دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

راهکارهای چاقی صورت برای تپل شدن صورت در خانه

  • مریم صبوری
  • ۲ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

از موثر ترین راهکارهای چاقی صورت تغذیه و استفاده از ماسک های گیاهی می باشد که دلیل خوب و کم هزینه ای در این رابطه است. ما در این مقاله به توضیح آن برای شما عزیزان پرداخته ایم.

صورت چاق زیبا تر از صورت لاغر و استخوانی است. با داشتن صورت چاق جوان تر و شاداب تر به نظر خواهید رسید بسیاری از بانوان به دنبال راهکارهای چاقی صورت هستند که هر کدام به شیوه خود عمل خواهند کرد که مثلا بعضی ها با رژیم غذایی مخصوص برخی افراد با تزریق ژل و دسته ای با کمک ورزش به چاقی صورت می رسند در همین رابطه ما در این مقاله به راه ها و روش هایی برای چاقی صورت می پردازیم با ما همراه باشید.

 تاثیر خوراک در چاقی صورت

روش ها و راهکارهای چاقی صورت

داشتن صورتی با گونه های برجسته و چاق هر چهره ای را زیبا نشان می دهد. لپ های پیر و چروک و آویزان بسیار زشت می باشد برای این که صورتی چاق و زیبا داشته باشید نیاز به کمی صبر و حوصله است که با استفاده از روش های زیر به صورت زیبا و جذاب خود در عرض چند ماه خواهید رسید. که یکی از روش ها تقلید از چینی ها در چاقی صورت استفاده از طب سوزنی که سریع ترین راه چاقی صورت می باشد.

ورزش برای چاق شدن صورت

از راهکارهای چاقی صورت می تواند ورزش کردن در کنار رژیم غذایی مناسب باشد تا هر چه سریع تر به صورت چاق برسید.

  1. بنشینید و دهان را تا جایی که ممکن است باز کنید بعد با ۲ دست لپ ها را بکشید و تا نیم دقیقه این کار را انجام دهید. روزی چند مرتبه این تمرین را تکرار نمایید.
  2. لب هایتان را روی هم بگذارید و لبخند بزنید، در حالی که عضلات گونه را بالا برده اید با انگشت تا ۳۰ ثانیه آن را نگه دارید.
  3. دهان را پر آب کنید و به مدت ۱ دقیقه آب را قورت ندهید و نگه دارید. این تمرین را روزی ۳ مرتبه انجام دهید.
  4. دهان را ببندید و تا ۴۰ ثانیه لپ ها را باد کرده نگه دارید و بعد به آهستگی خالی کنید. روزی ۲ مرتبه انجام دهید.
  5. از گونه نیشگون بگیرید این تمرین را ۵ مرتبه که ۳ ست باشد انجام دهید.
  6. دهان را طوری باز کنید که لب روی دندان ها باشد سپس لبخند بزنید و انگشت را روی گونه بگذارید و تا نیم دقیقه گونه ها را بالا و پایین کنید.

راز های صورت چاق داشتن

راهکارهای خانگی برای چاق شدن صورت

برخی از مواد تاثیر فوق العاده ای در چاقی صورت دارند که ما در مجله آرگا به آن ها می پردازیم.

سیب: خوردن سیب تاثیر فراوانی در چاقی صورت دارد که دلیلش مقدار آنتی اسیدان و کلاژن و الاستین و وجود ویتامین های A و B و C برای جلوگیری از آسیب پوستی مفید است. سیب را رنده کنید و روی صورت به مدت ۱۵ دقیقه ماساژ دهید سپس با آب بشویید این روشی عالی برای چاق شده صورت است.

  •  آرون گروپس

آلوئه ورا: این گیاه معجزه بخش یکی از راهکارهای چاقی صورت محسوب می شود که با خوردن ۱ قاشق غذا خوری آلوئه ورا در ۳ ماه مفید واقع خواهد شد. این گیاه آنتی اکسیدان و ویتامین C و E دارد که خاصیت ضد پیری می باشد.

آجیل: برخی افراد معتقد هستند که خوردن آجیل برای چاقی صورت خوب است و در عرض مدت کوتاه صورتی تپل خواهند داشت. این خوراکی خوشمزه و بدون عارضه به سلامت بدن هم کمک می کند در رژیم غذایی خود بخورید.

رازهای صورت چاق

خیار: این میوه پر آب برای لطیف کردن و خاصیت چاقی و آبرسانی بر صورت دارد. مصرف خوراکی و موضعی از این میوه به سلول پوستی کمک خواهد کرد. خیار را رنده کنید و ۳۰ دقیقه روی صورت بمالید و یک روز درمیان تا ۳ هفته این عمل را تکرار منید و تاثیر بی نظیرش را ببینید.

شیر: این مواد مغذی یکی از راهکارهای چاقی صورت است که با خوردن روزانه ۳ لیوان شیر این خوراکی را که دارای ویتامین، کلسیم، آمینواسید،Aو Dو B12 وارد بدن می شود را از دست ندهید.

آب: یکی از روش های ساده در چاقی صورت نوشیدن آب مورد نیاز در روز است که به جای خوردن چای می توانید آب بنوشید و تاثیر اثربخشش را ببینید.

راهکارهای چاقی صورت

سالاد ها: مصرف سالاد کاهو در برنامه غذایی به پر شدن صورت کمک فراوانی می کند که خوردنش در هنگام شب مفید است.

جوانه گندم: این مواد خوراکی که ویتامین B و E دارد یکی از راهکارهای چاقی صورت که به پوست آبرسانی می کند و بافت صورت را نرم خواهد کرد.

گلاب و گلیسیرین: یکی دیگر از راهکارهای چاقی صورت گلاب است که باید قبل از خواب گلیسیرین و گلاب را با هم مخلوط کنید و روی صورت بزنید و تا صبح نگهدارید.

تخم شنبلیله: این گیاه آنتی اکسیدان دارد و مواد مضر را از سطح پوست خارج می کند. شما باید تخم شنبلیله را با آب مخلوط کنید و این محلول را هر روز تا ۱۵ دقیقه روی پوست صورت انجام دهید.

صورت چاق

عسل: این ماده معجزه گر فایده های بسیاری دارد که یکی از ان فواید تاثیرش بر صورت چاق است. آنتی اکسیدان موجود در عسل بیماری را از پوست دور می کند. عسل را به مدت ۱۵ دقیقه یک روز در میان روی پوست بکشید و سپس بشویید. همینطور می توانید روزی ۸ تا ۱۰ قاشق عسل میل نمایید.

روغن ها: ماساز دادن صورت با برخی ار روغن ها تاثیر فوق العاده ای در پرشدن صورت می کند که همراه با سلامت و شادابی است. روغ بادام؛ خاصیت نرم کنندگی و سفید کنندگی دارد. روغن نارگیل؛ محافظ در برابر اشعه خورشید دارد. روغن آووکادو؛ برای ترک و پوست های خشک مفید می باشد. روغن زیتون ؛ نرم کننده و شفاف کننده است. (برای آشنایی با نحوه چاق کردن صورت با روغن زیتون کلیک کنید) کره درخت روغن قلم؛ ضدالتهاب و چاق کننده است که باید ۲ پیمانه کره را با ۵/۰ پیمانه شکر مخلوط کرده و بعد از حمام به صورت بزنید و تا ۱۰ دقیقه بمالید و نگه دارید سپس بشویید.

صورتی شفاف و چاق

نکاتی در جهت موانع چاقی صورت

همه این ها عاملی هستند که ممکن است در سلامت پوست صورت تاثیر بگذارند پس باید توجه ویژه در این موارد داشت.

  • استفاده زیاد از مواد آرایشی
  • مصرف الکل و دخانیات
  • رزیم غذایی نادرست
  • استفاده نکردن از ضد آفتاب
  • نشستن صورت
  • مصرف نکردن آب
  • کمبود خواب
  • نخندیدن
  • ورزش نکردن

چگونه صورت چاق داشته باشیم؟

خرسندیم که ما را در مجله آرگا با عنوان راهکارهای چاقی صورت در جهت سلامت و پوست همراهی کردید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *