دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نسخه الکتریکی شاسی‌بلند MG ZS با قابلیت های متفاوت عرضه شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
  • ۰

اولین شاسی‌بلند الکتریکی MG با نام eZS در سال جاری در بازار انگلستان رونمایی خواهد شد. در ادامه شما را با سایر جزئیات این مطلب آشنا می کنیم.

شرکت MG نسخه D الکتریکی از شاسی بلند جمع و جور ZS را سال قبل در نمایشگاه گوانگژو رونمایی کرد. خودروی تولیدی جدید این شرکت احتمالاً در پاییز ۲۰۱۹ عرضه می گردد.
MG تحت مالکیت برند SAIC می باشد. هنوز مشخصاتی از نمونه برقی این خودرو منتشر نشده اما vsld شرکت از این خودرو با قابلیت سفارش مدل ۵ نفره یاد کرده است.
نسخه الکتریکی شاسی‌بلند MG ZS
قدرت تولیدی موتور این خودرو به احتمال زیاد ۱۴۶ اسب‌بخار می باشد و با باتری های لیتیوم یونی با ظرفیت نامشخص تولید می شوند. مدل عرضه شده از این خودرو در بازار چین توان پیمایش مسافت ۳۴۱ کیلومتر را در هر بار شارژ دارد.
نسخه الکتریکی شاسی‌بلند MG ZS
البته قانون WLTP اروپا چرخه شارژ ۳۲۰ کیلومتر را در نظر می گیرد. Daniel Gregorious(مسئول فروش و بازاریابی MG) گفته است:

با معرفی شاسی‌بلند الکتریکی MG ZS، ما خرسند هستیم که در این زمان هیجان‌انگیز وارد بازار خودروهای الکتریکی خواهیم شد. با تمام کارایی و تطبیق‌پذیری یک خودرو شاسی‌بلند جمع‌و‌جور، با فضای صندوق سایز بزرگ و ظرفیت ۵ نفر،MG ZS یک خودرو الکتریکی تمام عیار خواهد بود. MG ZS از سال ۲۰۱۷ در بازار انگلستان با ۲ انتخاب موتور بنزینی عرضه شده است؛ موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر با ۱۰۵ اسب‌بخار قدرت و موتور ۱ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ با ۱۰۹ اسب‌بخار قدرت. نمونه الکتریکی MG ZS هم به همراه مدل‌های بنزینی به‌فروش خواهد رسید. اطلاعات بیشتر تا زمان معرفی این خودرو منتشر خواهد شد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *