دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی جرارد پیکه و عکس های جالب وی با همسرش شکیرا

  • عاطفه میرزایی
  • ۶ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

جرارد پیکه بازیکن فوتبال اهل اسپانیا می باشد .او هم اکنون در باشگاه بارسلونا و در پست مدافع بازی می کند . همسرش شکیرا خواننده معروف می باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی جرارد پیکه فوتبالیست خارخی همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی آشنا شوید

جرارد پیکه یکی از بازیکنان ۳۴ ساله معروف اهل کشور اسپانیا که در حال حاضر به عنوان بازیکن تیم فوتبال بارسلونا در پست مدافع میانی بازی می کند. ایشان برای این تیم تا کنون ۳۱۱ بار به میدان رفته و ۲۷ گل را به ثمر رسانده است و همچنین ۱۹۴ سانتی متر قد دارد. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه جرارد پیکه همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی آشنا شوید.

بیوگرافی جرارد پیکه همراه با تصاویر جدید و جذاب وی

جراره پیکه بازیکن فوتبال سرشناس متولد ۲ فوریه ۱۹۸۷ ( ۱۳۶۵) شمسی که هم اکنون ۳۴ سال سن دارد و در کشور اسپانیا چشم به جهان گشوده است و بزرگ شده اهل کاتالان در شهر بارسلون اسپانیا می باشد . همچنین وی تحصیل کرده دوره متوسطه مدرسه آشتون روی مرسی در منچستر انگلیس است.

تاریخچه زندگی جراره پیکه و همسرش

جرارد پیکه در یک خانواده ۴ نفره ثروتمندی به دنیا آمده است. پدرش خوان پیکه تاجر و مادرش خانم مونتسرات مدیر یک بیمارستان معروف ستون فقرات می باشد و تنها یک برادر از خودش کوچک تر به نام مارک دارد.

زندگینامه کامل جراره پیکه بازیکن فوتبال

جرارد پیکه با پیراهن بارسلونا

عکس + بیوگرافی جراره پیکه بازیکن فوتبال اسپانیا

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس زیبا و باحال از خانواده جرارد پیکه

شرح زندگی جراره پیکه بازیکن فوتبال تیم بارسولنا

جرارد پیکه بازیکن اسپانیایی از سن ۴ سالگی علاقه شدیدی به فوتبال داشت. سپس در سن ۷ سالگی سال ۱۹۹۴ با معرفی پدر بزرگش (آمادور برنابئو)  که معاون سابق بارسلونا بود به باشگاه بارسلونا معرفی شد و از سال ۱۹۹۴ – ۲۰۰۴ که ۱۴ سال سن داشت در آکادمی لاماسیای باشگاه بارسلونا به تمرین و آموزش پرداخت. سپس با خانواده اش به شهر منچستر رفتند و در آنجا در باشگاه منچستر یونایتد ثبت نام کرد و از سال ۲۰۰۴- ۲۰۰۸ در تیم جوانان و سپس در تیم بزرگسالان بازی کرد. بدانید که او از سال ۲۰۰۶ – ۲۰۰۷ یک فصل بصورت قرضی برای تیم رئال ساراگوسا بازی کرد.

بیوگرافی جراره پیکه بازیکن فوتباتل اهل اسپانیا

آلبوم زیبا و جدید جرارد پیکه بازیکن فوتبال دوست داشتنی اهل اسپانیا

تاریخچه زندگی جراره پیکه و همسرش

سلفی زیبا جرارد پیکه و همسرش شکیرا

بیوگرافی جراره پیکه + عکس های شخصی و جذاب

این بازیکن در سال ۲۰۰۸ پس از ۴ سال به تیم بارسلونا با هزینه ۵ میلیون یورو برگشت. او بخاطر بازی های درخشنده در این تیم که در ۲۶ نوامبر ۲۰۰۸ در لیگ قهرمانان اروپا اولین گل خود را به ثمر رسانده قرار دادش را بار ها تمدید کرده و تا سال ۲۰۲۲ در تیم بارسلونا بازی می کند.

شرح حال خواندنی و کامل جراره پیکه

حالت زیبا و جذاب جرارد پیکه

عکس جدید + بیوگرافی جراره پیکه بازیکن معروف اسپانیا

جرارد پیکه بازیکن معروف تیم بارسلونا از سن ۱۵ سالگی سال (۲۰۰۲) وارد تیم ملی نوجوانان اسپانیا شد تا اینکه در سال ۲۰۰۹ به تیم بزرگسالان پیوست و سپس پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از تیم ملی خارج شد. از افتخارات و جوایز باشگاهی جراره پیکه می توان به ۶ بار قهرمان لالیگا کشور اسپانیا، سه بار جام یوفا و لیگ قهرمانان اروپا، ۵ بار قهرمان جام حذفی اسپانیا و سوپر جام اسپانیا و همچنین جام باشگاه های جهان و … نیز اشاره کرد.

زندگینامه جالب و جذاب جراره پیکه

عکس متفاوت و زیبا جرارد پیکه و همسرش

زندگینامه زیبا و جذاب جراره پیکه

عکس جرارد پیکه

ازدواج و همسرش جرارد پیکه

جرارد پیکه در هنگام جریان های مسابقات جام جهانی فوتبال سال ۲۰۱۰ در کشور آفریقا با خواننده معروف خانم شکیرا ملاقات کرد. این خواننده بعد از ۱۱ سال زندگی با پسر رئیس جمهور آرژانتین در سال ۲۰۱۱ جدایی خود را از همسرش در اینستاگرام اعلام کرد. در نتیجه در ۲۹ مارس ۲۰۱۱ با انتشار چند عکس دو نفره در اینستاگرام ازدواجش را با جرارد پیکه تایید کرد و جالب است بدانید که هر دو آنها تولدشان ۲ فوریه می باشد. و حاصل این ازدواج دو فرزند پسر به نام میلان و ساشا می باشد که میلان متولد ۲۰۱۳ و ساشا متولد ۲۰۱۵ به دنیا آمده اند.

آشنایی با زندگینامه جراره پیکه

عکس خانوادگی جرارد پیکه

زندگینامه جراره پیکه و همسرش

مختصری از بیوگرافی شکیرا خواننده مشهور

شکیرا خواننده، ترانه سرا، رقصنده، مدلینگ و طراح رقص معروف کلمبیانی متولد ۲ فوریه ۱۹۷۷ که هم اکنون ۴۲ سال سن دارد و در شهر بارانکیلا در کلمبیا چشم به جهان گشوده است. پدرش اهل کشور لبنان و مادرش اهل کلمبیا می باشد. وی مسلط به زبان های پرتغالی، کاتالانی و انگلیسی است.

بیوگرافی جراره پیکه و همسرش

جرارد پیکه و همسرش

بیوگرافی جراره پیکه و همسرش شکیرا

جرارد پیکه در سال ۲۰۱۷ دوره ای سختی را در مدرسه تخصصی کسب و کار هاروارد در آمریکا گذراند که بیش از ۱۰ هزار دلار برایش سود داشت همچنین وی یکی از سهامداران محصولات لبنی می باشد. او در همین سال یک گروه سرمایه گذاری در عرصه ورزشی و رسانه دیجیتال به نام هلدینگ kosmos  را با افراد از سر ماه داران تاسیس کرد.

زندگینامه و بیوگرافی جامع جراره پیکه

عکس اینستاگرامی جرارد پیکه بازیکن فوتبال اهل اسپانیا

شرح حال جالب و زیبا جراره پیکه

از خواننده های مورد علاقه جرارد پیکه می توان به خانم ریحانا و لیدی گاگا اشاره کرد.

بیوگرافی جراره پیکه + تصاویر شخصی

بعد از خواندن بیوگرافی جرارد پیکه بازیکن فوتبال مشهور و محبوب اهل اسپانیا می توانید تعدادی از تصاویر زیبا و جذاب وی را در این قسمت ملاحظه نمایید.

                 عکس و تاریخچه زندگی جراره پیکه

ژست باحال و زیبا جرارد پیکه

شرح زندگی کامل و جالب جراره پیکه

گالری شخصی و جدید جرارد پیکه

شرح حال خواندنی جراره پیکه و همسرش شکیرا

عکس جرارد پیکه و همسرش شکیرا خواننده و ترانه سرا

تیپ جدید + زندگینامه جراره پیکه

تیپ جدید و زیبا جرارد پیکه

شرح حال زبا جراره پیکه بازکن دوستداشتنی اهل اسپانیا

عکس باحال و جالب جرارد پیکه بازیکن فوتبال معروف اسپانیا

زندگینامه باحال و جذاب جراره پیکه

اساتیل زیبا و جذاب جرارد پیکه بازیکن اهل کشور اسپانیا

تاریخچه زندگی جراره پیکه + عکس

عکس دو نفره زیبا و جذاب جرارد پیکه و همسرش شکیرا

شرح زندگی جراره پیکه و همسرش

زندگینامه جامع جرارد پیکه بازیکن فوتبال تیم بارسلونا

بیوگرافی جراره پیکه بازیکن تم بارسلونا

امیدواریم با خواندن بیوگرافی جرارد پیکه بازیکن فوتبال تیم باشگاه بارسلونا و از تماشای تصاویر زیبا و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *