دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

لباس مجلسی برای خانم های چاق در انواع مدل های شیک و خاص

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل های لباس مجلسی برای خانم های چاق آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

برخلاف زمان های گذشته که لباس های سایز بزرگ در تعداد طرح های اندکی طراحی می شدند امروزه لباس مجلسی برای خانم های تپل در طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و بهتر است خانم ها با فرم اندام درشت و توپر از بین این طرح ها، پیراهن مجلسی شیک و بی نظیری را برای خود انتخاب نمایند.

مدل های لباس مجلسی برای خانم های چاق

یکی از پرکاربردترین لباس ها برای خانم ها لباس مجلسی است که در انواع سایز های کوچک و بزرگ و متوسط موجود می باشد و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین این طرح ها پیراهن مجلسی مناسبی را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های پیراهن مجلسی برای خانم های تپل را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل پیراهن مجلسی برای خانم های چاق

طرح های لباس مجلسی کوتاه و سایز بزرگ

اگر شما اندامی درشت و توپر دارید بهتر است از لباس های مجلسی سایز بزرگ استفاده نمایید و لباس هایی را برای پوشیدن انتخاب کنید که کاملا اندازه تان هستند. خانم های چاق باید از پوشیدن لباس های مجلسی تنگ یا خیلی گشاد خودداری نمایند زیرا این طرح لباس ها آن ها را چاق تر نشان می دهند و لباس های تنگ نیز تحرک آن ها را محدود و گاهی عذاب آور می سازند و چین و چروک های زشتی را در قسمت چاق بدن ایجاد می کنند.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس لباس مجلسی کوتاه بپوشید بهتر است لباس هایی را انتخاب نمایید که بلندی آن ها تا زیر زانو یا بالای زانو است زیرا لباس های خیلی کوتاه فرم اندام شما را نامتناسب تر نشان می دهند.

لباس مجلسی طرح دار

پیراهن مجلسی طرح دار

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

لباس مجلسی شیک

لباس مجلسی مشکی

مدل لباس مجلسی مشکی

پیراهن مجلسی مشکی

لباس مجلسی کوتاه پوشیده

لباس مجلسی کوتاه پوشیده

لباس مجلسی طرح دار و زیبا

پیراهن مجلسی سایز بزرگ

پیراهن مجلسی مخمل کوتاه

لباس مجلسی مخمل سایز بزرگ

لباس مجلسی ساده

پیراهن مجلسی ساده

لباس مجلسی طرح دار

پیراهن مجلسی طرح دار و زیبا

طرح پیراهن مجلسی

پیراهن مجلسی آبی

لباس مجلسی مشکی ساده

لباس مجلسی سایز بزرگ کوتاه

لباس مجلسی طرح دار

مدل لباس مجلسی برای  زنان تپل با طرح های شیک

انتخاب طرح پارچه لباس نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی مناسب تر داشته باشید بهتر است لباس مجلسی های ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید. پیراهن های مجلسی طرح دار که دارای طرح های ریز و کوچک هستند برای خانم های چاق می توانند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار روند همچنین لباس ها با طرح های عمودی نیز باعث لاغرتر به نظر رسیدن فرم اندام می شوند و قد شما را نیز بلندتر نشان می دهند.

انتخاب یقه ای مناسب برای لباس مجلسی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما لباس های مجلسی یقه هفت را برای پوشیدن انتخاب نمایید زیرا این مدل یقه ها اندام تان را باریک تر نشان می دهند و توجه اغلب افراد را به سمت گردن و بالاتنه تان معطوف می کنند بنابراین قسمت پایین تنه که معمولا چاق تر می باشد کمتر به نظر می رسد.

مدل پیراهن مجلسی کوتاه

پیراهن مجلسی ساده

پیراهن مجلسی طرح دار

لباس مجلسی طرح دار و زیبا

پیراهن مجلسی خاکستری روشن

مدل لباس مجلسی خاکستری

مدل لباس مجلسی برای خانم های چاق

پیراهن مجلسی سایز بزرگ

پیراهن سایز بزرگ طرح دار

مدل لباس مجلسی گلدار

پیراهن مجلسی مشکی

طرح های لباس مجلسی بلند سایز بزرگ

اغلب خانم های تپل تمایل دارند لباس مجلسی های بلند را برای پوشیدن انتخاب نمایند زیرا این طرح لباس ها پوشیده تر هستند و اگر طرح آن ها بدرستی انتخاب شود باعث لاغرتر به نظر رسیدن فرم اندام می گردد.

لباس مجلسی های بلند در انواع طرح های ساده و کار شده موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری ساده داشته باشید بهتر است پیراهن های مجلسی ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید. لباس مجلسی های کار شده نیز برای خانم هایی که تمایل دارند در مجالس ظاهری متفاوت و ایده آل داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند.

انتخاب رنگ پیراهن مجلسی برای خانم های تپل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید اندام تان لاغرتر به نظر برسد بهتر است پیراهن های مجلسی رنگ تیره نظیر مشکی و آبی نیلی و بنفش و سبز تیره و زرشکی و … را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

پیراهن مجلسی مشکی

طرح پیراهن مجلسی مشکی

لباس مجلسی طرح دار

لباس مجلسی طرح دار

لباس مجلسی شیک

پیراهن مجلسی طرح دار و شیک

پیراهن مجلسی طرح دار

پیراهن مجلسی زیبا و طرح دار

مدل پیراهن مجلسی طرح دار

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ با طرح های شیک

انتخاب اکسسوری های مناسب برای خانم های چاق اهمیت زیادی دارد زیرا اکسسوری هایی نظیر جواهرات و ساعت و کیف مجلسی و … باعث می شوند تا تیپ شما جذاب تر به نظر برسد و علاوه بر این توجه دیگران بیشتر روی اکسسوری های مورد استفاده تان جلب شود.

برای داشتن تیپ و ظاهری مناسب همچنین بهتر است لباس هایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که روی زیبایی های ظاهر شما تاکید بیشتری داشته باشند و علاوه بر این می توانید از کفش های پاشنه بلند مجلسی استفاده کنید تا قد و فرم اندام تان متناسب تر به نظر برسد.

پیراهن مجلسی ساده و زیبا

مدل لباس مجلسی ساده

لباس مجلسی ساده

مدل پیراهن مجلسی ساده

مدل پیراهن مجلسی برای خانم های چاق

پیراهن بلند مجلسی

مدل لباس مجلسی بلند

پیراهن مجلسی آستین دار

در این مطلب انواع طرح های لباس مجلسی برای خانم های چاق را مشاهده کردید که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها پیراهن مجلسی شیک و مناسبی را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *