دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سوپراسپرت جدید شرکت ایتالیایی برتونه روانه بازار می شود

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۱ دی ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت ایتالیایی برتونه از یک محصول فوق العاده رونمایی می کند. این محصول یک سوپراسپرت مجهز می باشد. لطفاً برای اطلاع از سایر جزئیات همراه ما باشید. 

از استودیوهای طراحی قدیمی کشور ایتالیا است و در سال ۲۰۱۴ دچار شکست اقتصادی شده  و به همین سهام آن فروخته شده است. در حال حاضر زیر مجموعه ای از شرکت فرانسوی Akka است و زیر نظر شرکت حمل و نقل ایتالیایی قرار دارد.

برتونه یک خودروی الکتریکی معرفی کرده و نام آن را دیانشه نهاده است. مدل مفهومی خودروی تولیدی سال گذشته در میلان ایتالیا به نمایش گذاشته شد. برای هر محور دارای موتور الکتریکی مستقلی می باشد.

سوپراسپرت جدید برتونه

قدرت تولیدی موتور در مدل BSS GT One برابر با ۴۰۰ اسب بخار و در مدل BSS GT Cube برابر با ۸۰۰ اسب بخار می باشد. نوع دوم آن خودروی پرسرعتی است و سرعت صفر تا ۱۰۰ را در ۲.۲ ثانیه تجربه می کند.

سوپراسپرت جدید برتونه

بیشینه سرعت این خودرو برابر با ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. این خودروی الکتریکی مجهز به یک پک باتری با ظرفیت ۱۰۰ کیلووات ساعتی می باشد. برای جایگزین کردن سریع باتری از فناوری جدید استفاده می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سوپراسپرت جدید برتونه

ایستگاه های تعویض باتری به گونه ای می باشند که در کمتر از سه دقیقه باتری را از خودرو بیرون می کنند و یک باتری شارژ شده جانشین آن می شود. اولین ایستگاه آن به زودی در کشور ایتالیا افتتاح می گردد. در ابتدای سال ۲۰۲۰ این خودروها به مشتریان تحویل داده می شوند. فعلاً ۹ دستگاه برای تولید برنامه ریزی شده اند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *