دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

خصوصیات متولدین شهریور ماه و نگاهی ویژگیهای شخصیتی مردان و زنان شهریور ماهی

  • ندا خوشرو
  • ۳ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب خصوصیات متولدین شهریور برای زنان و مردان شهریور ماهی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این مطلب مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار بگیرد.

خصوصیات متولدین ماه های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد و اگر شما به تازگی با یک زن یا مرد شهریوری آشنا شده اید بهتر است از ویژگی های شخصیتی متولدین شهریور ماه مطلع شوید تا بدانید که این افراد دارای دارای چه ویژگی های اخلاقی می باشند. 

بررسی خصوصیات متولدین شهریور

شهریور ماهی ها اغلب آن چنان تودار هستند که به نظر می رسد از برخورد با دیگران منع شده اند ولی این افراد اگر عشق واقعی خود را پیدا کنند دیگر این ویژگی را نخواهند داشت همچنین برای شهریور ماهی ها تحمل سختی ارزش زیادی دارد. اغلب شهریور ماهی ها دارای زندگی آرام و بدون ماجرایی هستند و این افراد برای رسیدن به هدف ها و آرزوهای خود با احتیاط کامل و به صورت عقلانی و سنجیده پیش می روند. در مطالب قبلی خصوصیات متولدین فروردین و خصوصیات متولدین اردیبهشت و خصوصیات متولدین خرداد را مطالعه کردید در ادامه به بررسی ویژگی های متولدین ماه ششم سال می پردازیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

ویژگی های شهریور ماهی ها

ویژگی های کلی متولدین شهریور ماه

باهوش ، حساس ، شاد ، سرحال ، دقیق و وظیفه شناس ، خوش تیپ و خوش هیکل ، تندرست و سالم ، سودجو ، اهل سازش ، بد پیله ، ساعی و کوشا ، خجول ، سرمایه دار ، آرام و صبور ، کمال گرا ، عاشق سلامت بدن خود ، متکی به نفس ، خوددار و خونسرد ، دانشمند ، روشن فکر ، عاشق کامپیوتر ، وسواسی ، قابل انعطاف ، پر انرژی ، اهل اعتدال و میانه روی ، با شرم و حیا ، مورد حسد قرار می گیرد ، مبتکر ، کمک رسان ، اهل انتقاد ، وفادار ، با ایمان ، رام نشدنی ، بی ریا ، بی تزویر ، چشم و گوش بسته ، خوش قلب ، ثابت قدم ، از جر و بحث خوشش نمی آید ، گول زرق و برق را نمی خورد ، درس خوان ، فرشته خوی ، خیال پرداز ، چابک ، دارای ذائقه ای قوی ، مستقل ، منضبط ، لایق ، کاردان ، نکته سنج ، خودکفا ، پرتوقع ، اهل همدردی ، زود رنج ، دور اندیش ، قاطع ، خرده گیر ، خرده بین.

خصوصیات کلی شهریور ماهی

ویژگی های اخلاقی متولدین مرد شهریور

آتش عشق مردان شهریور کم شعله ولی با حرارت و جاودانه می باشد و مردان متولد شهریور از کمال و هوش زیادی برخوردار هستند.

برانگیختن احساسات یک مرد شهریور ماهی کار دشواری است و او می تواند سالیان سال بدون اینکه قلبش برای فردی بتپد به زندگی خود ادامه بدهد.

  •  آرون گروپس

یکی از خصوصیات متولدین مرد شهریور این است که به کوچک ترین چیزهایی که مورد علاقه همسرش است فکر می کند و به آن ها اهمیت زیادی می دهد.

مردان شهریور ماهی اغلب با گذشت و خدا ترس هستند و مورد مهر و محبت پدر و مادر خود می باشند و اغلب آن ها در کارشان منظم هستند و پول زیادی را بدست می آورند ولی پول بدست آورده را در جاهای غیر ضروری خرج می کنند.

مردان متولد شهریور دوست و دشمن خود را به خوبی تشخیص نمی دهند و گاه نیز گرفتار تهمت هایی می شوند و به طور کلی متولدین این ماه در زندگی گرفتار مشکلات زیادی می شوند.

مرد متولد شهریور

مردان شهریور ماهی شوخ طبع و دل پاک می باشند ولی زبانی تند دارد همچنین آن ها افرادی پرشور و عاشق پیشه و مهربان می باشند و اغلب نشانی بر سینه خود دارند که نشانه نجابت آن ها می باشد. مردان شهریوری روی برخی از رنگ ها حساسیت دارند و به صورتی و سرمه ای و قهوه ای علاقه خاصی را نشان می دهند همچنین این افراد نباید با همسر خود زیاد خودمانی شوند.

مردان شهریور ماهی طالب داشتن فرزندان زیاد هستند و آن ها اغلب از ناحیه پا آسیب می بینند و چیزهای گرم و تر برای آن ها نافع است همچنین این افراد اگر از ۵ سالگی به سلامتی بگذرند عمری طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت و روزهای یک شنبه و چهارشنبه برای آن ها خوش یمن می باشد.

خصوصیات مرد شهریور ماهی

ویژگی های اخلاقی متولدین زن شهریور

احساساتی ، خوش قلب ، خواستار عشق ، وفادار به همسر و خانواده ، در هیچ کاری زیاده روی نمی کند و به خوبی می تواند از خودش مراقب نماید همچنین در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی را نشان می دهد.

زنان شهریور ماهی اغلب دارای قدی متوسط و بعضا بلند هستند و آن ها سرخ رو ، نیک سیرت ، پاک دامن ، صبور و کمی حسود می باشند.

دروغ و حرام با زنان شهریور ماهی سازگار نمی باشد و این زنان اغلب در زندگی با مشکلات و مصیب هایی مواجه می شوند که جز صبر و توسل به خداوند چاره ای نخواهند داشت همچنین زنان شهریور ماهی اغلب با چهار خطر در زندگی شان مواجه می شوند و باید از آتش دوری نمایند.

زنان شهریور ماهی بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشکل نگردند همچنین آن ها در زمان هایی که غمگین هستند یا با مشکلاتی مواجه می شوند بهتر است ذکر خدا را بگویند تا از غم و مشکلات رها شوند.

زنان شهریور ماهی روی یکی از اعضای بدن خود نشانی دارند که به واسطه آن نزد دیگران عزیز شده اند.

خصوصیات زن شهریوری

در مقابل مردان شهریور ماهی این کارها را هرگز انجام ندهید.

۱. از اغتشاش و شلوغی پرهیز نمایید زیرا وی برای صلح و هماهنگی ارزش زیادی قائل می شود.

۲. در زمانی که وی به نظر ساکت و متفکر می باشد با صحبت کردن مزاحمش نشوید.

۳. درباره موضوعات بدون اهمیت به وی غرغر نکنید و در مورد مسائلی که کاری درباره شان نمی تواند انجام دهد بهانه جو و غمگین نباشید.

۴. قبل از اینکه از تصمیم های یک مرد شهریوری سوال کنید اجازه دهید تا آرامش خود را بدست آورد.

۵. از افراط کردن در همه چیز خودداری نمایید.

۶. در مورد طرز رفتار یا عادت های اخلاقی مرد متولد شهریور ماه انتقاد نکنید.

خصوصیات مرد شهریور ماه

در مقابل زنان شهریور ماهی این کارها را هرگز انجام ندهید.

۱. از عصبانی شدن و از کوره در رفتن پرهیز نمایید زیرا زنان شهریور ماهی وقار و آرامش را تحسین می کنند.

۲. از انتقادهای وی ناراحت نشوید زیرا او به خاطر شما و خودش به سمت کمال حرکت می کند.

۳. بدون مشورت کردن با وی هیچ تصمیمی نگیرید.

۴. زمانی که احساس می کنید یک زن شهریور ماهی خودش میلی به فاش کردن بعضی از مسائل ندارید هرگز سعی نکنید در زندگی خصوصی او کنجکاوی نمایید.

خصوصیات زن شهریور ماهی

راز و رمزهای رفتاری متولدین شهریور

۱.  برای ارضاء خواسته های خود به صورت سنجیده و عقلانی عمل می کنند.

۲. شهریور ماهی ها از به هم ریختگی و بی نظمی و شلوغی بیزار می باشند بنابراین محل زندگی آن ها باید همیشه تمیز و مرتب باشد.

۳. شهریور ماهی خواهان عشق و محبت از سوی عزیزان خود نیستند و آن ها باید اطمینان حاصل کنند که شما بهترین و صمیمی ترین دوست شان هستید.

۴. هرگز به شهریور ماهی ها به زور خوراکی را ندهید که دوست ندارند زیرا این افراد نسبت به برنامه غذایی و تندرستی خود حساس هستند.

۵. شهریور ماهی خواهان برخورداری از یک زندگی بدون ماجرا و آرام می باشند بنابراین دوست ندارند در کانون توجه دیگران قرار بگیرند.

رازهای متولدین شهریور

عادت بد متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی ها کمال گرا هستند و آن ها دوست دارند کامل ترین باشند همچنین این افراد اگر کاری را شروع کنند همه تلاش خود را می کنند تا آن را به بهترین نحو به پایان برسانند از این رو مدام با دوستان و شریک زندگی یا خانواده خود درگیری دارند.

شهریور ماهی افراد دیگر را به دلیل بی توجهی سرزنش زیادی می کنند و می توان گفت آن ها افراد پرتوقعی می باشند.

عادت بد شهریور ماهی ها

رنگ شانس متولدین شهریور چیست ؟

متولدین شهریور ماه بشدت تحت تاثیر سیاره عطارد می باشند از این رو رنگ های ماه تولد آن ها سبز آبی و سبز فیروزه ای می باشد و اگر شما یک شهریور ماهی هستید و تمایل دارید در زندگی تان با اتفاق های مطلوبی روبه رو شوید بهتر است روزهای چهارشنبه انواع طیف های سبز رنگ را بپوشید.

رنگ ماه تولد شهریور

پیوند زناشویی شهریور ماهی ها با سایر ماه ها

ماه شهریور با ماه فروردین : بد 

یکی پاک سرشت و انسان دوست می باشد و دیگری جاه طلب و جسور است.

ماه شهریور با ماه اردیبهشت : خوب 

دارای صفات مشترک خود نظیر نجابت و جوانمردی می باشند.

ماه شهریور با ماه خرداد : متوسط 

یکی عاشق پیشه و عاطفی و دیگری با نظم و برنامه مشخص می باشد.

ماه شهریور با ماه تیر : بسیار خوب 

در امور مالی با یکدیگر هماهنگ می بشند و دارای صفات مشترک زیادی با یکدیگر می باشند.

ماه شهریور با ماه مرداد : متوسط 

نسبتا لجباز و خود رای هستند و شاید با مشکلاتی مواجه شوند.

ماه شهریور با ماه شهریور : بسیار خوب 

هر دو صادق و با محبت و صمیمی می باشند.

پیوند زناشویی شهریور با سایر ماه ها

ماه شهریور با ماه مهر : خوب 

مشورت پذیر و با منطق می باشند و در برطرف کردن مشکلات موجود در زندگی زناشویی توانا خواهند بود.

ماه شهریور با ماه آبان : متوسط 

بی پروا و جسور و سرشار از انرژی و بلند پرواز

ماه شهریور و ماه آذر : بد 

تنوع طلب و خواهان استدلال و در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل می شوند.

ماه شهریور و ماه دی : خوب 

ازدواجی خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

ماه شهریور و ماه بهمن 

پیوند آن ها با سعی و تلاش می تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

ماه شهریور و ماه اسفند : خوب 

با صبر و حوصله هستند که این صبوری باعث ایجاد تفاهم در زندگی آن ها می شود.

بررسی خصوصیات متولدین شهریور ماه

در این مطلب خصوصیات متولدین شهریور ماه را مطالعه کردید که امیدواریم با توجه به مطالب ذکر شده بتوانید با ویژگی های رفتاری متولدین این ماه آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *