار جمع شده است به نشانه آن است که به مقدار آن گرد و غبار، مال حلال و بدون زحمت بدست می آورد.

تعبیر خواب غبار از دیدگاه مطیعی تهرانی

در تأویل این معبر اسلامی، دیدن گرد و غبار به مال اندک و کم معنا شده است. بنابراین اگر ببینید که گرد و غبار بر روی شیء و یا جایی نشسته است و در صورتی که آن شیء یا مکان به شما تعلق داشته باشد، یعنی به مال و ثروتی به همان مقدار گرد و خاک دست می یابید.

تعابیری از رویای گرد و غبار

از آنجا که گرد و غبار می تواند حالت ساکن داشته باشد، مثلا بر روی اجسام و اشیاء نشسته باشد و یا اینکه به صورت متحرک و در هوا باشد، از این رو درباره تعابیر آن نمی توان حکمی کلی داد.

حال در صورتی که گرد و غبار را به صورت معلق و در هوا ببینید، به نشانه ملال و کسالتی اندک می باشد و اگر ببینید که در هوای غبار گرفته می توانید چهره اشخاص و یا اشیاء را به صورت کدر و نامعلوم و تاریک ببینید به نشانه آن است که موضوع ملال آوری برای شما پیش خواهد آمد که به خاطر آن خاطرتان گرفته و کسل می شود، البته زود هم برطرف شده و شادی جای آن را می گیرد.

تفسیر رویای غبار

هوای گرد و خاک گرفته نیز تعبیر خواب مشابه ای با تعابیر غبار دارد و در صورتی که گرد و خاک بیشتری به دهان و چشمانتان برود، تاثیر آن نیز بیشتر می باشد.

در صورتی که ببینید گرد و غبار ناشی از حرکت اتوموبیلی به شما رسید، یعنی اینکه به خاطر دوری از کسی غمگین می شوید و یا اینکه چیزی یا کسی را از دست می دهید و غصه می خورید.

تعبیر رویای غبار از معبری دیگر

اگر کسی در خواب ببیند که اتوموبیلی به وی نزدیک شد و گرد و غبارش به وی رسید به نشانه آن است که به زودی خبری دریافت می کند که خوشحال کننده نمی باشد.

در صورتی که شخص بیننده خواب، غبار را ساکن ببیند به نشانه بدست آوردن مال اندک و قلیل می باشد و مقدار آن مال یا پول نیز بستگی به میزان گرد و غباری است که بر روی شیء نشسته است.

تعبیر خواب غبار به همراه عکس

همچنین اگر در خواب ببینید که غبار بر روی سر تان نشسته است، بیانگر آن است که از لحاظ موقعیت اجتماعی تهدید خواهید شد.

اگر کسی ببیند که غبار بر روی چهره اش نشسته است به نشانه آن است که کاری انجام خواهد داد که مورد سرزنش دیگران قرار خواهد گرفت و شرمنده می شود.

در صورتی که غبار بر روی کفش وی بنشیند، یعنی اینکه به جایی می رود که مناسب وی نبوده و موجب پشیمانی خواهد شد، اما در صورتی که غبار بر روی اشیاء و جدا از وجودتان بنشیند، به معنای بدست آوردن مال و کسب سود و منفعت است.

تعبیر خواب از دیدگاه امام صادق (ع)

امام صادق (ع) دیدن گرد و غبار را بر ۳ وجه می داند :

  • مال و اموال
  • بلا و گرفتاری
  • کیفر و عقوبت

تعبیر خواب غبار از دیدگاه ابن سیرین

اگر کسی در خواب ببیند که در هوا گرد و غبار وجود دارد به نشانه آن است که مشکل پیچیده ای در آنجا پیش خواهد آمد که مردم از حل آن مشکل عاجز شده اند.

در صورتی که ببینید، هوا را گرد و غبار سرد پوشانده است، بیانگر ورود پادشاهی بیگانه به آنجا و به وجود آوردن رنج و زحمت برای مردمان آن سرزمین می باشد.

تعبیر رویای غبار

از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم، در صورت تمایل برای آشنایی با تعبیر خواب های متعدد خود درباره موضوعات مختلف می توانید بر روی لینک تعبیر خواب کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *