دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام در چند مرحله

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

استوری اینستاگرام یکی از قابلیت ها و آیکون هایی است که می توانید در این صفحه مجازی از آن استفاده کنید که در حال حاضر دارای کاربردهای بسیاری است. در اینجا نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

یکی از قابلیت های کاربردی که می توانید با استفاده از آن لحظات شاد و مفرح خود را به صورت آنلاین در اختیار کاربران خود قرار دهید استفاده از آیکون استوری در اینستاگرام است. پخش ویدئو و تصوری از طریق استوری این قابلیت را فراهم کرده است و موجب شده تا استفاده از اینستاگرام در میان کاربران بیشتر شود و طرفداران بیشتری دارد. نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام بسیار ساده است و می توانید به راحتی این قابلیت را استفاده کنید و همچنین از انواع مختلف استوری استفاده کنید.

 استوری اینستا

نحوه گذاشتن استوری:

در هر لحظه از روز و در تمام نقاط دنیا می توانید با استفاده از استوری اینستاگرام کاربران و فالوورهای خود را از اتفاقات باخبر کنید. در زمان مسافرت، مجالس و … می توانید با استفاده از ویدئو به شکل زنده و لایو در استوری تصاویر و ویدئو منتشر کنید.

استوری لایو:

جالب است بدانید با استفاده از قابلیت لایو استوری شما می توانید ویدئوی کوچکی در لحظه را به انتشار بگذارید و فالوورهای شما با شروع لایو از قرار دادن استوری زنده شما مطلع می شوند و در نهایت لایو استوری شما را مشاهده خواهند کرد. از قابلیت های دیگر لایو استوری این است که می توانید به طور زنده با فالوورهای خود صحبت کنید. در صورت طولانی بودن ویدئو نیز می توانید آن تکه تکه و به طور پیوسته قرار دهید. برای قرار دادن لایو استوری باید دوربین گوشی خود را فعال کنید و با مشاهده گزینه LIVE، START LIVE VIDEO را انتخاب نمایید.

نحوه گذاشتن استوری

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام ساده است و طبق مراحل زیر می توانید عمل کنید:

  • انتخاب گزینه YORE STORYE
  •  انتخاب یکی از انواع استوری ( نرمال، بوم رنگ، هندزفری و ریوایند)
  • دکمه دایره ای YORE STORYE را انتخاب کنید و استوری شما در صفحه قرار داده می شود.
  • در صورت دلخواه با استفاده از دکمه NEXT می توانید استوری خود را برای افراد منتخب ارسال کنید.

قابلیت های مختلف استوری:

همانطور که در بالا به آن اشاره کریم استفاده از استوری دارای قابلیت های فراوانی است و می توانید از انواع مختلف استوری مانند: لایو، بوم رنگ، ریوایند، هندزفری و نرمال استفاده کنید که در زیر توضیحات مربوطه برای استفاده از هر یک را ارائه خواهیم داد.

  •  آرون گروپس

انواع استوری اینستاگرام

  1. استوری نرمال: در این آیکون از استوری شما می توانید تصاویر دلخواه خود را از میان گالری انتخاب کنید و منتشر نمایید.
  2. استوری ریوایند: در صورتی که می خواهید استوری خود را به شکل فیلم منتشر کنید از این گزینه استفاده کنید.
  3. استوری بومرنگ: استوری های به هم پیوسته که حالتی انیمیشنی خواهد داشت.
  4. استوری هندزفری: پخش فیلم به طور کامل و با تکرار

با آموزش در زمینه نحوه قرار دادن استوری به خوبی می توانید زا این قابلیت دلخواه استفاده نمایید همچنین با استفاده از فعال سازی فیلتر صورت می توانید تصاویر خود را جذاب تر به اشتراک بگذارید. برای مشاهده انواع عکس نوشته برای استوری و عکس جالب برای استوری کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *