دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کادیلاک CT5 مدل ۲۰۲۰ با آپشن های متفاوت معرفی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

همزمان با برگزاری نمایشگاه خودروی نیویورک، جنرال موتورز مدل ۲۰۲۰ سدان کادیلاک CT5 را معرفی کرد. این مدل تا پایان سال ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد شد. 

کادیلاک معتقد است که خودروهای سدان آینده خوبی در پیش دارند. این آینده با وجود فراگیری مدل های شاسی بلند و کراس اور پیش بینی شده است.

سرمایه گذاری ۲۱۱ میلیون دلاری در کارخانه لنسینگ گرند ریور جنرال موتورز، این مدل را آماده جایگزینی با نسخه قبلی کرده است.

کادیلاک CT5 مدل ۲۰۲۰

جلوی این سدان کمی تهاجمی تر از مدل قبلی است و دارای جلوپنجره برجسته می باشد. چراغ های عقب این خودرو دارای انحراف بیشتری نسبت به نمونه قبلی است.

رنگ بورگاندی در تیپ پریمیوم لوکس ارائه می شود. کنسول مرکزی این خودرو با تریم چوبی باشکوه دیده می شود. این کنسول دارای دکمه های سیستم اطلاعاتی و سرگرمی است.

کادیلاک CT5 مدل ۲۰۲۰

این پنل دارای قطعات چوبی بوده و در صندلی و دسته صندلی از چرم استفاده کرده است. موتور بنزینی آن از نوع ۲ لیتری و مجهز به توربوشارژ می باشد. موتور ۳ لیتری خورجینی ۶ سیلندر تویین توربو به عنوان آپشن ارائه می گردد.

  •  آرون گروپس

کادیلاک CT5 مدل ۲۰۲۰

قدرت خروجی این موتور از طریق یک جعبه دنده اتومات ۱۰ سرعته عرضه می گردد. تعویض دنده در این خودرو به شکل نامحسوس انجام می گیرد.

کادیلاک CT5 مدل ۲۰۲۰

نوع موتور انتخابی در خودرو گشتاوری آن را رقم خواهد زد. مدل جدید کادیلاک CT5 در ماه آینده در نمایشگاه خودروی نیویورک عرضه می گردد. قیمت دقیق این خودرو هنوز مشخص نیست اما این قیمت کمتر از  CT6 (با ۵۰ هزار ۴۹۵ دلار) می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *