دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی نیما شعبان نژاد و عکس های متفاوت وی

  • فاطمه میرزایی
  • ۵ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی نیما شعبان نژاد بازیگر نقش نیما، بایرام، خانومی (مزاحم تلفنی) و … در برنامه خندوانه که هم اکنون به چهره ای شناخته شده در میان مردم تبدیل شده است را مرور می کنیم.

نیما شعبان نژاد بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در کلن آلمان متولد شده است، برای خواندن بیوگرافی نیما شعبان نژاد و تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی در ادامه این مطلب همراه ما شوید.

بیوگرافی نیما شعبان نژاد+تصاویر جدید

نیما شعبان نژاد کمدین برنامه خندوانه و بازیگر ایرانی در کلن آلمان به دنیا آمد و زمانی که سه و نیم سال داشت، به همراه خانواده اش به ایران بازگشت. او در یک خانواده هنری پرورش یافته، مادرش نقاش و پدربزرگش، محمد پناهنده از عکاسان شناخته شده کشورمان می باشد.

بیوگرافی در مورد نیما شعبان نژاد

وی تحصیلاتش را در رشته کارگردانی تئاتر به پایان رساند و در سال ۱۳۸۳، فعالیتش در عرصه بازیگری تئاتر را به صورت جدی آغاز کرد و در کنار آن در زمینه عکاسی، نقاشی و موسیقی نیز فعالیت هایی داشته است.

بیوگرافی متفاوت نیما شعبان نژاد

حضور او در برنامه خندوانه رامبد جوان و اجرای جذابش در شخصیت های متفاوت موجب شهرت و دیده شدن یکباره وی شد. گویا محمد زیکساری بازیگر نقش استاد کهنمویی در برنامه خندوانه زمینه ساز حضور وی در این برنامه پر بیننده شده است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

بازی در سریال «رهایم نکن» به کارگردانی و نویسندگی محمد مهدی عسگر پور که در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می شد، اولین کار جدی وی در تلویزیون محسوب می شود. او در این سریال با بازیگرانی همچون امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد و … همبازی بود.

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

جدیدترین فعالیت وی در شبکه نمایش خانگی و بازی با نقش و گریمی متفاوت در سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری می باشد. در این مجموعه بازیگران معروفی از جمله مهران مدیری، فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی و … هنرنمایی می کنند.

بیوگرافی جامع نیما شعبان نژاد

نیما مجرد است و تاکنون خبر یا تصویری مبنی بر ازدواج وی منتشر نشده است. اکنون در ادامه بیوگرافی نیما شعبان نژاد می توانید تصاویر جدید و متنوع وی در ژست های مختلف را مشاهده نمایید.

زندگی نامه جالب نیما شعبان نژادعکس جدید نیما شعبان نژاد

زندگی نوشته جذاب نیما شعبانژاد

عکس نوزادی نیما شعبان نژاد

بیوگرافی نیما شعبان نژاد  نیما شعبان نژاد در کنار بازیگران طنز خندوانه

زندگینامه جدید نیما شعبان نژادگریم نیما شعبان نژاد در نقش یک ترنس در سریال ممنوعه

بیوگرافی و تصاویر نیما شعبان نژاد گریم نیما شعبان نژاد در برنامه خندوانه

بیوگرافی نیما شعبان نژاد+عکسعلی ضیا و نیما شعبان نژاد

زندگینامه نیما شعبان نژادعکس کودکی نیما شعبان نژاد

سرگذشت نیما شعبان نژادنیما شعبان نژاد و امیرحسین آرمان

بیوگرافی و زندگینامه نیما شعبان نژادعکس اینستاگرامی نیما شعبان نژاد

بیوگرافی نیما شعبان نژاد   عکس نیما شعبان نژاد بازیگر ایرانی

بیوگرافی درباره نیما شعبان نژادعکس اینستاگرامی نیما شعبان نژاد در کنار دختر دایی اش

بیوگرافی نیما شعبان نژادعکس آتلیه ای نیما شعبان نژاد

بیوگرافی از نیما شعبان نژادعکس نیما شعبان نژاد و رامبد جوان در پشت صحنه خندوانه

بیوگرافی نیما شعبان نژادعکس نیما شعبان نژاد در جشنواره فجر

بیوگرافیکامل نیما شعبان نژادمیلاد کی مرام و نیما شعبان نژاد

بیوگرافی خواندنی نیما شعبان نژادعکس رامبد جوان و نیما شعبان نژاد

بیوگرافی جذاب نیما شعبان نژادسلفی جالب نیما شعبان نژاد

بیوگرافی جدید نیما شعبان نژادعکس نیما شعبان نژاد در کنار بازیگران مشهور

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

فیلم شناسی نیما شعبان نژاد

فیلم سینمایی

خانه شیشه ای (۱۴۰۰) با کارگردانی امیر پورکیان، لب خط (۱۳۹۸) به کارگردانی علی جبارزاده، بعد از اتفاق (۱۳۹۸) به کارگردانی پوریا حیدری اوره، تور قوزآباد (۱۳۹۸) به کارگردانی علی شاه حاتمی و فیلم سینمایی «آینده» به کارگردانی امیر پورکیان (۱۳۹۷)

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

مجموعه های تلویزیونی

دوپینگ (۱۳۹۹)، سرباز (۱۳۹۷)، رهایم نکن (۱۳۹۷)، سریال هیولا در نمایش خانگی (به کارگردانی مهران مدیری، ۱۳۹۷)، ممنوعه (به کارگردانی امیر پورکیان، ۱۳۹۷) ، هیولا (۱۳۹۸)، دراکولا (۱۴۰۰)، راز بقا (۱۴۰۱)، خون سرد (۱۴۰۱) در شبکه نمایش خانگی

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

تئاتر

مرگ در نمی زند (۱۳۸۴، کارگردان)، آشپز نابلد (۱۳۸۴، کارگردان)، باغ وحش شیشه ای (۱۳۸۵)، زندانی شماره ۳ از آمریکا (۱۳۸۶، کارگردان)، همسایه سطل آشغالی (۱۳۸۷ و ۱۳۸۹، کارگردان)، میر نوروزی (۱۳۸۸)، طعم گس مرگ (۱۳۸۹)، نبرد و مدآ (۱۳۸۹)، آزادی در بن بست تاریکی (۱۳۸۹، کارگردان)، چهار فصل مثل هم (۱۳۸۹، کارگردان )، محاکمه در کوهستان (۱۳۸۹ و ۱۳۹۰، کارگردان)، در انتهای هر سفر (۱۳۹۰)، شاگرد دماغ ساز (۱۳۹۰)، باگانه (۱۳۹۰)، لابیرنت (۱۳۹۲)، جمجمه ای در کانه مرا (۱۳۹۲)، توضیح واضحات (۱۳۹۴، کارگردان)، خشم اژدها (۱۳۹۴، بازیگر)، چیدمان غلط (۱۳۹۵، بازیگر)، دریبل (۱۳۹۶، بازیگر)

بیوگرافی جالب نیما شعبان نژاد

ماجرای علاقمند شدن به بازیگری

وی در دوران دبستان، بعد از دیدن سیرک خلیل عقاب که از طرف مدرسه به آنجا رفته بودند از دیدن دلقک های سیرک بسیار لذت برد و بعدها نیز با مطالعه کتاب عقاید یک دلقک، حسابی درگیر این موضوع شده و علاقه به بازیگری بیشتر در وی شکل گرفت، وی معتقد است از طریق بازیگری می تواند خودش را راحت تر بیرون بریزد.

از این رو وی در سال ۱۳۸۴ و در سن ۱۷ سالگی فعالیتش در عرصه بازیگری را با حضور در نمایش «مرگ در نمی زند» شروع کرد. او بعد از ورود به دانشگاه در همین سال، مدرک لیسانس خود را در رشته کارگردانی تئاتر اخذ نمود و سپس فعالیت جدی خود را در زمینه بازیگری و کارگردانی در سال ۱۳۸۹ به طور جدید دنبال نمود، نیما شعبان نژاد از جمله بازیگران جوانی است که از طریق تئاتر توانست به سینما و تلویزیون راه پیدا کند و به موفقیت برسد.

زندگی نوشته درمورد نیما شعبانژاد

جدیدترین تصاویر نیما شعبان نژاد

در ادامه زندگینامه خواندنی نیما شعبان نژاد، تعداد دیگری از تصاویر وی را در اینجا به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه علاقمندان و طرفدارن این بازیگر ایرانی قرار گیرد.

گالری عکسهای نیما شعبانژاد سرگذشت نیما شعبانژاد شرح حال زندگی نیما شعبانژاد زندگی نوشته متفاوت نیما شعبانژاد زندگی نوشته از نیما شعبانژاد عکس و بیوگرافی نیما شعبان نژاد زندگی نوشته درباره نیما شعبانژاد بیوگرافی نیما شعبان نژاد +تصاویر  زندگی نوشته خواندنی نیما شعبانژاد زندگی نوشته جدید نیما شعبانژاد زندگی نوشته نیما شعبانژاد جدیدترین بیوگرافی نیما شعبان نژاد

این مطلب از بیوگرافی و زندگینامه هنرمندان را به معرفی بیوگرافی نیما شعبان نژاد اختصاص داده ایم که امیدواریم رضایت علاقمندان و دوست داران وی را جلب کرده باشد. در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین تصاویر و مطالب خواندنی پیرامون زندگی سلبریتی های مشهور می توانید بر روی لینک عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *