دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شاسی بلند کیا تلوراید ۲۰۲۰ با موتور ۶ سیلندر معرفی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳۰ دی ۱۳۹۷
  • ۰

بزرگ ترین خودروی شاسی بلند کیا تلوراید ۲۰۲۰ در نمایشگاه دیترویت معرفی شد. این خودرو دارای موتور ۶ سیلندر می باشد. در ادامه با سایر خصوصیات خودروی معرفی شده آشنا می گردید. 

کیا در تابستان امسال به جای شاسی بلند خود از  Telluride در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی کرد. این طراحی با تکیه بر طراحی برندون ماکسول توانست به جایگاه مناسبی دست یابد.

فضای کافی برای ۸ سرنشین را دارد و سیستم تعلیق مستقل برای ۴ چرخ آن در نظر گرفته شده است. سیستم تعلیق عقب با تریم های EX و SX تنظیم می گردد و ساختار بدنه مونوکوک با ۶۰ درصد مقاومت بیشتر از ویژگی های در نظر گرفته شده برای آن است.

شاسی بلند کیا تلوراید 2020

مجهز به چهار حالت رانندگی Smart، Eco، Sport و Comfort می باشد. قدرت این موتور ۶ سیلندر به وسیله جعبه دنده ۸ سرعته به محور جلو با سیستم تمام چرخ محرک انتقال می یابد.شاسی بلند کیا تلوراید 2020

در وضعیت اسمارت یا اکو، قدرت به تمام چرخ های جلو انتقال می یابد. در وضعیت کامفورت یا اسنو نیز قدرت در قسمت جلو به ۸۰ و در قسمت عقب به ۲۰ می رسد.شاسی بلند کیا تلوراید 2020

صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی با امکانات Apple Carplay و Android Auto از مشخصات بارز این خودرو می باشد. ۶ پورت شارژ USB، سیستم نقطه کور، کمک به‌ رانندگی بین خطوط، هشدار برخورد جلو، اخطار خروج از مسیر، HUD و کنترل کروز هوشمند از تجهیزات به کار رفته در خودروی کیا تلوراید می باشد.

شاسی بلند کیا تلوراید 2020

  •  آرون گروپس

برای شناسایی حرکات حیوانات یا کودکان در هنگام قفل شدن درهای خودرو، از حسگرهای اولتراسونیک بهره مند شده است. پس از شناسایی این حرکات، صدای سیستم فعال می گردد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *