دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی مخمل

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس مجلسی مخمل زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح و رنگ های مد سال آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مخمل از انواع پارچه های زیبا و خاص است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است لباسی از جنس مخمل برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل لباس مجلسی مخمل زنانه و دخترانه

لباسهای مجلسی یکی از پرکاربردترین البسه برای خانم ها و دختران جوان است که در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد. در ادامه انواع  پیراهن مجلسی مخمل را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

طرح های پیراهن مجلسی مخمل بلند

برای دوخت پیراهن های مجلسی از پارچه های مختلف نظیر ساتن و حریر و مخمل، و … استفاده می شود و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سلیقه شخصی تان از بین مدل های مختلف لباس مجلسی حریر و لباس مجلسی ساتن  و … پیراهن مجلسی شیک و مناسبی را انتخاب نمایید.

پیراهن مجلسی مخمل بلند از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب هستند که به صورت آستین دار و بدون آستین دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری پوشیده داشته باشید بهتر است از طرح های پوشیده و آستین دار برای پیراهن خود استفاده کنید.

پیراهن های مجلسی مخمل بدون آستین نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان و این طرح ها برای خانم هایی که دارای بالا تنه لاغر یا متناسبی هستند انتخابی ایده آل محسوب می شوند.

لباس مجلسی قرمز

  •  آرون گروپس

پیراهن مخمل بلند

لباس مجلسی پوشیده

پیراهن بلند مجلسی مخمل سبز

پیراهن شیک مخمل بلند

پیراهن مجلسی بلند و شیک

مدل لباس مجلسی مخمل بلند در انواع طرح های کار شده و ساده موجود هستند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری آراسته و به روز داشته باشید بهتر است پیراهن های مخمل مجلسی کار شده را برای پوشیدن انتخاب نمایید. پیراهن های ساده مخمل نیز برای خانم هایی که به ظاهر و استایل ساده علاقه مند هستند انتخابی مناسب محسوب می شود.

مدل لباس مجلسی آستین دار

طرح پیراهن مجلسی مخمل

پیراهن مجلسی مخمل بنفش

لباس مجلسی زنانه

لباس مجلسی کار شده

پیراهن مجلسی مخمل شیک

مدلهای پیراهن مجلسی مخمل کوتاه

پیراهن مجلسی کوتاه مخمل از انواع طرح های پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان امروزی محسوب می شوند و اگر شما دارای فرم اندامی متناسب یا لاغر هستید بهتر است این طرح لباسها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

پیراهن مخمل کوتاه برای خانم هایی که دارای پاهایی خوش تراش هستند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و شما می توانید این طرح لباس ها را با کفش های پاشنه بلند بپوشید و خوش استایل تر به نظر برسید.

لباسهای مجلسی های مخمل در انواع رنگ های تیره و روشن دوخته می شوند و اگر شما دارای فرم اندامی لاغر یا متناسب هستید بهتر است پیراهن های مخمل رنگ روشن را برای پوشیدن انتخاب کنید. پیراهن مجلسی رنگ تیره مخمل نیز برای خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب می باشند.

پیراهن مجلسی مخمل کوتاه

پیراهن مجلسی کوتاه مخمل

پیراهن مخمل مجلسی کوتاه

طرحی زیبا از پیراهن مجلسی مخمل

پیراهن مجلسی مخمل دخترانه

مدل پیراهن مجلسی مخمل کوتاه و شیک

پیراهن شیک مجلسی

پیراهن مجلسی زیبا مخملی

پیراهن مجلسی مخملی پوشیده

پیراهن دخترانه مجلسی کوتاه مخمل

پیراهن مخمل مجلسی

طرح لباس مخمل کوتاه

 

لباس مخمل آستین دار

لباس زنانه مخمل آستین دار

پیراهن مجلسی مخمل

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی مخمل را گردآوری کردیم که امیدواریم این طرح ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها پیراهنی با تن پوش شیک و بی نظیر را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *