دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام به صورت رایگان

  • فاطمه میرزایی
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

 تیک آبی (Verified badge) یک قابلیت برای تشخیص صفحات رسمی و معتبر یک برند و یا شخص مشهور از سایر اکانت های تقلبی و فیک می باشد. بنابراین برای آشنایی با نحوه گرفتن تیک در اینستاگرام به صورت رایگان تا پایان این مطلب را دنبال نمایید.

امروزه با در دسترس قرار گرفتن گزینه Verify یا همان تایید اکانت، می توانید به سادگی صفحات اجتماعی را رسمی نمایید، حال ممکن است، چگونگی گرفتن تیک آبی اینستاگرام برای بسیاری از افراد مشکل باشد و یا حتی از روش انجام آن اطلاعی نداشته باشند، از این رو در این مطلب قصد داریم، این اطلاعات را در اختیار تان قرار دهیم، در ادامه همراه ما شوید.

دریافت تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی همانطور که از اسمش پیداست، علامت یک تیک با زمینه آبی می باشد که در کنار پروفایل نمایش داده می شود و به نشانه رسمی و معتبر بودن یک اکانت شبکه اجتماعی است. در مطالب قبلی، نحوه تغییر تم اینستاگرام و نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام را معرفی کردیم، حال در این بخش، قصد داریم شما را با قابلیت تایید اکانت در اینستاگرام آشنا نماییم.

اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک و توییتر دارای قابلیت تیک آبی می باشند که از آن برای نشان دادن اینکه، اکانت مورد نظر رسمی می باشد، استفاده می کنند؛ به منظور رسمی کردن اکانت اینستاگرام نیاز به اطلاعاتی مثل نام، زمینه فعالیت، تصویر پاسپورت، گواهینامه و یا هر مدرک از هویت که نشان دهنده اکانت رسمی شما است، می باشد، بنابراین برای افرادی که دارای چندین اکانت می باشند، به طوری که نتوان اکانت رسمی را از اکانت تقلبی و فیک آنها تشخیص داد، راهکار بسیار مناسبی است.

به طور کلی، داشتن تیک آبی اینستاگرام علامت معتبر بودن اکانت می باشد که از سوی مدیریت اکانت به صورت رسمی، درخواستی مبنی بر گرفتن تیک آبی پروفایل اینستاگرام ارسال می شود. به منظور آشنایی با شرایط و چگونگی گرفتن تیک آبی اینستا در ادامه مطلب ما را دنبال نمایید.

گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

شرایط لازم برای دریافت تیک آبی در اینستاگرام

شرایط پیچیده و دشواری برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام وجود دارد که اگر اکانت شما این شرایط را نداشته باشد، درخواست شما مبنی بر رسمی کردن اکانت تایید نشده و همچنین تا یک ماه نیز اجازه گرفتن تیک آبی برای رسمی کردن اکانت تاییده شده اینستاگرام را نخواهید داشت، لذا قبل از ارسال درخواست خود برای رسمی کردن اکانت اینستاگرام، لازم است به نکات زیر توجه نمایید.

  •  آرون گروپس

شرط نخست و لازم برای انجام این کار، اعتبار داشتن اکانت می باشد. یعنی اینکه اکانت شما معتبر به شخص یا برندی است که معتبر می باشد، در نتیجه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام برای افراد با اکانت هایی که جنبه سرگرمی و تفریحی داشته و دارای مطالب زرد می باشند، امکان پذیر نمی باشد.

شرط دوم برای اکانت تایید شده اینستاگرام، منحصر به فرد بودن اکانت شما می باشد، یعنی اکانتی که قصد تایید کردن آن را دارید به شما و کسب و کارتان تعلق داشته باشد. بنابراین اگر دارای چند اکانت باشید، تنها یکی از اکانت ها تایید شده و تیک آبی اینستاگرام را دریافت خواهید کرد.

سومین شرط لازم به منظور اکانت تایید شده اینستاگرام، این است که اکانت تان کامل باشد و اطلاعاتی از شما همچون نام، بیوگرافی، تصویر پروفایل و … برای دیگران قابل مشاهده باشد، ضمن اینکه برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام ، حداقل یک پست را باید داشته باشید.

شرط چهارم برای اکانت تایید شده اینستاگرام، مشهور بودن اکانت شما می باشد، یعنی اینکه اکانت شما در اینستاگرام شناخته شده بوده، به وسیله دیگران جست و جو شده و فعالیت زیادی داشته باشید.

حال که با این شرایط آشنا شدید، می توانید درخواست تان را مبنی بر تایید رسمی اکانت برای بخش پشتیبانی اینستاگرام ارسال کرده تا بر اساس شرایطی که در بالا ذکر شد، مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که همه شرایط را داشته باشد، اکانت شما تایید خواهد شد.

نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

به منظور گرفتن تیک آبی اینستاگرام، در ابتدا باید برنامه اینستاگرام را اجرا کرده، سپس به صفحه پروفایل تان  مراجعه نمایید.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام

اکنون مانند تصویر بالا، به صفحه تنظیمات رفته و گزینه Request verification  را برای ارسال درخواست رسمی کردن اکانت تان در اینستا به منظور Get Verified on Instagram in bio and story را انتخاب کنید.

گرفتن و تایید تیک آبی اینستاگرام

اکنون همانند تصویر، پنجره ای نمایش داده می شود که باید اطلاعات برند و یا کسب و کار آن لاین خود را بر اساس توضیحاتی که در ادامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، درج نمایید.

گرفتن تیک آبی اینستا

همانطور که در تصویر بالا می بینید، در ابتدا، آی دی شما در قسمت User name نمایش داده می شود که باید بررسی کرده تا ببینید که دقیقا همان آی دی می باشد که قصد رسمی کردن اکانت اینستا را برای آن دارید.

در فیلد دوم که با عنوان Full Name می باشد، باید نام کامل خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که این نام باید دقیقا مطابق با همان چیزی باشد که در مدرک هویتی تان از جمله پاسپورت یا گواهینامه رانندگی ثبت شده است.

در آخر بر روی آیکن Choose File که در مقابل آیکن Please attach a photo of your ID قرار دارد، کلیک کرده و تصویر شناسنامه، پاسپورت و یا گواهینامه رانندگی تان را انتخاب نمایید. (برای کسانی که در ایران زندگی می کنند، لازم است از پاسپورت برای انجام این کار استفاده شود.)

اکنون که فیلد های خواسته شده از شما را کامل کردید، کافی است تا بر روی گزینه Send کلیک کنید و چند روزی را منتظر بمانید تا درخواستتان از سوی واحد پشتیبانی اینستاگرام مورد بررسی قرار گیرد. بعد از بررسی در خواست شما، چه با درخواست شما موافقت شود و چه رد شود، پیغامی در صفحه notificataon برایتان ارسال می شود که بعد از مشاهده آن، از نتیجه درخواست رسمی کردن اکانت اینستاگرام خود اطلاع پیدا خواهید کرد.

هیچ گونه تضمینی مبنی بر اینکه حتما اینستاگرام، درخواست شما را تایید نماید، وجود ندارد، زیرا گرفتن تیک آبی اینستاگرام و نشان آبی آن فقط برای افراد شناخته شده و مشهور، برندهای جهانی، شخصیت های عمومی و یا افرادی که نام تجاری دارند، رزرو شده است. بنابراین بر طبق اطلاعاتی که Instagram در صفحه رسمی خود، برای در خواست تیک آبی درج نموده است، بررسی درخواست تایید به منظور تایید درستی اکانت، تا زمانی اتفاق می افتد که اکانت مورد نظر، به صورت منحصر به فرد و کامل بوده و برای سایر اشخاص نیز قابل توجه است، علاوه بر آن از تعداد فالور های بالایی نیز برخوردار باشد. در پایان، امیدواریم این بخش از دنیای دیجیتال مورد توجه و رضایت شما دوستان گرامی واقع شده باشد و بعد از مطالعه آن، بتوانید آگاهی لازم از شرایط و نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام را بدست آورید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *