دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

متن آرزوی خوشبختی عروس و داماد با جملات بسیار زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب مجموعه ای از متن آرزوی خوشبختی عروس و داماد با مضامین دوستانه و رسمی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از بین آن ها بتوانید جمله ای زیبا را برای ارسال انتخاب نمایید.

اگر در میان آشنایان شما زوجی وجود دارد که به تازگی عروسی کرده اند می توانید با ارسال متن آرزوی خوشبختی عروس و داماد در شیرین ها لحظات زندگی آن ها شریک شوید و علاوه بر این آرزوی داشتن زندگی توام با آرامش و سعادت را برای آن ها داشته باشید.

متن آرزوی خوشبختی عروس و داماد با جملاتی دلنشین و پرمحتوا

جملات تبریک ازدواج و جملات تبریک نامزدی و جملاتی برای آرزوی خوشبختی عروس و داماد در انواع مضمون های دوستانه و رسمی نوشته شده اند و بهتر است شما با توجه به نسبتی که با زوج جوان دارید از بین آن ها جمله ای مناسب را برای ارسال انتخاب کنید.

متن آرزوی خوشبختی عروس و داماد

پیامک آرزوی خوشبختی عروس و داماد

عروس و داماد عزیز پیوند ازدواجتان را از صمیم قلب تبریک می گویم. امیدوارم چرخه زندگی برای شما تا ابد و یک روز به بهترین نحو خویش و در راستای اهداف زندگانی متعالی برای شما بچرخد و روزهای شما کامیاب و شب های شما سرشار از آرامش ابدی گردد.

*********

با عشق می توان دنیا را تسخیر کرد. ای دسته گل های خوشبوی زندگی عروس و داماد مهربان و دوست داشتنی پیوند ازدواج و شروع زندگیتان را جانانه و از سویدای دل تبریک عرض می کنم. ان شاءالله زندگی به کامتان پیش رود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

*********

بی گمان عشق زیباترین ترانه ای است که شما با یکدیگر آن را نجوا نموده اید. این پیوند مبارک و آسمانی را خدمتتان تبریک عرض می کنم.

*********

رقم خوردن یک زندگی جدید را برای شما عروس و داماد مجلس تبریک می گویم و امیدوارم که روزتان به کام و ایامتان ماندگار گردد.

اس ام اس آرزوی خوشبختی برای زوجین جوان

متن برای خوشبختی عروس و داماد

عروس و داماد عزیز پیوند قلب هایتان را تبریک می گویم. ازدواج تنها پیوند زمینی است که در آسمان ها بسته می شود. این پیوند آسمانی نوید بخش زندگیتان باد.

*********

با خوشی از این روز یاد کنید

تا یاد آن به شما شادی و آرامش بخشد

لحظه های خوشبختی تان پردوام و آکنده از حرارت خورشید باد …

*********

ازدواج تان مبارک، مهم‌ترین مرحله زندگی شما زوج عزیز آغاز شده‌است. تو تصمیم گرفتی یه خانواده رو شروع کنی. امیدوارم که همه نقشه‌ها و امیدهای شما به واقعیت تبدیل شود ! ازدواج تان را تبریک می‌گویم !

*********

عروس و داماد عزیز این پیوند مقدس را خدمت شما عزیزان تبریک می گویم. امیدوارم که در امضای خداوند همیشه پای تمام آرزوهای مشترکتان باشد و با یکدیگر خوشبختی را در آغوش بگیرید.

متن آرزوی خوشبختی عروس و داماد

پیام آرزوی خوشبختی مخصوص زوجین جوان

برای یک ازدواج موفق و زندگی خوشبخت باید دم به دم عاشق شوید

منتها فقط عاشق همسرتان

پیوندتان مبارک

*********

امیدوارم همیشه کلبه دلتان سرشار از آرامش و آسایش باشد و برای همیشه به پاس ماندگاری این عشق از هیچ تلاشی دریغ نکنید. عروس خانم و شازده داماد پیوند یکی شدنتان را تبریک و تهنئت عرض می کنم و هر چه دعای خیر و خوشبختی است را نثار وجود نازنین تان می کنم.

*********

عشق بزرگترین قدرت است: قادر است مردم را به آسمان هدایت کند، اما همچنین قادر است آنها را شکست دهد. و با تمام قلبم آرزو می کنم که تنها در زندگیتان زندگی کنید. تبریک می گوییم عروسی تان را امیدوارم زندگی خوبی داشته باشید.

*********

عروس و داماد عزیز روز عروسیتان قطع به یقین از جمله خاطره انگیزترین روزهای زندگیتان به شمار می آید. این روز فرخنده را غنیمت شمرده تا به پاس این روز عزیز، زندگی خود را شاد و خندان تا آخرین نفس کنار همدیگر در راستای یک هدف مشخص به پیش ببرید.

متن آرزوی خوشبختی عروس و داماد با مضامین دوستانه و رسمی د

پیامک خوشبختی برای عروس و داماد

رقم خوردن تمام آرزوهای خوب و دوست داشتنی و تمام خوشی های زندگی مشترک را برای شما زوج جوان تبریک می گویم و از خداوند منان سربلندی، عاقبت به خیری، خوشبختی و مانایی تان را خواستارم.

*********

ستاره های درخشان مجلس، عروس و داماد عزیز پیوند این روز خجسته نویدبخش زندگیتان باد. برای شما یک بغل آرزوی خوشبختی و یک دنیا پر از انرژی مثبت آرزومندم.

*********

عشق مانند رودخانه است به هر مانعی که بر خورد راه خود را باز میکند. برایتان زندگی عاشقانه ای آرزو میکنم.
پیوندتان مبارک…

*********

بی گمان عشق زیباترین ترانه ای است که شما با یکدیگر آن را نجوا نموده اید. این پیوند مبارک و آسمانی را خدمتتان تبریک عرض می کنم.

متن آرزوی خوشبختی عروس و داماد

متن آرزوی خوشبختی برای عروس و داماد های جوان

همسفرهای جاده عشق من نیز به نوبه خود این پیوند مبارک را تبریک عرض می کنم و امیدوارم همیشه در مسیر درست زندگی گام نهاده و در طی این مسیر پر پیچ و خم لحظه ای از عشق شما به همدیگر کاسته نشود. روزتان پر از عشق، ایامتان به کام، زندگیتان شیرین، عشقتان ماندگار باد.

*********

عروس خانم و شازد داماد گرامی پیوند ازدواجتان را تبریک می گویم. ان شاءالله همیشه همین گونه عاشق هم باشید و به هم عشق بورزید و این را بدانید که همه چیز در این دنیای فانی رفتنی است. تنها این عشق است که برای همیشه و در کنار شما خواهد ماند. از این نعمت الهی به خوبی مراقبت کنید و روز به روز عشق را در سینه خود بیشتر کنید تا به زندگی خویش گرما ببخشید.

جملات آرزوی خوشبختی برای عروس و داماد

جملات کوتاه برای خوشبختی عروس و داماد

من نیز به نوبه خود آرزوی خوشبختی و سعادت برای عروس و داماد عزیز دارم و لذت یک زندگی بی شیله پیله بدون هیچ گونه مشکل و غم و غصه ای را برای این دو زوج جوان دارم.

*********

روز عقد بستن به تمام عهد و پیمان های دوگانه شما روزی بود که سرآغاز زندگی شما را تشکیل می داد و اینک که شب عروسی تان است، مرحم دل های یکدیگر تا ابد و یک روز شده اید و این روز را بایستی به یاد داشته باشید و به تمامی عهد و پیمان های خویش جامه عمل بپوشانید. این همان زندگی خوش سعادتی است که عروس و دامادی آرزوی آن را در سر خویش می پروراند تا با پیوند دوطرفه مهر و محبت و کاشتن بذر ایمان و اطمینان به یکدیگر زندگی سرشار از نور ایمان و عشق و احسان تجلی گاه راه پر فراز و نشیبتان باشد.

متن زیبا برای خوشبختی عروس و داماد

در این بخش از سرگرمی مجله آرگا گلچینی از متن آرزوی خوشبختی برای عروس و داماد را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مطالعه آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *