دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طرح گلدوزی سنتی و زیبا برای گلدوزی روی انواع پارچه و لباس های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع طرح گلدوزی سنتی شیک و بی نظیر مخصوص افراد با سلیقه های مختلف را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

گلدوزی از انواع هنرهای قدیمی است که برای تزیین لباس و جانماز و مانتو و … مورد استفاده قرار می گیرد. مدل های گلدوزی در انواع طرح گلدوزی سنتی و گلدوزی جدید موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرحها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

طرح گلدوزی سنتی زیبا و بی نظیر

برای تزیین پارچه ها از هنرهای مختلف نظیر گلدوزی و سرمه دوزی و … استفاده می شود که هر یک از آن ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. در ادامه با انواع طرحهای گلدوزی سنتی آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طرح گلدوزی سنتی

مدل های گلدوزی سنتی

مدل های گلدوزی ساده و سنتی و … را به کمک چرخ یا دست روی پارچه می توانید پیاده سازی کنید که هر یک از این مدل ها باعث تزیین بی نظیر لباس و مانتو و رومیزی و … می شوند.

مدل های گلدوزی سنتی زیبایی بی نظیری دارند و اگر شما به مدل های سنتی علاقه بیشتری دارید می توانید از آن ها برای تزیین پارچه های رنگ روشن و رنگ تیره استفاده نمایید.

گلدوزی سنتی

گلدوزی سنتی و شیک

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

گلدوزی سنتی و شیک

مدل گلدوزی زیبا

طرح گلدوزی

گلدوزی روی پارچه

گلدوزی روی پارچه

طرح گلدوزی

طرح گلدوزی سنتی

گلدوزی زیبا

گلدوزی زیبا و شیک

گلدوزی زیبا و شیک

گلدوزی روی لباس مجلسی

گلدوزی روی لباس مجلسی

گلدوزی سنتی

مدل گلدوزی شیک

در گل دوزی سنتی از ترکیب رنگ های آرامش بخش و زیبا استفاده می شود که این ترکیب رنگی باعث خلق ایجاد طرحی بی نظیر روی پارچه های مختلف می شوند.

اگر شما تمایل دارید برای تزیین لباس هایتان از گلدوزی سنتی استفاده نمایید بهتر است رنگ های به کار برده شده در هنر گلدوزی را با رنگ لباس تان به صورت مکمل یا متضاد انتخاب کنید که به طور کلی بهتر است رنگ ها در کنار یکدیگر ترکیب بی نظیری را ایجاد نمایند.

در گلدوزی های کلاسیک از انواع طرح های گلدوزی مختلف نظیر گل و بته جقه و … استفاده می شود که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و میزان مهارت تان بستگی دارد.

طرح گلدوزی سنتی روی لباس

گلدوزی روی لباس

گلدوزی زیبا و خاص

گلدوزی زیبا و شیک

گلدوزی زیبا و ساده

گلدوزی زیبا و جدید

گلدوزی زیبا و بی نظیر

مدل گلدوزی زیبا و جدید

گلدوزی زیبا و شیک

گلدوزی سنتی و شیک

گلدوزی زیبا و شیک

طرح گلدوزی شیک

گلدوزی زیبا و شیک

مدل گلدوزی شیک و جذاب

طرح گلدوزی شیک و زیبا

مدل گلدوزی شیک

گلدوزی زیبا و شیک

انواع طرحهای جدید برای گلدوزی سنتی

همانطور که گفتیم؛ گل دوزی یکی از هنرهای جذاب برای تزئین پارچه می باشد که به روشهای مختلف و به شکل زیبا و هنرمندانه انجام گرفته و بر روی لباس، مانتو، رومیزی، پرده و …. پیاده می شود، بسیاری از خانم ها به این هنر علاقه زیادی دارند، حال انجام این کار چندان سخت نیست و این افراد می توانند با کمی ذوق و تلاش و با استفاده از کارگاه گلدوزی بر روی طرحهای مختلف سنتی و جدید این هنر زیبا را پیاده کنند، در ادامه می توانید تصاویر جدیدتری از انواع گلدوزی سنتی را ببینید و الگو بگیرید.

تصاویر گلدوزی سنتی

گل دوزی از قدیمی ترین هنرهای دستی است که در عین حال بسیار ساده و سرگرم کننده است و امروزه با روشهای مدرن و با استفاده از چرخ های مخصوص انجام می گیرد، حال برای ایجاد یک طرح برای گل دوزی در ابتدا طرح موردنظرتان را روی پارچه پیاده کرده و با استفاده از سوزن و نخ های رنگی مخصوص گل دوزی کنید، در اینجا می توانید طرحهای متنوع تری از گل دوزی سنتی را ببینید.

طرحهای گلدوزی سنتی انواع طرح گل دوزی سنتی طرح ساده گل دوزی سنتی طرح زیبای گل دوزی سنتی طرح گل دوزی سنتی ساده طرح گل دوزی سنتی خاص زیباترین طرح گلدوزی سنتی طرح گل دوزی سنتی شیک طرح گل دوزی سنتی جذاب طرح گل دوزی سنتی زیبا طرح گل دوزی سنتی جدیدترین طرح گلدوزی سنتی

در این مطلب با انواع طرح گلدوزی سنتی آشنا شدید که امیدواریم این طرحها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها مدل گلدوزی شیک و مناسبی را انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *