دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی عادل فردوسی پور و عکس های متفاوت وی

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

کمتر ورزشکار و ورزش دوست مخصوصا فوتبالیستی را می توان دید که نام عادل فردوسی پور را نشنیده باشد و چهره ی او را ندیده باشد. عادل مجری برنامه نود است که سالهاست در آن مشغول به کار است. شیوه گزارشگری عادل خاص و جذاب است. در ادامه با بیوگرافی عادل فردوسی پور بیشتر آشنا خواهید شد.

امروز به بیوگرافی عادل فردوسی پور می پردازیم. می دانیم که این چهره ی نام آشنای اجرای برنامه های ورزشی و فوتبالی برای خیلی ها جذاب است و هواداران زیادی دارد. همچنین عکس های متفاوتی از عادل در اینجا قرار دادیم. به شما پیشنهاد می کنیم مطالب پایین را بخوانید حتما جذاب خواهد بود و شما آن را می پسندید

تصاویر و بیوگرافی عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور متولد ۱۰ مهرماه ۱۳۵۳ در یزد، مجری برنامه های ورزش، گزارشگر فوتبال، استاد دانشگاه صنعتی شریف می باشد. این چهره شناخته شده اصالتا رفسنجانی است.

فردوسی پور در نمایشگاه کتاب

عادل در دوران مدرسه علی رغم علاقه زیادش به فوتبال خیلی درس خوان بود و علاقه زیادش به فوتبال موجب شد تا پدرش چند بار او را به ورزشگاه ببرد؛ وی دوران دبستان را در مدرسه ذوقی تحصیل کرد و از همان زمان نیز علاقه اش به فوتبال زیاد شد و این موضوع بعد ها موجب نگرانی خانواده ش بود، دوران راهنمایی وی در مدرسه طالقانی سپری شد، چهار سال دبیرستان را نیز در مدرسه البرز و با معدل ۱۸ به اتمام رسانید. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف می باشد.

عادل فردوسی پور و فرهاد مجیدی

نام این چهره ی محبوب و شناخته شده برای خیلی ها مخصوصا ورزشکاران و ورزش دوستان آشناست. او یکی از بهترین گزارشگران برنامه فوتبال است که سالیان سال در این عرصه فعالیت می کند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عادل فردوسی پور در کلاس درس

وی همچنین مدرسی موفق در دانشگاه می باشد. عادل در حال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت رسانه در دانشگاه تهران است.

عادل فردوسی پور و علی پروین

وی کار خود را زا سال ۱۳۷۲ با روزنامه نگاری شروع کرد. ایشان در عرصعه روزنامه نگاری هم فعالیت داشتند.

عادل فردوسی پور در استادیوم

عادل در سال ۷۳ چندین آزمون دادد اما بالاخره بعد از چندین آزمون به فعالیت در رسانه راه یافتند. عادل بعد از اینکه پا به عرصه گزارشگری در تلویزیون گذاشت او از دنیای روزنامه نگاری فاصله گرفت.

عادل فردوسی پور در حال خوردن صبحانه

عادل فردوسی پور و دوستانش

فردوسی پور در جشن تولد

عادل فردوسی پور و مهران مدیری

عکس های جذاب عادل فردوسی پور عادل فردوسی پور خوشتیپ

او در گزارشگری فوتبال در مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ با گزارش های عالی توانست خود را معروف کند و نامش بر سر زبان های تماشاگران فوتبال در تلویزیون بیفتد.

عادل فردوسی پور در کنار روحانی

عادل فردوسی پور در سال نود و چهار و نود و پنج جایزه بهترین گزارشگر لیگ را گرفت.

عادل فردوسی پور و مادرش

عادل فردوسی پور در جشن

عادل فردوسی پور در نمایشگاه

اما آنچه که عادل سالیان سال است در آن فعالیت می کند برنامه نود است که طرفداران بسیاری دارد. این برنامه درباره حواشی فوتبال ایران و فوتبالیست های ایران است که در آن کارشناسان راجعه به آن نظر می دهند.

بیوگرافی عادل فردوسی پور

بیوگرافی عادل فردوسی پور

زندگی عادل فردوسی پور

عکس عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور در کنار بازیگران

زندگی خصوصی فردوسی پور

وی مدتهاست ازدواج کرده و متاهل می باشد، اما تاکنون هیچ عکس و خبری از زندگی خصوصی اش منتشر نشده است و با این حال زندگی شخصی اش همانند سایر هنرمندان و ورزشکاران مشهور مورد توجه رسانه ها و علاقمندان وی می باشد، بنابراین شایعات و اخبار کذب پیرامون زندگی وی نیز وجود دارد.

او در یکی از مصاحبه هایش گفته است؛ «فوتبال تمام زندگی من است و همسرم نیز این موضوع را پذیرفته است.»

گالری تصاویر عادل فردوسی پور

استقلالی یا پرسپولیسی

وی گویا در سالهای جوانی و زمانی که د ردانشگاه شریف درس می خواند علاقه زیادی به تیم پرسپولیس داشت، ولی به گفته خودش الان دیگر برایش اصلا فرقی ندارد و بی طرف می باشد، ضمن اینکه اصلا حاضر نیست تا به طرف تیم خاصی متمایل شود. وی معتقد است؛ اگر گزارشگر ذره ای گرایش به یک تیم داشته باشد،  می تواند در کارش تاثیرگذار باشد.

دوری از گزارشگری و تلویزیون

ممنوع الکاری و یا ممنوع تصویری در تلویزیون موضوع جدیدی نیست و همواره شامل حال بسیاری از افراد مشهور و موفق تلویزیون شده است، حال مدتی است به دلیل پاره ای مشکلات این مجری و گزارشگر پرطرفدار و موفق نیز از گزارشگری و اجرا در تلویزیون به خصوص برنامه محبوبش «نود» دور مانده است.

جدیدترین گزارشگری فردوسی پور در فضای مجازی که به دعوت AFC صورت گرفته بود، مربوط به بازی فینال جام باشگاه های آسیا که تیم پرسپولیس نماینده کشورمان مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی بازی داشت. وی طی محاسبه کوتاهی که با خبر ورزشی در حاشیه این بازی صورت گرفت, گفت :

از حضور میلیونی مردم عزیز که مثل همیشه لطف داشتند و با وجود مشکلات و محدودیت‌های فضای مجازی گزارش را دنبال کردند ممنونم.

شرح حال عادل فردوسی پور

وی همچنین در مورد نحوه حضورش برای گزارشگری بازی فینال اینطور پاسخ داده است:

همانطور که می‌دانید، AFC یک نهاد بین‌المللی ورزشی است که کشور ما نیر ضمن داشتن کرسی‌های مختلف در آن عضویت دارد. همه ساله بازیکنان و مربیان تیم ها، داوران، مسئولین فدراسیون فوتبال، مقامات کشورمان و اهالی رسانه در رویدادهای این نهاد شرکت می‌کنند و امسال هم برای بازی فینال به دعوت AFC در قطر حضور پیدا کردند، من هم از طرف AFC برای گزارش همین بازی دعوت شد.

تصاویر جدیدتری از عادل فردوسی پور

در ادامه بیوگرافی خواندنی عادل فردوسی پور گزارشگر موفق و مشهور کشورمان قصد داریم؛ مجموعه عکس های جدیدتری از این مجری محبوب و پرطرفدار به اشتراک بگذاریم، بنابراین در ادامه همراه ما شوید.

زندگی نامه جدید عادل فردوسی پور زندگی نوشته درباره عادل فردوسی پور سرگذشت عادل فردوسی پور عکس و بیوگرافی عادل فردوسی پور زندگی نوشته متفاوت عادل فردوسی پور زندگی نوشته جالب عادل فردوسی پور زندگی نوشته خواندنی عادل فردوسی پور زندگی نوشته عادل فردوسی پور جدیدترین بیوگرافی عادل فردوسی پور

امیدواریم این مطلب که درباره بیوگرافی عادل فردوسی پور بود را پسندیده باشید. و زندگی شخصی این مجری و گزارشگر محبوب نیز برایتان جذاب بوده باشد. همچنین در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین تصاویر و اخبار هنرمندان مورد علاقه خود می توانید به قسمت عکس بازیگران مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *