دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل پارکت پذیرایی جدید و دوست داشتنی برای خانه های ایرانی

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

اگر به دنبال ایجاد تغییرات شیک و چشمگیر برای دکوراسیون منزل خود هستید، پیشنهاد ما در این مطلب معرفی مدل پارکت پذیرایی در انواع طرح های جدید و متنوع می باشد که در ادامه نمونه هایی از آن را ملاحظه می کنید.

امروزه استفاده از کفپوش و پارکت برای دکوراسیون خانه در میزان جذابیت فضای داخلی آن، بسیار تاثیر گذار است. جنس مقاوم پارکت و نیز طرح و رنگ آن از جمله مواردی است که در هنگام انتخاب پارکت مناسب باید مورد توجه قرار گیرد. در این مطلب می توانید نمونه های زیبا و جدیدی از مدل پارکت پذیرایی را مشاهده نموده و از آن برای دیزاین شیک منزل خود ایده بگیرید.

تصاویری از انواع مدل پارکت پذیرایی جدید

افرادی که تمایل دارند دکوراسیون منزل خود را به گونه ای شیک و دیدنی دیزاین نمایند، استفاده از پارکت در انواع طرحهای چوبی و زیبا می تواند انتخاب مناسبی برای طراحی لوکس خانه باشد. در مطالب قبلی با انواع سرامیک طرح پارکت و نیز سرامیک طرح چوب آشنا شدید ما در این مطلب قصد داریم تصاویر جدیدی از مدلهای پارکت پذیرایی را معرفی نماییم، ضمن اینکه امیدواریم مورد توجه و پسند شما دوستان عزیز قرار بگیرد. برای مشاهده تصاویر در ادامه می توانید همراه ما شوید.

مدل پارکت پذیرایی

کفپوش های امروزی دارای تنوع بوده و نوع قدیمی آن که از چوب های جنگلی ساخته می شود، پارکت نامیده می شود و اما آن دسته از کفپوش ها که از یک یا دو لایه نازک ام دی اف ساخته شده باشد، لمینت نامگذاری شده اند؛ استفاده از پارکت ها برای دکوراسیون داخلی، ضمن اینکه بسیار شیک می باشد از استحکام بالایی برخوردار بوده و در صورت خرابی می توان آن را تعمیر کرد، همچنین تمیز کردن آن بسیار راحت و ساده می باشد، از این رو استفاده از پارکت و کفپوش از جذابیت بالایی برخوردار بوده و مورد پسند اغلب افراد می باشد.

مدل پارکت پذیرایی

استفاده از پارکت های چوبی و ام دی اف با طرح عمودی به منظور استفاده در پذیرایی و نشیمن علاوه بر شیک جلوه دادن خانه، موجب می شود فضای داخلی آن بزرگتر به نظر آید، بنابراین با توجه به دکوراسیون کوچک منازل امروزی، استفاده از کفپوش هایی از این نوع می تواند انتخاب مناسبی باشد. در این بخش شما را به دیدن انواع شیک و جدیدی از مدل پارکت برای پذیرایی دعوت می نماییم.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

طرح پارکت پذیراییپارکت و کفپوش طرح چوبی برای پذیرایی

مدل زیبای پارکت پذیراییدکوراسیون شیک منزل با پارکت لمینت

مدل شیک پارکت پذیراییمدل شیک و جدید پارکت برای استفاده در پذیرایی

مدل پارکت برای پذیراییدیزاین شیک منزل با پارکت مدل چوبی

مدل کفپوش پذیراییجدیدترین نوع پارکت و کفپوش برای پذیرایی

مدل پارکت جدید برای پذیراییدکوراسیون خانه لوکس با پارکت مدل جدید

مدل خاص پارکت پذیراییطراحی شیک منزل با پارکت مدل جدید

مدل پارکت چوبی پذیراییاستفاده از پارکت با رنگ روشن برای دیزاین پذیرایی

مدل پارکت پذیراییطرح جدید و زیبای پارکت برای دکوراسیون منزل

مدل پارکت و کفپوش پذیراییدکوراسیون شیک نشیمن با پارکت ام دی اف

مدل کفپوش و پارکت پذیراییکفپوش چوبی عموی برای دکوراسیون پذیرایی

مدل پارکت پذیراییدکوراسیون منازل لاکچری و زیبا با کفپوش

مدل جذابی از پارکت پذیراییپارکت با رنگ قهوه ای برای دکوراسیون شیک منزل

مدل پارکت پذیراییاستفاده از کفپوش و فرش برای دکوراسیون پذیرایی

طرح شیک پارکت پذیراییطراحی شیک و زیبای منزل با پارکت مدل جدید

مدل پارکت پذیراییایده استفاده از پارکت برای منازل لوکس

مدل جدید پارکت پذیراییمدل جدید و شیک پارکت و کفپوش منزل

مدل چوبی پارکت پذیراییپارکت mdf برای دکوراسیون شیک منزل

مدل پارکت لمینت پذیراییمدل ام دی اف پارکت برای منزل

مدل پارکت پذیراییپارکت طرح عمودی برای دکوراسیون پذیرایی کوچک

مدل پارکت تیره پذیرایی

مدلهای پارکت لمینت و چوبی با طرح های زیبا

یکی از مناسب ترین کف پوش ها برای منازل، ادارات و … پارکت ها می باشد که در عین زیبایی مزیت های دیگری نیز دارند که مهمترین مزیت این نوع کف پوش ها به صرف بودن آن ها می باشد چرا که برای طراحی کف ساختمان با چوب باید هزینه بسیار بالایی پرداخت.

به طور کلی پارکت ها دو نوع می باشند پارکت چوبی و پارکت لمینت که هر کدام دارای شکل و طراحی متفاوت و منحصر به فردی می باشند. لمینت های که در قبل وجود داشت به لحاظ شکل ظاهری کاملا با کف پوش های چوبی متفاوت بودند و ماهیت پلاستیکی بودن آن ها به سادگی قابل تشخیص بود. اما در حال حاضر با تغییرات شگرفی که در تکنولوژی دنیا اتفاق افتاده است تشخیص چوب با لمینت به مانند قبل چندان ساده نیست.

در ادامه این بخش مجموعه نمونه های دیگری از پارکت های لمینت و چوبی زیبا را به اشتراک گذاشته ایم که علاوه بر اتاق پذیرایی می توان از این مدلهای پارکت در بخش های دیگر ساختمان به عنوان کف پوش های شیک و مدرن استفاده کرد.

جدیدترین مدل پارکت پذیرایی پارکت لمینت جدید برای پذیرایی پارکت لمینت قشنگ برای پذیرایی پارکت لمینت شیک برای پذیرایی پارکت لمینت ایده آل برای پذیرایی پارکت لمینت منحصر به فرد برای پذیرایی بهترین مدل پارکت پذیرایی پارکت لمینت عالی برای پذیرایی پارکت لمینت پذیرایی با طرح زیبا پارکت لمینت پذیرایی با طرح مدرن پارکت لمینت پذیرایی با طرح جدید پارکت لمینت پذیرایی با طرح مد روز قشنگ ترین مدل پارکت پذیرایی پارکت لمینت پذیرایی با طرح شیک پارکت لمینت پذیرایی با طرح عالی پارکت لمینت پذیرایی با طرح ایده آل پارکت لمینت پذیرایی با طرح فوق العاده

در این مطلب تصاویری از انواع کفپوش پارکت در پیش روی شما قرار دادیم که امیدواریم از تماشای آنها لذت برده باشید و با استفاده از این ایده های جذاب بتوانید دکوراسیون پذیرایی خود را به گونه ای زیبا و شیک دیزاین نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *