دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انواع مدل های شلوار دخترانه جدید را اینجا ببینید

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

شلوار یکی از انواع لباس هایی هست که خانم ها و دختران جوان به آن اهمیت زیادی می دهند ست کردن شلوار با بقیه لباس های شما یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کنید. در این مطلب انواع متنوع و جدید مدل شلوار دخترانه را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

در گذشته دو مدل شلوار با دم پای تنگ و گشاد وجود داشت اما امروزه شلوارهایی با سبک و مدل های زیادی در دسترس دختران جوان قرار دارد. در این بخش از دنیای مد مدل های متنوع و جذاب شلوار را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم.

انواع مدل های زیبا و جذاب شلوار دخترانه

در هنگام خرید شلوار دقت داشته باشید که شلواری را انتخاب کنید که تن پوش بسیار شیکی را داشته باشد.

انواع شلوار دخترانه با تن پوش ایده آل جموعه ای با 26 مدل شلوار دخترانه
بهتر است که شلوارهایی با کیفیت خوب و قیمت مناسب را برای خرید انتخاب کنید.

شلوار جین انواع مدل شلوار دخترانه
در هنگام خرید شلوار را به خوبی بررسی کنید تا از سالم بودن زیپ و دکمه و پارچه آن مطمئن شوید.

مدل شلوار دخترانه تیره شلوار جین دخترانه

به طور کلی قد شلوار به ۴ گروه زیر طبقه بندی می شود:

  • شلوارها با قد بلند : پاچه های این نوع شلوارها تا روی کفی کفش شما را می گیرد برای داشتن تیپی جذاب و شیک این شلوارهای بلند را با کفش دخترانه و مانتو بسیار مناسبی ست کنید.مدل شلوار دخترانه پارچه ای

شلوار سفید دم پا

  • شلوا های تا ساق پا : این شلوارها را می توانید در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید و با لباس مناسبی می توانید این شلوارها را ست کنید.

شلوار جین با طرح سادهشلوار جین با رنگ متوسط ویژه دختران جوان

  •  آرون گروپس

شلوارها تا مچ پا : این نوع شلوار ها در بین دختران جوان محبوبیت بسیار زیادی را دارند.

شلوار دخترانه با طرحی جذاب و متفاوت
جدیدترین مدل های شلوار 2016

  • شلوارها با قد معمولی : قد این نوع شلوارها تا بالای کفش شما برخورد می کند و رایج ترین شلوارهای دخترانه می باشند و از نظر قد مناسب می باشند.

مدل های متنوع شلوار جین دخترانه

شلوار جین آبی دخترانه

شلوارهای جین نوعی دیگر از مدل شلوارهای دخترانه می باشند که شما می توانید آن را برای خریدن انتخاب کنید و در مجالس و مهمانی ها و یا محیط بیرون از منزل از آن استفاده کنید. شلوارهای جین دخترانه در سه رنگ روشن و تیره و متوسط در بازار موجود است.

مدل شلوار دخترانه جین و شیک انواع مدل های شلوار جین دخترانه

شلوار جین مدرن و شیک دخترانه مدل شلوار دخترانه سایه دار و رنگ روشن مجموعه ای انواع متنوع مدل شلوار دخترانه شلوار با قدی تا مچ پا مدل های متنوع و جذاب شلوار 2016

مدل شلوارهای دخترانه دم پا

بعضی از دختران جوان تمایل دارند که از شلوار دم پا استفاده کنند در این مجموعه چند مدل شلوار دم پا را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم از دیدن این مدل ها لذت ببرید.

مدل شلوار دخترانه مدل شلوار دخترانه جین دم پا مدل شلوار 2016 ویژه دختران جوان شلوار دم پا

مدلهای شلوار دخترانه اسپرت و جدید

در این بخش تصاویری از جدیدترین مدلهای شلوار اسپرت دخترانه و زنانه از بین انواع شلوار های پارچه ای، نخی، کتان، جین، چرم، کرب با طراحی های جدید (اسپرت، راسته، اسلش، دمپا، سندبادی، راحتی، چهارخونه) و با استایل عالی برای خانوم های خوش پوش گردآوری کرده ایم که در ادامه ملاحظه می کنید.

تصاویری از مدل شلوار اسپرت جدید

شلوار دخترانه با طراحی مدرن

شلوار دخترانه با طراحی متفاوت

انواع شلوار دخترانه با طراحی زیبا

یکی از اصل های مهم برای شیک پوشی، ست کردن لباس های مختلف می باشد که در هر فصلی می تواند انجام گیرد، لباس چرم از جمله لباس های زیبا و جذاب مناسب برای فصل سرد سال است که امروزه انواع مدلهای جدید آن در بازار وجود دارد و طبیعتا تاثیر زیادی در استایل زیبا و شیک افراد خواهد گذاشت.

شلوار دخترانه با طراحی جدید

شلوار چهارخونه دخترانه  نیز یکی از شلوار های پرطرفدار امروزی در بین دختران می باشد؛ طرح چهارخونه از جمله طرحهای قدیمی و محبوب می باشد که به تازگی دوباره مد شده است. جالب است بدانید که طرح چهارخونه بیشتر در فصل پاییز مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجا که دارای طرحی شلوغ می باشد، بنابراین ست کردن آن با لباس های دیگر کمی دشوار می باشد.

زیباترین مدلهای شلوار دخترانه

مدل شلوار دخترانه کتان

توجه داشته باشید که انتخاب لباس و شلوار متناسب با مکانی که در آن حضور پیدا می کنید، بسیار مهم است، ضمن اینکه شلواری که پوشیده اید باید با لباس های دیگر شما نیز ست بوده و هماهنگی داشته باشد، در اینجا دعوت می نماییم از انواع مدلهای جدید شلوار دخترانه با طرح های پرطرفدار امروزی دیدن نمایید و بهترین و مناسب ترین مدل را با توجه به استایل خود و مکانی که در آنجا حضور پیدا می کنید انتخاب نمایید.

مدل شلوار برای دختران

مدلهای خاص شلوار دخترانه

مدل شلوار دخترانه دمپا

جالب ترین مدلهای شلوار دخترانه

جدیدترین مدلهای شلوار دخترانه

مدلی جالب از شلوار دخترانه

مدلی زیبا از شلوار دخترانه

مدل شلوار دخترانه با طراحی های جدید

شلوارهای خود را همیشه با مانتو و یا لباس مجلسی دخترانه مناسبی ست کنید تا در هر مکانی به جذابیت و زیبایی شما افزوده شود. در این مجموعه انواع مدل شلوارهای دخترانه را مشاهده کردید که امیدواریم بتوانید زیباترین مدل شلوارهای دخترانه را با الهام گرفتن از این مدل ها برای خود انتخاب کنید. برای مشاهده انواع مدل های شلوار زنانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *