دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های لنکاوی و جاذبه های تماشایی و متفاوت این شهر زیبا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

جاذبه های توریستی و دیدنی های لنکاوی شامل مناظر طبیعی و مدرن است ساختمان های خاص با معماری های به روزی که دارند یکی از جذابیت های مهم این لنکاوی هستند. این منطقه شناخته شده یکی از جزایر مهمی است که در کشور مالزی واقع شده است و از جاذبه های تاریخی نیز برخوردار است.

گردشگرانی که به لنکاوی سفر می کنند این منطقه را با اجناس ارزان قیمت آن می شناسند سواحل دیدنی و بکری که در این جزیره است بسیار شناخته شده است از مهم ترین این سواحل برای گردشگران می توان به خلیج داتای، تانجونگ، پانتای سنانگ و … اشاره کرد که به عنوان بهترین سواحل در دنیا شناخته می شوند. این سواحل یکی از دیدنی های لنکاوی هستند که ویژه علاقه مندان به تفریحات آبی است وسعت زیاد این جزایر امکان جذب گردشگران زیادی را دارد و به دلیل جذابیت هایی که دارد باب سلیقه تمامی گردشگران است. بیش از ۱۰۰ جزیره در لنکاوی وجود دارد و بهتر است بدانید که دلیل داشتن چشم اندازها و جاذبه های خاص به جواهر ایالت کداح معروف است بیشتر مسافران و گردشگران تعطیلات تابستانه خود را در این مکان ها می گذرانند مکان های دیدنی که در ادامه به ان ها اشاره خواهد شد و بسیار جذاب هستند.

آشنایی با دیدنی های لنکاوی:

لنکاوی دارای آب و هوایی گرم و بسیار شرجی است مراتع سرسبزی که در این منطقه می توانید مشاهده کنید بسیار با طراوت هستند این بهشت گمشده از نزدیک دیدنی های بسیار زیادی دارد. یکی از عجایب تماشایی که در لنکاوی می توانید از دیدن آن ها لذت ببرید جنگل های مانگرو و درختان این جنگل است طبیعت سحرآمیز این درختان گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است از سوی دیگر وجود تالاب های گوناگون در این مناطق نیز از جذابیت های مهم لنکاوی به شمار می آیند.

تله کابین لنکاوی:

یکی از تفریحات مهیجی که در لنکاوی می توانید از آن لذت ببرید تله کابین است که به مدت ۱۵ دقیقه می توانید بر فراز کوه های سینکانگ قرار بگیرید و هیجان زیادی را تجربه کنید از این ارتفاع می توانید چشم اندازهای تماشایی از جنگل ها، آبشار و جزیره را مشاهده کنید. این تله کابین از روستای اورینتال به بالای این ارتفاعات می رود فقط باید توجه داشته باشید که در فصل های سرد این ارتفاعات بسیار سرد می باشند.

جاذبه های طبیعی لنکاوی

گونوگ رایا:

این منطقه بلندترین قله در لنکاوی و یکی از دیدنی های لنکاوی است در افسانه ها اینگونه بیان می شود که در گذشته غولی در این ارتفاعات زندگی می کرده است جنگل های انبوهی که در این مناطق وجود دارد در کنار زیستگاه جانوران از جذابیت زیادی برخوردار هستند همچنین یکی دیگر از جذابیت ها برای گردشگران کوهنوردی در این مناطق دیدنی است.

دیدنی های حذاب بنکاوی

موزه سه بعدی هنر در بهشت لنکاوی:

این موزه یکی دیگر از دیدنی های لنکاوی است که دارای ۲۰۰ اثر هنری ارزشمند است آثار موجد در این موزه آثار هنری سه بعدی هستند ساختمان این موزه از چند طبقه تشکیل شده است و دارای تفریحات آبی، سافاری، کلاسیک، قلعه و مناظر بسیار دیدنی است که می توانید از آن دیدن کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

لنکاوی را بشناسید

آبشارهای تلاگا توجو:

این آبشارها در بسیاری از داستان اساطیری مورد توجه بوده است و به اعتقاد مردمان این منطقه دارای اجنه است این آبشارهای دیدنی در ارتفاعات غربی از لنکاوی واقع شده اند. از جذابیت های این آبشار آب تنی کردن مسافران است که دارای ۷ آبگیر اصلی است و برای رسیدن به این آبشارها باید مسیر ۴۵ دقیقه ای را پیاده روی کنید این آبشار از دیدنی های لنکاوی محسوب می شود.

آبشار لنکاوی

پارک تامان لاگندا لنکاوی:

این پارک دارای معماری سنتی است در سوی دیگر از این پارک می توانید موزه ای با وجود ۱۷ مجسمه را نظاره گر باشید این مجسمه ها بر اساس افسانه های قدیمی لنکاوی ساخته شده اند. گردشگران و بازدیدکنندگان برای ورود به این موزه باید بلیط خریداری کنند این پارک از دیدنی های لنکاوی است که شناخته شده است و دارای جذابیت های زیادی است.

چشم اندازهای لنکاوی

دنیای زیر آب لنکاوی:

یکی دیگر از جاذبه های لنکاوی دنیای زیر آب است که در شهر ساحلی پانتای سنگاگ واقع شده است این مکان محل زندگی ۵۰۰ گونه از جانوران دریایی است که بازدید از آن ها برای برخی از افراد دارای جذابیت فراوان است. در نزدیکی این مکان می توانید از مرکز خرید زون شاپینگ نیز بازدید کنید این مکان دوشنبه ها تا جمعه آماده جذب گردشگران و بازدیدکنندگان است.

دیدنی های لنکاوی

پل هوایی لنکاوی:

این پل عابر پیاده دارای ۱۲۵ متر طول است و با قرار گرفتن بر روی این پل می توانید آبشارها و جزایر اطراف را نظاره گر باشید. برای اینکه بتوانید به این پل دسترسی داشته باشید باید ارتفاع ۷۰۰ متر از سطح دریا را در نظر بگیرید این پل یکی دیگر از جذابیت هایی است که مسافران در طول سفر خود به آن اشاره کرده اند.

دیدنی های جذاب لنکاوی

دیدنی های لنکاوی دارای تنوع بسیاری است این شهر دیدنی جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی را در خود جای داده است و این روزها یکی از مقاصد مهم گردشگران ایرانی است. آبشارهای لنکاوی در شما معروف ترین آبشارهای دنیا قرار دارد  هچنین سواحل آن نیز در شمار  سواحل زیبای دنیا که دارای آبی فیروزه ای هستند قرار دارد.

در این مطلب با دیدنی های متنوعی از لنکاوی آشنا شدید این منطقه دارای جذابیت های زیادی است که توصیه می شود از نزدیک جاذبه های آن را مشاهده کنید بیشتر جاذبه های این منطقه شگفت انگیز و اسرار آمیز هستند. همچنین برای آشنایی با مکان های دیدنی مالزی کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *