دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه شیک توت فرنگی خوشمزه با دو روش تهیه عالی

  • مهتاب علی پناه
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

طرز تهیه شیک توت فرنگی بسیار ساده می باشد این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های خوشمزه و پرطرفدار است که به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را تهیه و نوش جان کنید.

شیک توت فرنگی یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه می باشد که در فصل گرما طرفداران زیادی را به خود جذب می کند این نوشیدنی متعلق به کشور آمریکا می باشد که می توانید از آن به عنوان میان وعده استفاده کنید، در ادامه مطلب به شما عزیزان طرز ساخت شیک توت فرنگی را آموزش خواهیم داد.

در مطالب قبلی به شما عزیزان انواع نوشیدنی های سرد از جمله : اسموتی انبه، اسموتی گلابی و شربت تمشک را آموزش دادیم در این مقاله قصد داریم شما را با دو روش طرز تهیه شیک توت فرنگی آشنا کنیم.

نحوه تهیه نوشیدنی شیک توت فرنگی

 مواد لازم جهت شیک توت فرنگی

  • توت فرنگی : به مقدار لازم
  • شیر : به میزان لازم
  • شکر : در صورت تمایل
  • بستنی وانیلی : به میزان لازم

 روش اول : طرز تهیه شیک توت فرنگی با طعم عالی

در روش تهیه شیک توت فرنگی ابتدا توت فرنگی را خرد کرده سپس داخل مخلوط کن قرار دهید ( این میزان توت فرنگی تقریبا شامل ۲۲ عدد توت فرنگی متوسط می باشد).

حالا شیر را به توت فرنگی اضافه کرده و دستگاه مخلوط کن را روشن کنید تا توت فرنگی و شیر به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند ( اگر تمایل دارید می توانید از دو و نیم پیمانه شیر استفاده نمایید).

اگر تمایل به شیرین تر شدن این نوشیدنی دارید می توانید دو تا سه قاشق غذا خوری شکر نیز اضافه نمایید سپس مواد را با یکدیگر مخلوط کنید.

در مرحله آخر حالا بستنی را اضافه کرده و به مدت چند ثانیه اجازه دهید مواد با یکدیگر ترکیب شوند تا نوشیدنی تان خنک و بسیار خوشمزه شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

روش درست کردن شیک توت فرنگی

روش دوم: نحوه تهیه شیک توت فرنگی

بستنی وانیلی را همراه با یک دوم پیمانه شیر و چهار قاشق غذا خوری خامه داخل مخلوط کن قرار دهید حالا دویست گرم توت فرنگی خرد شده را به مخلوط شیر و بستنی اضافه نمایید و با درجه بالا هم بزنید تا شیک توت فرنگی صاف و خنکی به دست آید، نوش جان.

طرز تهیه شیک توت فرنگی با طعم عالی

امیدواریم از آموزش این بخش نوشیدنی نهایت لذت برده باشید و این نوشیدنی خوشمزه و پرطرفدار را تهیه و نوش جان کنید، جهت کسب اطاعات بیشتر در زمینه نوشیدنی می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *