دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جملات زیبا درباره رنج و سختی کشیدن در زندگی

  • مهتاب علی پناه
  • ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۰

همانطور که می دانید همه افراد در طول زندگی خود رنج و سختی ها را تجربه کرده اند و در مورد این موضوع متن و جملات زیبایی وجود دارد به همین خاطر، در این مقاله مجموعه ای از جملات زیبا درباره رنج را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

زندگی پر از فراز و نشیبی ها است و گاهی ممکن است با رنج و سختی مواجهه شوند که در مورد رنج متن ناب با مفاهیم زیبایی وجود دارد بنابراین، اگر شما نیز به دنبال جملات زیبا درباره رنج هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

"مجموعه

مجموعه ای از جملات زیبا درباره رنج

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی در بین اکثر افراد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و در مورد رنج متن نابی وجود دارد به همین خاطر، در این مقاله مجموعه ای از متن زیبا درباره رنج را گرد آوری کرده ایم و در اختیارشما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید از بین آن ها متن نابی را انتخاب کنید.

متن زیبا درباره رنج با مفاهیم زیبا

متن زیبا درباره رنج

اندوه تلاش گران سخت کوش بدترین نوع اندوه است.

فرناندو پسوآ

*****

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

برای سرشت های مغرور، طعمه آسان چیز تحقیر آمیزی است. آنان تنها در مقابل مردانی که هنوز مهار نشده اند و می توانند به دشمنان آنها مبدل شوند و یا در برابر ملکی که به سختی تسخیر می شود، احساس آسایش و خشنودی می کنند.

فریدریش نیچه

*****

هنگامی که طوفان به پایان رسید، به یاد نمی‌آورید چطور آن را به وجود آوردید و چطور زنده ماندید. حتی مطمئن نخواهید بود که طوفان به پایان رسیده یا خیر؛ اما یک چیز قطعی است، وقتی از طوفان خارج شوید، دیگر آن کسی نیستید که وارد طوفان شده است. این همه چیز درباره این طوفان است.

هاروکی موراکامی

*****

بسیاری از مردم جهان قادرند که از نردبان موفقیت صعود کنند. برخی از این افراد در زندگی حرفه‌ای خودشان موانع غیر قابل تصوری را پشت سر گذاشته‌اند و بر چالش‌هایی که در پیش روی آن‌ها بوده غلبه کرده‌اند.

بایرون پالسفر

*****

زبان سپهری برای مردم دلپذیرتر است. اما مثل این‌که شما با زبان سهراب زیاد موافق نیستید و حتا یک جایی گفته‌اید آبتان باهم به یک جو نمی‌رود. “ولی من با “زبان” سهراب اشکالی ندارم. چون او و فروغ را از این لحاظ در عرض هم می‌گذارم. مشکل من و سهراب، دنیایی است که او از آن صحبت می‌کند. من دنیای او را درک نمی‌کنم. بهشت او اصلا از جنس جهنم من نیست. ببین: تو حتا وقتی که تا خرخره لمبانده باشی هم می‌توانی معنی حرف مرا که می‌گویم «گرسنه‌ام» بفهمی. چون سیری تو و گرسنگی من از یک جنس است منتها در دو جهت. من اگر غذای کافی بخورم حالت الان تو را درک می‌کنم و تو اگر تا چند ساعت دیگر چیزی نخوری معنی حرف مرا. اما من اگر خودم را تکه پاره هم بکنم نمی‌فهمم جغرافیای شعر سپهری کجا است.”

احمد شاملو

*****

نه عشق، اما اصول تشکیل دهنده ی عشق ارزش زحمت را دارد.

فرناندو پسوآ

*****

بیهوده است اگر بخواهیم رمانی را با زینت دادن سبک، «دشوار » کنیم، هر رمانی که شایستگی این کلمه را دارد، هر چقدر روشن و شفاف باشد، بر اثر طنز ذاتی خود، به اندازه ی کافی دشوار است.

میلان کوندرا

*****

درک منظور دشوار است، به ویژه هر بار که بسان رود کنگ بیندیشیم و میان انسانهایی زندگی کنیم که دگرگونه می اندیشند و به شیوه “قورباغه ها” راه می روند.

فریدریش نیچه

*****

تاریخ به معنی جنگها و شرح زندگی چند نفر اندک شمار نیست که شاه شده یا سرداران بزرگی بوده اند. تاریخ باید درباره ی مردم یک کشور برای ما سخن بگوید که چگونه زندگی می کردند، چه کارهایی انجام می دادند و چگونه می اندیشیدند. تاریخ باید از رنجها و شادی های آنان و از دشواری ها و مشکلاتشان برای ما سخن بگوید و بگوید که چگونه بر این دشواری ها چیره شدند.

جواهر لعل نهرو

*****

هر بار دل خویش را سخت به بند کشیم و اسیر کنیم، می توانیم به جان خویش، آزادی های فراوانی بدهیم. کسی حرف مرا باور نمی کند، مگر آنکه از پیش آن را بداند… .

فریدریش نیچه

*****

جملات ناب کوتاه در مورد رنج

متن ناب کوتاه در مورد رنج با مفاهیم زیبا

برخی از افراد دیواری روبرویشان می‌بینند و تصور می‌کنند این نقطه پایان برای آن‌هاست. برخی دیگر از افراد دیوار را می‌بینند و تصمیم می‌گیرند این نقطه آغاز برایشان باشد.

آنجلین تراونا

*****

یادمان باشد کسی مسئول دلتنگی‌ها و مشکلات ما نیست !اگر رد پای دزد آرامش و سعادت را دنبال کنیم، سرانجام به خودمان خواهیم رسید که در انتهای هر مفهومی نشسته‌ایم و همهٔ چیزهای تلنبارِ مربوط و نامربوط را زیر و رو می‌کنی.

حسین پناهی

*****

فکر به خودکشی راهی موثر برای تسلی خاطر است و با آن می توان به خوبی از پس برخی شبهای سخت برآمد.

فریدریش نیچه

*****

کسانی که به مجردِ برخورد با سختی، کار را رها می کنند، هرگز به جایی نمی رسند.

آنتونی رابینز

*****

تنها کسانی سزاوار و شایسته ی درک آزادی و زندگانی هستند که بدانند چگونه هر روز بر مشکلات زندگانی و آزادی غلبه کرده و آزادی و زندگانی نوینی را به چنگ آورند.

یوهان ولفگانگ فون گوته

*****

آموختن آنچه فیلسوف است، کار دشواری است، زیرا نمی توان آن را یاد داد. باید آن را از سر تجربه دانست یا باید به این ناآگاهی افتخار کرد.

فریدریش نیچه

*****

به دشواری می توان دانست که مایل به رفتن هستیم یا نه، زیرا چنان خواب آلوده ایم که نمی فهمیم ناشناخته ها، از شناخته ها تا چه پایه برتر هستند.

هنری وادزورث لانگ‌فلو

*****

شاید افرادی هم گاهی فکر می کنند که باید از جای خود تکان بخورند اما دیگران و کسانی که در نا امیدی فرو رفته و همه چیز را مشکل می دانند به آن ها خواهند گفت این کار غیر ممکن است و ما در این مجاهدت پیروز نخواهیم شد و پیروزی ما چیزی است که به دست آوردن ان محال است. اما ما به انها خواهیم گفت این دلایل بی پایه است و احمق ها هستند که ناتوانی و ضعف را به خود تلقین می کنند.

آدولف هیتلر

*****

متن زیبا درباره رنج

جملات زیبا درباره رنج با مفاهیم زیبا

هیچ چیز بهتر از سختی نیست. هر مغلوب شدن، هر شکستن قلب، هر از دست دادن حاوی بذر خاصی است. این بذرها، درس‌هایی هستند برای بهبود عملکرد شما برای زمان‌های بعدی که دارید.

مالکوم ایکس

*****

تقریبا همه آدمها در مقابل سختی می ایستند، اما اگر خواستی شخصیت کسی را بیازمایی به او قدرت بده.

آبراهام لینکلن

*****

خودپسندی ما از آنچه به بهترین نحو انجام می دهیم، می طلبد که آن را سخت ترین کار بدانیم و این، سرمنشاء بسیاری از امور اخلاقی است.

فریدریش نیچه

*****

آنچه موجب بیشترین زحمت من شده و هنوز هم می شود این است که متوجه شده ام شناخت نام چیزها بسیار مهمتر از شناخت خود آنهاست.

فریدریش نیچه

*****

امید و رویای یک مرد عمل این است که در زمانهای بی نهایت دشوار و در موارد پیچیده و سخت، نسبت به ادراک حیوانی و هوش فطری خویش اطمینان خاطر کامل به دست آورد.

آندره موروا

*****

زمان در ترنی که تاربخش می نامند، سوار شده است؛ سوار شدن در این ترن آسان است اما پیاده شدن از آن دشوار.

میلان کوندرا

*****

جملات ناب درباره رنج

امیدواریم از مطالعه جملات گفته شده نهایت بهره را برده باشید شما عزیزان در صورت تمایل با کلیک بر روی جملات زیبا می توانید متن های ناب در مورد موضوعات مختلف را مطالعه کنید و همچنین در صورت تمایل در شبکه های اجتماعی نیز از آن ها استفاده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *