دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش تبدیل کردن عکس به پی دی اف با چند روش متفاوت

  • رسول پنق
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

پی دی اف یکی از فزمت های تولید شده توسط شرکت ادوبی است که برای تهیه انواع روزنامه ها، مجله ها و کتاب های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین شما می توانید برای ساخت انواع کاتالوگ و آلبوم نیز از این فرمت استفاده کنید که ما در این بخش به آموزش تبدیل عکس به پی دی اف برای ساخت انواع کاتالوگ ها و آلبوم ها می پردازیم.

فرمت پی دی اف یکی از اختراعات شرکت ادوبی است که با آن افراد می توانند متن ها و تصاویر خود را در یک فایل که به راحتی قابلیت تغییر را ندارد، ذخیره کنند. افراد از فایل پی دی اف می توانند برای انتشار کتاب های الکترونیکی، مجله های الکتونیکی و همچنین محتواهای مفید استفاده کنند. یکی دیگر از قابلیت ها پی دی اف ساخت آلبوم عکس و یا کاتالوگ عکس است که ما در این مطلب به آموزش تبدیل تصاویر به فایل pdf می پردازیم.

آموزش تبدیل تصاویر به پی دی اف

برای تبدیل انواع عکس ها به پی دی اف روش های زیادی وجود دارد که در این مطلب تعدادی از آن ها را برای شما آموزش می دهیم.

تبدیل تصویر به پی دی اف با نرم افزار

روش آنلاین

در اینترنت سایت های بسیاری هستند که خدماتی کاربردی به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه می دهند. یکی از این خدمات تبدیل تصاویر به پی دی اف است که شما می توانید با سرچ کردن عبارت Convert Pics To PDF سایت هایی که این خدمت را ارائه می دهند را به راحتی پیدا کنید. شما در این سایت ها به راحتی می توانید با آپلود کردن عکس خود خروجی پی دی اف شده عکستان را دانلود نمایید. همچنین این سایت ها اختیاراتی را نیز به شما می دهند که می توانید پی دی اف های خود را شخصی سازی کنید.

تبدیل تصاویر به پی دی اف با استفاده از اینترنت

با استفاده از فتوشاپ

فتوشاپ یکی از جامع ترین و بهترین نرم افزار های ویرایش تصاویر است که امکانات بسیار زیاد و متنوعی دارد. یکی از این قابلیت ها تبدیل تصویر به پی دی اف است. برای انجام اینکار ابتدا تصویر مورد نظر خود را در فتوشاپ باز کنید. پس از باز شدن تصویر خود از منوی File گزینه Save As را انتخاب کنید. در این بخش از میان گزینه ها و فرمت ها مختلف باید گزینه PDF را انتخاب کنید و آن را ذخیره کنید. با اینکار به راحتی عکس شما تبدیل به پی دی اف خواهد شد.

  •  آرون گروپس

تبدیل تصاویر به پی دی اف با نرم افزار

نرم افزار های مختلفی برای انجام اینکار وجود دارد که ما در این بخش دو نمونه از آن ها را نعرفی می کنیم.

نرم افزار PDFCreator

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای تبدیل تصاویر به پی دی اف است که شما می توانید از آن استفاده کنید. بعداز دانلود کردن این نرم افزار تصاویر خود را در این نرم افزار باز کنید و با زدن گزینه Create تصاویر خود را به پی دی اف تبدیل کنید.

نرم افزار Mogsoft Image To PDF Converter

یکی دیگر از نرم افزار های کاربردی برای تبدیل تصاویر به پی دی اف نرم افزار Mogsoft Image To PDF Converter است. شما با این نرم افزار به راحتی می توانید تعداد زیادی از تصاویر خود را به پی دی اف تبدیل کنید. ای ن نرم افزار بسیاری از فرمت های رایج برای تصاویر را پشتیبانی می کند که با باز کردن تصاویر خود در این نرم افزار و با زدن گزینه Create، این تصاویر را به پی دی اف تبدیل کنید.

تبدیل تصاویر به پی دی اف با ویندوز ۱۰

اگر ویندوز سیستم شما ویندوز ۱۰ باشد به راحتی و بدون نیاز به هیچ نرم افزاری می توانید تصاویر خود را به پی دی اف تبدیل کنید. برای این منظور عکس مورد نظر خود را در ویندوز ۱۰ باز کنید و با استفاده ازگزینه منو در بالای پنجره باز شده تصویر، بر روی پرینت کلیک کنید. در این قسمت از گزینه های باز شده گزینه Microsoft Print to PDF را انتخاب کنید. ئ در اخر گزینه Save را بزنید تا فایل شما به صورت پی دی اف ذخیره شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *