دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تخلیه انرژی منفی و رهایی از انرژی های بد با تکنیک های طلایی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸
  • ۰

خیلی از افراد در زندگی به دلیل نداشتن آگاهی لازم و کافی به جای اینکه انرژی مثبت در خود ایجاد کنند انرژی منفی جذب می کنند و این موجب می شود تا با مشکلات متعدد روحی مواجه شوند. تکیک های طلایی تخلیه انرژی منفی با ارائه شیوه های تاثیرگذار در از بین بردن احساسات منفی موثر است.

سرقت انرژی موجب می شود تا فرد در زندگی از لحاظ شاد برخوردار نباشد افرادی که انرژی مثبت خود را به دلیل نداشتن آگاهی لازم از دست می دهند همواره دارای احساسات ناخوشایندی درباره مسائل زندگی هستند. این افراد زود ناامید می شوند و در زمان مواجه با شکست سریعا جا خالی می کنند از سویی نمی توانند اهداف مورد نظر در زندگی را پیگیری کنند و در نهایت این مشکلات آن ها را از پای در می آورد. اما وجه مثابل این دسته از افراد کشانی هستند که با استفاده از تکنیک های موثر کاهش انرژی منفی زندگی خوشایندتر و باب میلی را برای خود به ارمغان می آورند این افراد به شکل های گوناگونی برای ساختن زندگی با نشاط تلاش می کنند و همواره امید و عشق در زندگی و روابط آن ها دیده می شود. مقالات متعددی که در زمینه از بین بردن انرژی های منفی برای عزیزان ارائه می شود تکنیک های مختلفی را برای این کار بیان می کنند اما ما در این مقاله شیوه هایی را بیان می کنیم که انرژی ها و احساسات را از درون شما تخیله می کند.

تکنیک های طلایی تخلیه انرژی منفی:

بی شک داشتن انرژی منفی دارای علت های مختلف است و تمامی افراد نیز در زندگی خود این انرژی ها را دارند اما برخی سعی می کنند تا از تاثیرات منفی آن ها بکاهند به عنوان مثال بی حوصلگی و خستگی یکی از عادت های روزمره در زندگی افراد است که منبع مهمی برای ایجاد انرژی منفی در زندگی ها است افرادی که آگاهی کافی دارند می دانند که به راحتی می توانند تاثیرات این قبیل از انرژی ها را مهار کنند. استفاده از تکنیک های زیر برای خالی کردن انرژی های منفی و رهایی از افکار منفی بسیار مورد استفاده است که همین موارد موجب می شود تا شما انرژی مثبت خود را صرف انجام کارهای بیهوده کنید و آن را از بین ببرید.

مقابله با انرژی منفی

۱- پرخاشگری کردن:

یکی از شیوه هایی که موجب کاهش انرژی منفی می شود پرخاشگری کردن است خیلی از افراد زمانی که انرژی منفی درونشان است با داد زدن آن را خالی می کنند حال اینکه این شیوه می تواند فرد را آرام کند یا نه بستگی به تفاوت های شخصیتی دارد. یک مثال ساده در این زمینه رهایی از انرژی های مزاحم و منفی در هنگام رانندگی کردن است افرادی که در زمان رانندگی و ترافیک دچار پرخاشگری می شوند انرژی بی حوصلگی و خستگی درون خود را از این طرق خالی می کنند.

۲- مظلوم نمایی:

دسته ای دیگر از افراد در زمان عصبانیت و ناراحتی به سراغ شیوه مظلومانه می روند این افراد سعی می کنند تا از طریق درد و دل کردن با دیگران رهایی از انرژی منفی را تجربه کنند. به طبع در زمان درد و دل کردن می توانند از راهنمایی های دیگران نیز استفاده کنند اما افرادی که دارای انرژی های منفی هستند نمی توانند در این مواقع راهنمایی های دیگران بپذیرند. بیشتر افرادی که از این شیوه تخلیه انرژی منفی استفاده می کنند به دنبال دلسوزی های دیگران هستند زیرا در هناگم درد و دل کردن به راهنمایی های دیگران توجهی ندارند.

تخلیه انرژی منفی

۳- غر زدن:

این شیوه زمانی استفاده می شود که فرد خسته و ناراحت است و با غر زدن انرژی منفی خود را تخلیه می کند در حقیقت فرد با غر زدن تنها انرژی باقی مانده خود را تخلیه می کند و بدون اینکه کار یا فعالیتی مفید انجام دهد تنها به غر زدن روی می آورد. از بین بردن استرس کاری غیر ممکن نیست اما متاسفانه برخی از افراد با غر زدن بیشتر موجب می شوند تا مقابله با اضطراب ها به تعویق بیافتد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

هر یک از مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد شیوه هایی است که فرد به تصور اشتباه خود از طریق آن ها سعی دارد انرژی منفی خود را کاهش دهد. در صورتی که با انجام این کارها تنها انرژی بیشتری صرف می کند. در حقیقت این موارد از علت های کاهش انرژی مثبت نیز می باشند و ما در این مقاله شیوه هایی را ارائه می دهیم که به شکلی سالم می تواند به تخلیه انرژی منفی می انجامد.

استراحت کردن:

شاید برخی از روزها شکستن روزمرگی زندگی کاری بد نباشد این کار به شما کمک می کند تا خستگی و کسالت را از خودتان درو کنید فرصت هایی را ایجاد کنید که به شما انرژی مثبت منتقل کند و لبخند رضایت بر لبتان جاری کند برای داشتن فرصت های خوب در زندگی شکرگزار باشید و شاد و در نهایت به دنبال راه حل هایی باشید که شما را از افکار منفی دور کند.

شیوه دور کردن انرژی منفی

حل مشکلات:

 یکی از اساسی ترین شیوه هایی که برای تخلیه انرژی منفی به کار گرفته می شود حل کردن مشکلات است برای این کار بهتر است درباره مشکلاتتان با دیگران حرف بزنید اما بهتر است به سراغ کسانی بروید که شما را بیشتر باور دارند و می توانند عزت نفس کافی را در شما ایجاد کنند.

توجه به جسم:

افرادی که به جسم خود توجه می کنند کمتر در معرض بیماری ها قرار می گیرند و انرژی منفی که در اطراف آن ها نیز وجود دارد بسیار کم است یک مثال ساده در این زمینه مواقع گرسنگی است که فرد توانایی لازم برای حل مسائل خود را ندارد.

کاهش انرژی منفی

حمام کردن:

گاهی حمام کردن یک شیوه مناسب برای رهایی از انرژیهای منفی است از سویی آب دارای تاثیرات بالایی در سلامتی فرد است و خاصیت شفابخشی دارد حمام کردن نیز می تواند خستگی و کسالت روحی را از شما دور کند.

برخی از تکنیک های افزایش سطح انرژی در طول روز به افراد کمک می کنند تا بتوانند راحت تر با افکار منفی خود کنار بیانند و همچنین موجب از بین بردن افکار منفی در آن ها می شوند این تکنیک ها شامل ورزش کردن،موسیقی گوش دادن، انجام کارهای مورد علاقه، برنامه ریزی و … است که هر یک در افزایش اثرگذاری افکار مثبت در زندگی فرد موثر هستند.

در این مطلب با موارد مهمی که موجب ایجاد انرژی منفی در زندگی می شوند آشنا شدید و شاید یکی از مهم ترین گام هایی که می توان در راستای کم کردن انرژی های منفی استفاده کرد افزایش آگاهی و تسلط فرد نسبت به مسائلی است که موجب زیادتر شدن افکار منفی می شوند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *