دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب عزاداری در حالت های مختلف چیست؟

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب عزاداری از دیدگاه معبران مختلف را برای شما همراهان عزیز و گرامی گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مطالعه این مطلب تعبیر خواب نهایت لذت را ببرید.

تعبیر خواب عزاداری از دیدگاه معبرین غربی و اسلامی با یکدیگر تفاوت هایی دارد و شما می توانید با توجه به خوابی که دیده اید تعبیر آن را از بین تعابیر مختلفی که برای خواب عزاداری بیان شده است پیدا کنید. 

تعبیر خواب عزاداری از دیدگاه معبرین مشهور

دیدن خواب مجالس عزاداری و عروسی از انواع خواب های معمول است که ممکن است هر فردی این خواب ها را ببیند. در مطالب قبلی تعبیر خواب بوسیدن مرده، تعبیر خواب نذری و تعبیر خواب نذری گرفتن را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعبیر خواب عزاداری آشنا سازیم.

 تعبیر خواب عزاداری

دیدن عزاداری در خواب دارای چه تعبیری است ؟

آنلی بیتون 

اگر فردی در خواب ببیند که عزادار کودکی است نشانه این است که نقشه هایی را که برای زندگی خود کشیده است با سرعت به شکست می انجامد.
اگر فردی در خواب ببیند که برای خویشاوند خود عزاداری می کند نشانه این است که در آینده پیشرفت اندکی خواهد داشت و ایده های خواب بیننده به خوبی اندیشیده می شوند و به ثمر خواهند رسید.

جابر مغربی 

اگر فردی در خواب ببیند مرده ای که جان داده است خویشان برای وی زاری می کنند نشانه این است که بر اهل بیت آن مرده اندوه و غم می رسد و اگر ببیند که خویشان مرده آهسته گریه می کنند نشانه این است که خویشان مرده از وی به شادی و خرمی می رسند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

خواب عزاداری دارای چه تعبیری است؟

حضرت دانیال 

اگر فردی در خواب ببیند که مرده است و همه برای او عزداری می کنند و وی را می شویند و با کفن در گور می کنند نشانه فساد در دین است.

معبرین غربی 

اگر فردی در خواب ببیند که به مراسم ختم و عزاداری مرده ای می رود نشانه این است که حادثه شومی در آن محل رخ می دهد یا بین دوستان و اقوام جدایی پیش می آید.
اگر فردی در خواب ببیند که برای شخص مرده ای عزاداری می کند نشانه این است که ضرری از جانب اقوام مرده به او می رسد.
دیدن خواب عزاداری برای فردی که مرده نشانه سختی است که به وسیله شخص عزادار بوجود می آید.

دیدن عزاداری در خواب دارای چه تعبیری است؟

خالد اصفهانی 

اگر فردی در خواب ببیند که برای مرده ای نوحه سرایی و عزاداری می کند نشانه این است که مردم آنجا متفرق و پراکنده می شوند.
اگر فردی در خواب ببیند که در مجلس عزاداری نوحه سرایی می کند و فریاد می کشد نشانه این است که ضرر و زیانی به او  می رسد.
اگر فردی در خواب ببیند که حاکم یا فرمانروای شهر از دنیا رفته است و برای او عزاداری و نوحه سرایی می کنند نشانه این است که آن حاکم دچار ضرر و زیان خواهد شد.

تعبیر دیدن عزاداری در خواب

در این مطلب با تعبیر خواب عزاداری آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید خوابی را که دیده اید به راحتی تفسیر کنید. در صورت تمایل می توانید برای مطالعه انواع مطالب تعابیر خواب به بخش تعبیر خواب مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *