دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل شلوار بارداری جدید و زیبا با بهترین طرح های سال

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

مدل شلوار بارداری و جنس آن در سلامت خانم های باردار می تواند تاثیر گذار باشد از این رو شما باید در دوران بارداری در انتخاب طرح و جنس شلوار خود حساسیت های لازم را به خرج دهبد تا بتوانید شلوار مناسبی را برای دوران بارداری خود خریداری کنید.

یکی از مهم ترین دوران ها برای هر خانمی دوران حاملگی است که در این دوران باید خانم ها از لباس های مناسب و راحت تری استفاده کنند. شلوار زنانه یکی از پراستفاده ترین لباس ها برای خانم ها است که در انواع طرح های متنوعی در بازار موجود است و شما می توانید از طرح های مختلف مدل شلوار بارداری برای دوران حاملگی خود استفاده کنید.

بهتر است خانم های باردار طرح شلوار خود را با توجه فصل های مختلف انتخاب کنند و همچنین شلوار هایی را برای خرید انتخاب نمایند تا در دوران حاملگی برای آن ها مشکلی بوجود نیاید. در ادامه این مطلب انواع طرح های زیبا و جدید مدل شلوار زنانه برای دوران حاملگی را مشاهده خواهید کرد.

شلوار بارداری زیبا

مدل شلوار بارداری با طرح های زیبا و جدید مد سال

مدل شلوارهای بارداری، در انواع طرح های مدل شلوار پارچه ای و شلوار لی و مدل شلوار مجلسی و … موجود هستند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود یکی از طرح ها را برای خرید انتخاب نمایید.

مدل شلوار بارداری زیبا

مدل شلوار بارداری زیبا

مدل شلوار حاملگی پارچه ای با طرح های متنوع

در پایان ۳ ماه اول بارداری سایز خانم ها افزایش پیدا می کند و شلوارهای فعلی شان دیگر برای آن ها راحت نیست از طرفی هزینه های لباس های بارداری بالا است و برخی از خانم ها تمایلی ندارند که برای ۶ ماه باقی مانده شلوارهای بارداری زیادی خریداری کنند، باید توجه داشته باشید که بعد از زایمان و در شیردهی باز هم شکم شما بزرگ است و مدتی طول می کشد تا به سایز نرمال خود برگردید بنابراین نگران این نباشید که شلوارهای بارداری شما بعد از ۶ ماه بلا استفاده می مانند.

  •  آرون گروپس

از بهترین ایده ها برای انتخاب شلوارها برای دوران بارداری شلوارهای پارچه ای  هستند که امکان تغییر در آن ها بعد از دوران وضع حمل نیست به راحتی امکان پذیر است.

مدل های زیبا و متنوع شلوار بارداری
یکی از انواع شلوار هایی که برای دوران باردرای خانم ها می تواند راحت باشد مدل شلوار پارچه ای زنانه است که شما می توانید این شلوار ها را برای مکان های مختلفی بپوشید. توجه داشته باشید که طرح شلوار شما بر روی شیک پوشی تان می تواند تاثیرگذار باشد.

انواع طرح های زیبا و جدید شلوار بارداری طرح های متنوع شلوار بارداری انواع طرح های شلوار بارداری مدل زیبا و جدید شلوار بارداری مدل شلوار بارداری پارچه ای مدل شلوار بارداری زیبا و شیک

مدل های شلوار حاملگی لی با طرح های شیک و متنوع

برخی از خانم ها به پوشیدن انواع شلوارهای لی و اسپرت علاقه مند هستند و ترجیح می دهند در دوران حاملگی نیز از این طرح شلوارها استفاده کنند توجه داشته باشید که شلوارهای لی با طرح های راحت و آزاد برای دوران  حاملگی شما موجود هستند و شما می توانید طرح و رنگ شلواهای بارداری را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب نمایید.

در این بخش انواع نمونه های مدل شلوارهای لی بارداری را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح های زیبا مورد توجه شما قرار بگیرند.

مدل شلوار لی بارداری

زیباترین نمونه های شلوار بارداری مدل های شلوار بارداری انواع مدل های شلوار لی زنانه مدل شلوار بارداری لی

مدل شلوار با طرح های زیبا مجلسی برای دوران حاملگی

یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها در دوران بارداری خرید شلواری مناسب دوران بارداری است شلوارهای بارداری در انواع طرح های مجلسی نیز دوخته می شوند و هر خانم بارداری می تواند با توجه به طرح بلوز و یا تونیک خود، مدل شلوار مناسب را برای دوران بارداریش خریداری کند.

زیباترین نمونه های شلوار بارداری

مدل های شیک و زیبا شلوار بارداری

شما می توانید از شلوارهای لی و اسپرت نیز در دوران بارداری خود به عنوان شلواری مجلسی استفاده کنید. بهتر است شلوارهای بارداری با کش های قابل تنظیم را برای خرید انتخاب کنید تا بالا رفتن سن بارداری خود بتوانید کمر این شلوارها را تنظیم کنید.

 طرح های متنوع شلوار بارداری       مدل کت و شلوار برای خانم های باردار

مدل کت و شلوار زنانه برای دوران حاملگی

مدل شلوار بارداری زیبا و شیک    مدل شلوار بارداری اسپرت مدل شلوار بارداری جدید

انواع جدید شلوار حاملگی زنانه

امروزه شلوارهای بارداری در مدلهای متنوع و شیکی طراحی و تولید می شوند و به گونه ای هستند که دور کمر آنها دارای کش بوده و یا دکمه دار باشند، طوری که با بزرگ شدن شکم تا ماه نهم حاملگی، مادر قادر به پوشیدن شلوار در جنس های مختلف کتان و جین باشد و احساس راحتی نماید، در ادامه مدلهای دیگر شلوار بارداری با طراحی های متنوع را ملاحظه می کنید.

مدلهای شلوار بارداری

شلوارکشی مدلی از شلوارهای حالت کشی هستند که دور کمر آنها در قسمت شکم دارای کش بوده و همین موجب می شود که فشار کمتری به جنین درون شکم واد شود، ضمن اینکه خانوم حامله برای انجام فعالیت های روزانه اش مشکلی نخواهد داشت. از این رو این شلوار ها مدلهای مناسبی از شلوار های حاملگی برای راحتی مادر و جنین هستند.

مدلهای شلوار حاملگی

شلوار های دکمه ای نیز در قسمت جلویی خود دارای دکمه هایی هستند که متناسب با بزرگ شدن شکم در ماه های مختلف بارداری می توان دور کمر را به شکل تنگ یا گشاد تنظیم کرد، اینگونه شلوارها به گونه ای طراحی شده اند که بعد از بارداری نیز می توانند قابل استفاده باشند، در اینجا تصاویر جدیدتری از انواع شلوار بارداری را مشاهده می کنید.

انواع شلوار بارداریمدل شلوار حاملگی راحتیمدل شلوار حاملگی کتانتصاویر شلوار بارداری مدل شلوار حاملگی راستهمدل شلوار حاملگی مجلسیمدل شلوار بارداری لی جدیدمدل شلوار حاملگی لیمدل شیک شلوار حاملگیمدل جدید شلوار حاملگیمدل شلوار حاملگیمدل شلوار بارداری لی شیک

در این مطلب با انواع نمونه های مدل شلوارهای بارداری با طرح های زیبا و جدید مد سال آشنا شدید شما می توانید با الگوبرداری از این طرح های شیک و متنوع زیباترین طرح شلوارها را برای دوران بارداری خود انتخاب نمایید.

برای مشاهده مدل های بیشتری از شلوار زنانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *