دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی پیمان قاسم خانی و عکس های متفاوت و جذاب وی

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب می توانید بیوگرافی پیمان قاسم خانی فیلمنامه نویس، بازیگر و کارگردان ایرانی را به همراه تصاویر خانوادگی و نیز کارنامه کاری اش را مشاهده نمایید.

پیمان قاسم خانی در ۳۰ دی ۱۳۴۵ در تهران متولد شده است. وی یکی از نویسندگان محبوب و مشهور ژانر کمدی کشورمان، برادر مهراب قاسم خانی و همسر سابق بهاره رهنما می باشد. در ادامه بیوگرافی پیمان قاسم خانی را مرور می کنیم.

بیوگرافی پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی فیلم نامه نویس موفق ایرانی فارغ التحصیل رشته آمار انفورماتیک از دانشکده اهواز است و در سال ۱۳۷۰ با حضور در مرکز آموزش فیلم سازی باغ فردوس، اولین دوره فیلمنامه نویسی را زیر نظر سیف الله داد، شروع کرد، ضمن اینکه مدت کوتاهی نیز در کلاس آموزشی بهرام بیضایی آموزش دیده است.

زندگی نوشته پیمان قاسم خانی

وی را می توان یکی از برجسته ترین و محبوب ترین نویسندگان ژانر کمدی ایران دانست، او تاکنون فیلم نامه بسیاری از فیلم های سینمایی مانند مارمولک، دختری با کفش های کتانی و مجموعه های موفق تلویزیون از جمله پاورچین، شب های برره، ساختمان پزشکان، پژمان و … را نوشته است.

بیوگرافی جامع پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی از سال ۱۳۸۱ و با سریال گالری ۹ فعالیت خود در زمینه نویسندگی در تلویزیون را شروع کرد، همکاری او با مهران مدیری با سریال پاورچین شروع شد و بعد از آن تا سال ۱۳۸۷ با بسیاری از مجموعه های طنز موفق تلویزیون ادامه پیدا کرد. وی همچنین یکی از نویسندگان سریال موفق اوایل دهه هشتاد با بازی بازیگرانی همچون رضا بابک، گوهر خیراندیش، وحید رهبانی، مانی نوری، زهرا اویسی، کیمیا ذوالفقاری و … می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی پیمان قاسم خانی

وی در سال ۱۳۷۲ و با فیلم «من زمین را دوست دارم» به کارگردانی ابوالحسن داوودی فعالیت خود در سینما را آغاز کرد و در سال ۱۳۷۷ به خاطر فیلمنامه «دختری با کفش های کتانی» ساخته رسول صدر عاملی، جایزه بهترین فیلمنامه نویسی را از جشن خانه سینما دریافت کرد و بعد از آن به عنوان سرپرست نویسندگی و سناریو نویسی سریال «پاورچین» مشغول شد. همچنین در سال ۱۳۸۲، سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای فیلم سینمایی موفق «مارمولک» به کارگردانی کمال تبریزی در جشنواره فیلم فجر به وی تعلق گرفت.

بیوگرافی پیمان قاسم خانی+عکس

او در کنار فیلمنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی نیز می کند؛ فیلم های خوب بد جلف ۱ و ۲ و فیلم «هزار پا» با بازی بازیگرانی چون بهاره رهنما، مهران مدیری، سروش صحت، پگاه آهنگرانی ساخته وی می باشد.

بیوگرافی از پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی در اغلب کارهای شاخص مهران مدیری به عنوان سرپرست نویسندگان و طراح فیلمنامه حضور داشته است و جدیدترین همکاری آنها، بعد از گذشت ۱۱ سال در سریال «هیولا» که از شبکه نمایش خانگی پخش آن آغاز شده است، اتفاق افتاد.

زندگی شخصی وی

پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما در سال ۱۳۷۳ با هم ازدواج کردند، در آن زمان پیمان ۲۶ ساله و بهاره ۱۹ سال داشت، ثمره این ازدواج یک دختر به نام پریا می باشد که متولد ۱۳۷۶ است. این دو در سال ۱۳۹۴ و بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک به صورت توافقی از هم جدا شدند و بهاره رهنما بعد از جدایی اش دوباره ازدواج کرد.

بیوگرافی در مورد پیمان قاسم خانی

اکنون بعد از آشنایی با بیوگرافی پیمان قاسم خانی می توانید عکس های جدید وی در ژست های مختلف و نیز در کنار خانواده اش را مشاهده کنید.

بیوگرافی پیمان قاسم خانیعکس جدید پیمان قاسم خانی

بیوگرافی جدید پیمان قاسم خانیعکس پیمان قاسم خانی و دخترش پریا

بیوگرافی خواندنی پیمان قاسم خانیعکس و زندگینامه پیمان قاسم خانی

بیوگرافی پیمان قاسم خانیعکس پیمان قاسم خانی فیلمنامه نویس ایرانی

بیوگرافی جذاب پیمان قاسم خانیپیمان قاسم خانی و دخترش در رستوران

بیوگرافی پیمان قاسم خانیعکس پیمان قاسم خانی در کنار برادرش مهراب و پسرش

بیوگرافی کامل پیمان قاسم خانیپژمان جمشیدی و مستانه مهاجر در کنار برادران قاسم خانی

بیوگرافی جالب پیمان قاسم خانیعکس پیمان قاسمخانی

بیوگرافی پیمان قاسم خانینرگس محمدی و همسرش در کنار پیمان قاسم خانی  بیوگرافی دبده نشده پیمان قاسم خانیعکس و بیوگرافی پیمان قاسم خانی

بیوگرافی و زندگینامه پیمان قاسم خانی    عکس دیدنی پیمان قاسمخانی و دخترش

بیوگرافی و زندگی نوشته پیمان قاسم خانیسلفی الناز شاکردوست و پیمان قاسم خانی

بیوگرافی پیمان قاسم خانیعکس کودکی پیمان و مهراب در کنار پدرشان

زندگینامه و عکس پیمان قاسم خانیعکسی از پیمان قاسم خانی

بیوگرافی پیمان قاسم خانیعکس کودکی پیمان و مهراب قاسم خانی

سرگذشت پیمان قاسم خانی   سحر دولتشاهی و پیمان قاسم خانی

زندگی نامه جدید پیمان قاسم خانیپیمان قاسم خانی و نیوشا ضیغمی

زندگی نامه درباره پیمان قاسم خانیمهران مدیری در کنار پیمان و مهراب قاسم خانی

زندگی نامه خواندنی پیمان قاسم خانیپیمان قاسم خانی و پژمان جمشیدی

زندگینامه جالب پیمان قاسم خانی

کارنامه هنری پیمان قاسم خانی

فیلم های سینمایی

خوب بد جلف ۲ (نویسنده و کارگردان، ۱۳۹۸)، چهار انگشت (بازیگر، ۱۳۹۷)، خوب بد جلف (نویسنده و کارگردان، ۱۳۹۵)، طبقه حساس (نویسنده و بازیگر، ۱۳۹۲)، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو (بازیگر، ۱۳۹۱)، شیش و بش (مشاور فیلمنامه، ۱۳۸۹)، ورود آقایان ممنوع (نویسنده، ۱۳۸۹)، سن پطرزبورگ (نویسنده و بازیگر، ۱۳۸۸)، انیمیشن تهران ۱۵۰۰(نویسنده، ۱۳۹۰)، نقاب (نویسنده، ۱۳۸۳)، مکس (نویسنده، ۱۳۸۳)، مارمولک (نویسنده، ۱۳۸۲)، نان عشق موتور ۱۰۰۰ (نویسنده، ۱۳۸۰)، دختری با کفش های کتانی (یکی از نویسندگان، ۱۳۷۷)، عاشقانه (بازیگر، ۱۳۷۴)، بوی خوش زندگی (بازنویسی فیلمنامه، ۱۳۷۳)، من زمین را دوست دارم (نویسنده، ۱۳۷۲)

زندگینامه متفاوت پیمان قاسم خانی

سریال ها

هیولا (نمایش خانگی، ۱۳۹۸)، پژمان (۱۳۹۲)، دزد و پلیس (۱۳۹۱)، ساخت ایران (نمایش خانگی، ۱۳۹۱)ساختمان پزشکان (۱۳۸۹)، مسافران (۱۳۸۸)، مرد هزار چهره (۱۳۸۷)، گنج مظفر (نمایش خانگی، ۱۳۸۶)، باغ مظفر (۱۳۸۵)، فضا نوردان (نمایش خانگی، ۱۳۸۵)، شب های برره (۱۳۸۴)، کمربند ها را ببندیم (۱۳۸۳)، نقطه چین (۱۳۸۳)، پاورچین (۱۳۸۱)، خانه ما (۱۳۷۹)، هتل (۱۳۷۷)، گالری ۹ (۱۳۷۶)

بیوگرافی درباره پیمان قاسم خانی

تئاتر

آرسنیک و تور کهنه (مشاور کارگردان، ۱۳۹۳)، دورهمی زنان شکسپیر (مشاور متن، ۱۳۹۳)

بیوگرافی پیمان قاسم خانی

از اینکه تا پایان این مطلب از بیوگرافی هنرمندان همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم مطالعه بیوگرافی پیمان قاسم خانی برای علاقمندان وی جذاب بوده باشد. در صورت تمایل برای آشنایی با جدیدترین تصاویر و زندگینامه افراد مشهور ایرانی و خارجی می توانید به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *