دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ابراز علاقه به همسر با ترفندهای دوست داشتنی و تاثیر گذار

  • ساناز براتی
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸
  • ۰

یکی از مسائل مهم در تداوم زندگی مشترک نوع نشان دادن احساسات به همسر است. روش های مختلفی برای ابراز علاقه به همسر وجود دارد مثل دادن پیام های عاشقانه، پختن غذای مورد علاقه همسر، به زبان آوردن دوستت دارم، قرارهای دو نفره، صرف شام در بیرون از منزل، تعریف و تمجید از همسر و… که در این مطلب عنوان شده اند.

  هر فردی در زندگی خود کسی را خواهد یافت که بخواهد تمام عمر خود را در کنار او سپری کند. ولی گاهی اوقات بنا به خاطر مسائلی روابط ممکن است دچار روز مرگی شده و به رابطه ای کسالت بار تبدیل گردد. امروزه روش های زیادی برای ابراز کردن احساسات به همسر و ایجاد رابطه ای عاشقانه بین زوجین وجود دارد. با استفاده از این روش ها زوجین می توانند عشق خود را بهتر عنوان کرده و در رابطه با همسر خود موفق تر باشند.

ابراز نمودن علاقه به همسر

برای دوام زندگی مشترک همراه با عشق و علاقه رعایت یکسری از نکات همسرداری واجب و ضروری است. در صورت اینکه می خواهید زندگی آرامی با عشق در کنار همسر خود داشته باشید باید جدا از روابط زناشویی راهکارهای را در این رابطه به کار ببندید. برخی از زوجین علاقه زیادی به هم دارند اما در ابراز آن توانایی و تجربه کافی را ندارند و این موضوع باعث جدایی و احساس تنهایی و غمگینی در زوجین می شود. این در حالی است که با یک جمله محبت آمیز، یک شاخه گل و یا چند لحظه صحبت صمیمانه می توان مشکلات و دل رنجی ها را برطرف کرد و زندگی شیرینی را تجربه کرد. در این مطلب با روش های ساده و خیلی راحت و تاثیر گذار آشنا می شویم.

روش ابراز عشق به همسر

فرستادن پیامک های عاشقانه و محبت آمیز

در روابط با همسرتان سعی کنید از متن های عاشقانه استفاده کنید چون این کار برای طرف مقابل شیرین و لذت بخش خواهد بود، و همچنین نشان میدهد که تا چه اندازه به یاد همسر خود هستید.

در روابط کلیشه ای نباشید

از کارهایی که بقیه انجام می دهند و می گویند رمانتیک است تقلید نکنید. اگر دوست ندارید شکلات، گل و یا شام گران قیمت را امتحان کنید نیازی نیس بالاجبار این کارها را انجام دهید. فکر کنید و برای این مورد وقت بگذارید و روشی را امتحان کنید که هر دو طرف از آن لذت کافی را ببرید. به علایق همسرتان توجه کنید بعد تصمیم بگیرید.

پختن غذای مورد علاقه ی همسر

یکی دیگر از روش های ابراز علاقه به همسر پختن غذای مورد علاقه ی اوست. غذا بیشتر از چیزی که فکر می کنید موثر است. چیزی بهتر از این وجود ندارد که وقتی خسته از سر کار برگشته ای با شام مورد علاقه ات مواجه شوی.

ابراز عشق و محبت به همسر

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

یکی از کارهای مشکل و سخت همسرتان را انجام دهید

شاید این موضوع خیلی عاشقانه و رمانتیک به نظر نرسد اما انجام یکی از کارهایی که همسرتان به انجام آن علاقه ای نداشته و برایش اعصاب خرد کن است، برای او می تواند بسیار خوشایند و جذاب باشد. مثلا گاهی اوقات می توانید بجای همسرتان ظرف ها را بشویید و او را از انجام دادن این کار تکراری خلاص کنید. احساس همسرتان را در انجام کارهایش زیر نظر بگیرید.

از بیرون شام سفارش دهید یا دو نفری برای شام بیرون بروید

اگر دست پخت خوبی ندارید می توانید از بیرون شام تهیه کنید و بهتر است از رستوران مورد علاقه اش این کار را انجام دهید. سفارش شام از بیرون و خوردن دو نفره آن زیر نور شمع بسیار عاشقانه و رمانتیک است. همچنین راحتی بیشتری نسبت به رستوران دارید. اما گاهی اوقات ممکن است زوجین به بیرون رفتن علاقه ی بیشتری داشته باشند پس در این صورت همسرتان را به رستوران مورد علاقه اش ببرید و یا او را به مکانی ببرید که فکر می کنید عاشقش خواهد شد.

ایجاد عشق و محبت و اظهار آن به همسر

صحبت کردن با هم

گاهی اوقات بعد از گذشت مدتی از زندگی مشترک ممکن است زوجین خیلی با هم مکالمه نداشته باشند و در طول روز زیاد صحبت نکنند شاید یکی از دلایل آن نداشتن حرف جدید باشد. برای حل این مشکل سعی کنید بیشتر صحبت کنید و در این کار استمرار داشته باشید گاهی اوقات مسائلی به میان می آید که قبلا در مورد آن اطلاعی نداشته اید.

ابراز نمودن علاقه به همسر

قرار های غافل گیرنده

برای ابراز علاقه به همسرتان او را با قرارهای بی برنامه و آنی غافلگیر نمایید. بدون برنامه بیرون بروید و رانندگی کنید و در مکانی که به نظرتان جذاب بود پیاده شده و لذت ببرید. قانون های زندگی را بشکنید و زندگیتان را هیجان انگیز نمایید، در کنار هم تفریحات جدید و متفاوتی را انجام دهید.

ابراز کردن عشق به همسر

نسبت به کارهای که همسرتان دوست دارد علاقه نشان بدهید

روش دیگر در ابراز احساسات به همسر این است که نسبت به کارهایی که دوست دارد علاقه نشان داده و آن ها را امتحان نمایید. اگر علایق همسرتان برایتان جذاب نیست باز هم این کار را انجام دهید تا بتوانید عشق و علاقه ی خود را به او نشان دهید. گاهی اوقات ممکن است انجام برخی کارها در کنار همسرتان شما را نیز مجذوب کرده و غافلگیر کند. نیازی نیست هویت خود را تغییر دهید ولی تجربه ی برخی از چیزها می تواند برایتان جالب باشد.

سراپا گوش شوید

احتمال اینکه بعد از گذشت مدتی دیگر به حرف های همسرتان گوش ندهید نیز وجود دارد. ولی یکی از بدترین حس ها ناشنیده ماندن صحبت ها است. شاید دلیلش برای شما جذاب نبودن موضوع یا تکراری بودن آن باشد  اما تمام تلاش خود را بکار ببرید تا به حرف های همسرتان با جان و دل گوش دهید. شما باید به همسر خود نشان دهید که بیش از هر چیزی برایتان اهمیت دارد.

اعلام عشق و علاقه به همسر

 قدردانی از مشورت های همسر

یکی دیگر از روش های گفتن حس درونی به همسر تشکر کردن از مشورت های همسر است. مشورت با همسر می تواند به خاطر مشکلات بزرگی در زندگی و یا موضوعات کوچک و کم اهمیت باشد. مثلا مشورت های مهم کاری یا مشورت در تماشای برنامه تلویزیون. اگر به کسی پیشنهاد و مشورتی بدهی و او در مقابل به آن بی توجه باشد حس بدی را به همراه خواهد داشت و زمانی این احساس بدتر می شود که بخواهید با کس دیگری نیز مشورت کنید، و نظر او را انجام دهید. پس بی عاطفه بودن را کنار بگذارید و از مشورت های همسرتان استقبال نمایید.

جشن بگیرید

سعی کنید روز های خاصی از زندگی تان مثل سالگرد ازدواج را حتما جشن بگیرید. البته اگر همسرتان موافق این موضوع بود اینکار را انجام دهید. شاید در طولانی مدت اشتیاق انجام این کار را نداشته باشید ولی یکی از مهمترین راه های ابراز علاقه به همسر همین است. همسرتان عشق و امید زندگی شماست و گرفتن جشن در روزی که با هم یکی شده اید بیشترین ارزش را برای او و خود شما خواهد داشت.

ابراز کردن عشق به همسر

روز تولد همسرتان را خاص و ویژه نمایید

تمام تلاش خود را بکار ببندید تا همسرتان احساس کند که در روز تولدش مهمترین انسان روی زمین است. این روز را برایش به مهم ترین روز سال تبدیل کنید. لازم نیست خیلی خرج کنید اما باید تمام کار ها را با سلیقه و حوصله تمام انجام دهید. همسرتان باید احساس کند که برای خوشحال کردنش تمام تلاش خود را کرده اید و با فکر و عشق رفتار کنید.

با همسرتان بیشتر بیرون بروید

بعد از یک روز سخت و پر تنش بهتر است با همسرتان بیرون رفته و احساسات بد و پر تنش را از او دور نمایید. شما و همسرتان عاشق هم هستید و اگر در کنار هم کاری مشترک را با علاقه انجام دهید احساس بهتری به هم می دهید. کمک کردن به در کردن خستگی از همسر یک راه مناسب برای ابراز علاقه به اوست.

همسر خود را ببوسید

یکی از مهمترین روش های ابراز علاقه بوسیدن اوست با گذشت زمان بوسه ها کنار گذاشته می شوند و یا خیلی هول هولکی اتفاق می افتند. همسر خود را عمیقا ببوسید تا حس اوایل ازدواج همچنان در شما باقی بماند و همسرتان بداند که همانقدر برایتان جذاب است.

چگونگی ابراز علاقه به همسر

درباره فانتزی هایتان صحبت کرده و آنها را عملی نمایید

درباره فانتزی هایتان با همسرتان گفت گو نمایید تا ببیند که به او اعتماد دارید. این کار باعث می شود تا او نیز همین رفتار را با شما داشته باشد. یکی از راههای جذاب نگه داشتن رابطه توجه به فانتزی ها است. می توانید بعضی از فانتزی هایتان که عملی است را اجرا نمایید.

برای همسرتان صبحانه آماده کنید

آماده سازی صبحانه مثل همان ایده پختن شام است . همسر خود را مثل یک پرنسس یا پرنس در رختخواب سورپرایز کرده و صبحانه را برایش در اتاق خواب محیا کنید. با این روش انتقال حس تان به همسر را به خوبی انجام داده اید.

ابراز و بیان علاقه به همسر

دوست داشتن خود را به زبان بیاورید

در ابراز عشق به همسرتان دوستت دارم را به زبان بیاورید. این کار را از روی اجبار نه بلکه از ته دل انجام دهید. جوری به او بگویید دوستت دارم که با تمام وجودش آن را احساس کند. برای همسرتان پیام های شیطنت آمیز و عاشقانه بفرستید. طولانی بودن رابطه دلیل بر سردی آن نمی شود پیام های هیجان انگیز به همسر خود داده و درباره کارهایی که قرار است در خانه با هم انجام دهید گفت و گو نمایید.

در زمان بیماری بیش از قبل به همدیگر توجه کنید

در زمان بیماری تمام تلاش خود را برای راحتی همسرتان انجام دهید. تلاش شما نشان دهنده عشق و محبت تان نسبت به اوست. و همچنین اهمیت دادن به او در زمان بیماری ابراز علاقه شما به همسرتان را می رساند.

بی دلیل برایش کادو بخرید و از او تعریف کنید

یکی دیگر از راه های ابراز علاقه به همسر خریدن کادو بدون دلیل است. حتما نباید چیزی گران قیمت باشد بلکه یک هدیه کوچک نیز او را به وجد می آورد و متوجه می شود که چقدر برایتان مهم است. همچنین سعی کنید همیشه از همسر خود تعریف کنید. شنیدن تعریف از سمت دیگران حس خوشایندی برای فرد دارد.

ابراز عشق و علاقه به همسر

با همسرتان فیلم ببینید

گاهی اوقات فیلم های شبانه ببینید. خوراکی و تنقلات مورد علاقه ی همسرتان را تهیه کرده و در کنار هم یک فیلم عالی و جذاب ببینید.

اجازه ندهید عشقتان از بین برود

از اینکه با همسر خود صمیمی و خودمانی شوید مشکلی به وجود نمی آید. ولی اجازه ندهید رمانتیک بودن و عشق از رابطه شما کنار گذاشته شود. شاید نتوانید مثل اوایل زندگی اشتیاق زیادی داشته باشید ولی می توانید هر روز به همسر خود حس فوق العاده و خاص بودن را القا کرده تا در ابراز علاقه موفق بوده و زندگی مشترک موفقی داشته باشید.
اظهار عشق و علاقه به همسر

گوشی خود را کنار بگذارید

یکی دیگر از روش های نشان دادن علاقه به همسر این است که وقتی در کنار هم هستید یا با هم به بیرون رفته اید از گوشی خود استفاده نکنید و تمام حواس خود را به همسرتان بدهید. استفاده زیاد از گوشی احساسات رمانتیک را از بین برده و برای طرف مقابل تان توهین آمیز قلمداد می شود.

ابراز و بیان عشق به همسر

نتیجه گیری:

قبل از انجام هر کاری به یاد داشته باشید که شما و همسرتان مکمل هم هستید و در اصل یک نفر هستید. نقاط ضعف و قوت شما مکمل هم خواهد شد و به همین دلیل بیشتر جذب هم می شوید. همسر خود را خوب بشناسید و مواردی که باعث ناراحتی و ناامیدی در او می شود را شناسایی کرده و قبول کنید. در هر کاری بیش از حد افراط یا تفریط نکنید. اگر فکر می کنید در جایی کم کاری یا کوتاهی کرده اید در صدد جبران آن برآیید، تا در ابراز علاقه به همسر خود دچار مشکل نشده و زندگی عاشقانه ای را تجربه نمایید. در پایان پیشنهاد می کنیم مقاله ما در رابطه به نشانه های همسر عاشق را بخوانید تا بیشتر با برای نشان دادن عشق تان ایده داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *