دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش قرار دادن نظرسنجی در استوری اینستاگرام

  • رسول پنق
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

گذاشتن نظرسنجی در استوری یکی از امکانات اینستاگرام است که کاریران این شبکه مجازی می توانند به راحتی سوالات خود را از دنبال کنندگان خود بپرسند. ما در این بخش به آموزش نحوه گذاشتن نظرسنجی در استوری اینستاگرام میپردازیم.

یکی از بیشمار امکاناتی که اینستاگرام دارد، امکان نظرسنجی در استوری و یا پرسیدن سوال هایی با جواب های دو گزینه ای در استوری اینستاگرام است که استوری گذاشتن در اینستاگرام را بیش از بیش جذاب تر کرده است. کاربران می توانند با استفاده از این امکان، سوالات خود را از دنبال کنندگان صفحه ی اینستاگرامیتان بپرسید و جواب های آنان را مشاهده کنید.

طریقه ایجاد نظرسنجی در اینستاگرام

نظرسنجی را می توانید فقط در بخش استوری اینستاگرام انجام دهید. بنابراین برای گذاشتن نظرسنجی در بخش داستانی اینستاگرام، یک استوری ایجاد کنید. (برای آشنایی با نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام کلیک کنید) ما در این بخش به آموزش طریقه گذاشتن نظرسنجی در استوری می پردازیم.

طریقه ایجاد نظرسنجی در اینستاگرام

ایجاد یک پست استوری برای نظرسنجی

برای نظرسنجی ابتدا باید یک پست استوری ایجاد کنید. می توانید برای به حداکثر رساندن تاثیر نظرسنجی، پست استوری شما باید زمینه ای در رابطه با موضوع نظرسنجی داشته باشد. عکس یا متن مورد نظر خود که برای پست داستانی انتخاب کردید را وارد کنید و یا هر چیز دیگری که می خواهید به پست استوری خود اضافه کنید را اضافه کنید ولی مکانی در صفحه برای قرار دادن نظرسنجی خالی بگذارید.

گذاشتن نظرسنجی در پست داستانی اینستاگرام

برای ایجاد نظرسنجی در استوری ، ابتدا روی نماد استیکر با شکل مربع و نماد صورت در بالای صفحه پست استوری ضربه بزنید و گزینه Poll sticker را انتخاب کنید.

آموزش گذاشتن نظرسنجی

  •  آرون گروپس

گزینه ای برای وارد کردن سوال و یک جعبه نظرسنجی با متن های Yes و No ظاهر خواهد شد. سوالی را که می خواهید از دنبال کنندگانتان بپرسید را در  قسمت متن نظرسنجی تایپ کنید، می توانید هر سوالی را بپرسید.

نحوه گذاشتن نظرسنجی در استوری

برای وارد کردن گزینه های نظرسنجی نیز می توانید با زدن بر روی هرکدام از گزینه ها (بله و خیری که اول ظاهر شد) آن ها را ویرایش کنید. در نظر داشته باشید که کلا دو گزینه می توانید برای این نظر سنجی وارد کنید.

نظرسنجی خود را در مکانی مناسب قرار دهید

وقتی سفارشی سازی نظرسنجی خود را تمام کردید، باید نظرسنجی خود را در مگانی مناسب در صفحه استوریتان قرار دهید. برای اینکار ابتدا بر روی علامت تیک یا گزینه انجام شد در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید. الان می توانید نظرسنجی خود را به هر مکانی در پست استوریتان انتقال دهید ولی بهتر است که نظرسنجی را در یک مکان خالی قرار دهید.

نظرسنجی خود را در مکانی مناسب در استوری اینستاگرام قرار دهید

استوری خود را به اشتراک بگذارید

در آخر نظرسنجی شما که آماده شد می توانید داستان خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. دنبال کنندگانتان بعد از دیدن داستان شما می توانند به نظرسنجی رای دهند. و بعداز اینکه رای دادند شما می توانید نتایج نظر سنجی را ببینید. همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله ما در ارتباط با روش افزایش بازدید استوری مشاهده نمایید تا افراد بیشتری در نظر سنجی شما شرکت کنند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *