دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی محسن نامجو و عکس های دونفره با همسرش

  • فاطمه میرزایی
  • ۹ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

محسن نامجو از جمله خوانندگان خاص و متفاوت در ایران است که طرفداران بسیاری نیز دارد. در این مطلب بیوگرافی محسن نامجو خواننده و نوازنده معروف ایرانی مقیم آمریکا، به همراه تصاویر جدید و متنوع و نیز آثار وی را مرور خواهیم کرد.

محسن نامجو آهنگساز، ترانه سرا، خواننده و نوازنده سه تار، دو تار و گیتار در ۱۴ اسفند ۱۳۵۴ در تربت جام به دنیا آمده است و هم اکنون در نیویورک زندگی می کند. برای خواندن بیوگرافی محسن نامجو در ادامه همراه ما شوید.

بیوگرافی محسن نامجو

محسن نامجو، موسیقی را از دوران نوجوانی و با آواز و نت خوانی شروع کرد. او ردیف های موسیقی ایرانی را نزد استادانی همچون رضا شاکری و نصرالله ناصح پور فرا گرفت و در سن هفده سالگی نوازندگی سه تار را زیر نظر فرامز شکرخواه آموخت. وی همچنین دانشجوی انصرافی دانشگاه تهران در رشته موسیقی در سال ۱۳۷۶ است.

بیوگرافی محسن نامجو+عکس

وی در سال ۱۳۷۹ وارد دنیای حرفه ای شده بود، اما باید به سربازی می رفت و به گفته خودش سربازی دوره استراحت ذهنی وی بود، در آنجا با موسیقی راک و بلوز آشنا شد و بعد از پایان خدمت سربازی با دوستان سربازی اش که در این دو سبک فعال بودند، تشکیل یک گروه راک به نام ماد را دادند و کنسرت هایی برگزار کردند، به این ترتیب فعالیت خود در عرصه موسیقی را به صورت حرفه ای آغاز کردند.

زندگی نوشته محسن نامجو

مشخصه آثار وی تلفیق سبک های مختلف ایرانی و خارجی و نیز تلفیق اشعار کلاسیک با شعر های خودش می باشد. وی در سبک موسیقی سنتی ایرانی، راک، بلوز، جاز و موسیقی فولکلور فعالیت می کند.

  •  آرون گروپس

زندگیامه محسن نامجو

او چندماه بعد از انتشار نخستین آلبوم خود با نام ترنج که در سال ۱۳۸۶ از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر گردید، برای همیشه از ایران به مقصد نیویورک مهاجرت کرد.

بیوگرافی جذاب محسن نامجو

وی قبل از ترک ایران، موسیقی متن چند سریال را نیز ساخته بود که از آن جمله می توان به «برای آمدنت دعا می کنم» «حفره»، «اقوام»، «کنتراست»، «در سه ثانیه اتفاق افتاد»، و … اشاره کرد.

بیوگرافی متفاوت محسن نامجو

وی تیتراژ آغازین سریال ترش و شیرین که در نوروز ۱۳۸۶ از شبکه سه سیما پخش شد را با همخوانی رضا عطاران اجرا کرد. همچنین او تیتراژ سریال چهارخونه سروش صحت را خوانده بود که بعد از مدتی نام و صدای وی از تیتراژ این سریال حذف شد و اجازه انتشار پیدا نکرد.

بیوگرافی کامل محسن نامجو

نامجو عقاید ضد دینی زیادی دارد؛ این موسیقی دان و نوازنده هتاک به دلیل توهین به مقدسات، تمسخر آیات قرآن و بی حرمتی به کتاب مقدس مسلمانان از سوی دادگاه عمومی تهران به پنج سال حبس تعزیری محکوم شده است.

بیوگرافی و زندگینامه محسن نامجو

وی با انتشار آهنگ «فقیه خوشگله» در آلبوم «آخ» که با زبانی اعتراضی و به شکلی طنز، خطاب به سید علی خامنه ای اجرا شده بود، به رهبر معظم انقلاب توهین کرد، ضمن اینکه گلشیفته فراهانی نیز در نواختن پیانو در این آهنگ با وی همکاری کرده است.

بیوگرافی محسن نامجو

نام همسر وی بهار نامجو است که نقاش می باشد. در ادامه بیوگرافی محسن نامجو می توانید تصاویر وی را مشاهده کنید.

بیوگرافی از محسن نامجوعکس محسن نامجو

بیوگرافی جالب محسن نامجوعکس هنری محسن نامجوزندگینامه جدید محسن نامجوعکسی از محمدرضا شجریان و محسن نامجو در کنار هم

سرگذشت محسن نامجوعکسی از محسن نامجو نوازنده ایرانی    بیوگرافی و تصاویر محسن نامجوعکس محسن نامجو در اجرای کنسرت

بیوگرافی متفاوت محسن نامجوعادل فردوسی پور در کنار محسن نامجو در یک مراسم

بیوگرافی درباره محسن نامجوهمایون شجریان، حامد نیک پی و محسن نامجو

بیوگرافی خواندنی محسن نامجوعکس و بیوگرافی محسن نامجو

بیوگرافی محسن نامجو  عکس محسن نامجو در کنار همسرش

بیوگرافی جدید محسن نامجو

معرفی آلبوم های وی

ترنج، جبر جغرافیایی، آخ، بوسه های بیهوده، الکی، سیزده/ هشت، از پوست نارنگی مدد، صفر شخصی، آواز هایی از شرق، مولفه عزلت، بر چله کمان اشک، سودای من

بیوگرافی محسن نامجو

تک آهنگ ها

زلف بر باد، گیس، عدد، عقاید نئوکانتنی، رفتم سر کوچه، واق واق سگ، باد نو بهاری، مرد جان به لب رسیده، از هوش می …، یره، مسافری از هند، مارکوزه من، همراه شو عزیز، پریود، بگو بگو، اعتیاد، داماد باد، مرغ سخندان، چه گورا، اکس، ای ساربان، مرغ سحر، ترش و شیرین، پارازیت، هستی، هیچ، راست بگو، طلوع، دهه شصت، راهی بزن که آهی، هم خانه، شهر خاموش، شکوه، دوب دوامی، روبه رو، مرجانه، چه خبر، تاب بنفشه، کورتانیدزه، تهران

بیوگرافی محسن نامجو
از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم، در صورت تمایل برای مطالعه جدیدترین عکس ها و اخبار پیرامون افراد مشهور و بازیگران می توانید بر روی لینک عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *