دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

شرکت فنلاندی نسخه جهانی نوکیا X7 را رونمایی کرد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال در مراسمی در دبی نسخه جهانی نوکیا X7 را با نام نوکیا ۸.۱ معرفی کرد. این گوشی با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه می گردد. 

اچ ام دی گلوبال در پایتخت امارات از سه گوشی رده متوسط نوکیا ۸.۱، نوکیا ۵.۱ پلاس و نوکیا ۳.۱ پلاس رونمایی کرده که بالاترین آن ها نسخه نوکیا ۸.۱ می باشد.

نوکیا ۸.۱ با ویژگی هایی شبیه به پرچمداران عرضه می شود. نسبت تصویر آن ۱۸.۷ به ۹ می باشد و رزولوشنی برابر با ۲۲۲۶*۱۰۸۰ پیکسل دارد. برای دوربین سلفی آن سنسور ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می گردد.

برای محافظت نمایشگر از گوریلا گلس ۳ استفاده شده و نمایشگری معادل با ۶.۱۸ اینچی دارد. در این گوشی بریدگی بالای نمایشگر وجود دارد. دوربین دو گانه آن با سنسورهای ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی شرکت زایس تعبیه شده است.

نسخه جهانی نوکیا X7

اسکنر اثر انگشت و فلش دو گانه در زیر این دوربین قرار دارد. نوکیا ۸.۱ به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۷۱۰ مجهز شده و آدرنو۶۱۶ برای پردازش های گرافیکی مورد استفاده قرار گرفته است.

رم در نظر گرفته شده برای این گوشی ۴ یا ۶ گیگابایت می باشد و دارای درگاه USB-C می باشد. باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و جنس بدنه آن شیشه با فریم آلومینیوم می باشد.

در چهار رنگ متفاوت نقره ای، خاکستری، آبی و مشکی از ۲۶ آذر ماه با قیمت ۴۰۰ دلار روانه بازار می گردد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *