دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل کت و دامن کوتاه و شیک برای مجالس و مهمانی های مهم

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل کت و دامن کوتاه با جدیدترین طرح و رنگ ها مخصوص دختران و خانم های خوش سلیقه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

کت دامن از انواع لباس های رسمی زنانه محسوب می شود که در انواع مدل کت و دامن کوتاه و بلند دوخته می شود شما می توانید از بین این طرح ها کت دامنی شیک و بی نظیر را برای پوشیدن در مهمانی های مختلف انتخاب نمایید.

مدل کت و دامن کوتاه با طرح های شیک و جدید

برای داشتن ظاهر و تیپی بی نظیر در مهمانی ها و مجالس می توانید از کت و دامن، کت و شلوار استفاده نمایید و این طرح لباس ها علاوه بر اینکه خاص هستند باعث می شوند تا ظاهر شما رسمی و پوشیده تر به نظر برسد. در ادامه با انواع مدلهای کت و دامن کوتاه زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد.

مدل کت و دامن دخترانه

طرح های کت و دامن زنانه

کت و دامن های کوتاه‌قد از انواع طرح های پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می روند و این طرح ها دارای زیبایی و جذابیت خاصی می باشند.
کت و دامن های کوتاه‌قد در انواع طرح های اسپرت و رسمی دوخته می شوند که انتخاب هر یک این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

توجه داشته باشید که کت دامن های رسمی برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و برای دوخت کت و دامن رسمی از پارچه ها با رنگ ست استفاده می شود.
انتخاب شومیز یا لباسی مناسب برای پوشیدن از زیر کت و دامن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباسی را که تمایل دارید از زیر کت دامن بپوشید متضاد با رنگ آن انتخاب نمایید.
کت و دامن های کوتاه‌قد اگر به همراه کفش های پاشنه بلند و اکسسوری های مناسب پوشیده شوند زیبایی و جذابیت بی نظیری پیدا خواهند کرد بنابراین بهتر است در انتخاب جواهرات و کیف مجلسی تان دقت لازم را به خرج دهید.

طرح کت و دامن

کت دامن طوسی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کت و دامن کوتاه

کت و دامن شیک زنانه

کت و دامن زنانه

طرح کت و دامن زنانه

کت و دامن رنگ تیره

کت و دامن شیک زنانه

کت و دامن

کت دامن کوتاه

کت و دامن زنانه

کت و دامن زنانه

کت دامن زنانه

کت و دامن طرح دار

مدل کت دامن مجلسی

کت و دامن راه راه زنانه

کت و دامن زنانه

کت و دامن شیک زنانه

کت و دامن شیک

کت دامن کوتاه زنانه

کت و دامن مشکی

کت و دامن شیک زنانه

مدل کت دامن مجلسی

کت و دامن شیک و جذاب زنانه

کت دامن رنگ روشن

کت دامن رنگ روشن زنانه

کت دامن خاکستری

کت دامن طوسی روشن

کت و دامن آبی زنانه

کت دامن زنانه شیک

مدل کت و دامن کوتاه

طرح کت و دامن زنانه

طرح های کت و دامن دخترانه

کت و دامن های اسپرت برای دختران جوان انتخابی مناسب و ایده آل هستند و در طراحی اغلب این کت دامن ها برای دوخت کت و دامن از پارچه ها با رنگ های متضاد استفاده می شود.

اگر شما از آن دسته از دخترانی جوانی هستید که تمایل دارید ظاهر و استایلی رسمی در مهمانی ها و مجالس داشته باشید مدل کت و دامن های دخترانه رسمی می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

توجه داشته باشید که مدل موها نیز می توانند روی زیبایی و جذابیت استایل و چهره شما تاثیرگذار باشند و بهتر است به هنگام پوشیدن کت و دامنهای مجلسی یا اسپرت موهایتان را به سمت بالا و به صورت بسته فرم و حالت دهید همچنین می توانید در صورت تمایل قسمت کمی از موها را باز نگه دارید.

طرح کت و دامن

کت و دامن رسمی

کت و دامن زیبا و شیک

کت و دامن  رنگ روشن

کت دامن مجلسی

کت و دامن زیبا و شیک

مدل کت دامن

کت و دامن طرح دار

کت و دامن مشکی

کت و دامن مشکی

کت دامن شیک

طرح کت و دامن مشکی

مدل کت دامن کوتاه دخترانه

کت دامن شیک

کت دامن دخترانه

کت دامن دخترانه شیک و مجلسی

کت دامن دخترانه

کت دامن دخترانه

کت و دامن کوتاه دخترانه

طرح کت و دامن دخترانه

کت و دامن شیک و مجلسی

کت و دامن دخترانه مجلسی

کت و دامن رنگ روشن دخترانه

کت دامن کوتاه‌قد گیپور

کت و دامن دخترانه

کت و دامن طرح دار

کت و دامن سفید مجلسی

طرح کت و دامن سفید

کت دامن دخترانه

کت دامن شیک

کت و دامن رنگ تیره

تصاویر جدیدتری از کت دامن شیک مجلسی

کت دامن پوششی زیبا و پرطرفدار برای خانم ها در کشور های مختلف از جمله ایران است که به شکل پوشش رسمی و یا مجلسی استفاده می شود و از جذابیت زیادی برخوردار می باشد، همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ امروزه انواع مدلهای کت دامن مجلسی و رسمی زنانه و دخترانه در طراحی های متنوع و شیک وجود دارند که هر کسی می تواند متناسب با سلیقه و استایلش و نیز مکانی که در آن قرار می گیرد، کت دامن خود را انتخاب و استفاده نماید، در ادامه می توانید از انواع دیگر مدلهای کت دامن شیک مجلسی دیدن کنید و بهترین آن را انتخاب نمایید.

مدل چهارخانه کت دامن کوتاه

استفاده از کت دامن می تواند استایل فوق العاده شیک و زیبایی ایجاد نماید به طوری که خانم ها می توانند با استفاده از این پوشش زیبا در مجالس و مهمانی های رسمی و نیمه رسمی بدرخشند، رنگ و طرح کت دامن تاثیر زیادی در شیک پوشی و جذابیت چهره و استایل تاثیر زیادی داشته باشد؛ حال کت دامن زنانه و دخترانه می تواند در مدلهای مختلف آستین بلند، سه ربع، گیپور و … طراحی و دوخته شود، در اینجا می توانید مدلهای متنوع تری از کت دامن های زیبا را ملاحظه نمایید.

تصاویر کت دامن کوتاه مدل کت دامن جذاب کوتاه مدل کت دامن شیک و کوتاه انواع کت دامن کوتاه جذاب ترین مدل کت دامن کوتاه مدل کت و دامن کوتاه شیک جدیدترین مدل کت دامن کوتاه مدلی از کت دامن کوتاه زیباترین مدل کت و دامن کوتاه مدل جذاب کت دامن کوتاه مدل شیک کت دامن کوتاه مدل جدید کت دامن کوتاه مدل کت دامن کوتاه جدیدترین مدل کت و دامن کوتاه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل کت و دامن کوتاه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و همیشگی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *