دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

بهترین روش کاشت مو کدام روش است؟

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

در این بخش از سلامت مو مجله آرگا با بهترین روش کاشت مو در سراسر دنیا و نحوه انجام مراحل این روش آشنا خواهید شد که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در خصوص بهترین روش برای کاشتن موها بدست آورید.

کاشتن مو با هدف بازیابی موها در نواحی کم پشت و طاس انجام می شود و برای کاشتن موها روش های زیادی وجود دارد و شما بایستی برای داشتن موهای طبیعی و زیبا بهترین روش کاشتن مو را انتخاب کنید.

قبل از اقدام به کاشتن موها ابتدا باید اطلاعاتی را در زمینه کاشتن موها بدست آورید سپس با پزشکی باتجربه مشورت کنید و بهترین روش را برای کاشتن موهای خود انتخاب کنید تا تغییرات مثبتی در مدل موها و ظاهر شما ایجاد شود. در مطالب قبلی روش هایی برای کاشت ابرو و کراتینه مو را مشاهده کردید در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین روش کاشتن مو آشنا سازیم.

بهترین روش کاشت مو

بهترین روش برای کاشتن مو چیست؟

روش FIT در حال حاضر از انواع بهترین روش ها برای کاشتن مو در دنیا است و این روش کاشتن مو تحولی را در امر کاشتن موی زنده و قابل رشد ایجاد کرده است. بعد از بوجود آمدن این تکنیک متخصصین انواع روش های مختلف را برای کاشتن موها آزمایش و تجربه کردند که موجب کامل شدن این روش شد. در این روش موها مجددا رشد می کنند و پرپشت می شوند و این روش با اینکه به تازگی کشف شده است به سرعت در سراسر دنیا در حال گسترش است.

کاشت مو

کاشت مو به روش FIT

کاشتن موها به روش FIT دارای پتانسیل تراکمی بیشتری نسبت به سایر روش ها است و در این روش از ابزاری ویژه برای استخراج واحدهای فولیکولی در موها استفاده می شود که این ابزار باید درون جلد پوست موها و در نقطه ای عمیق که زیر ماهیچه راست کننده مو وجود دارد وارد شود و به محض بریده شدن این ساختار گرافت ها به شکل دست نخورده استخراج می شوند و از هر کدام از گرافت ها به تعداد ۱ تا ۵ تار مو استخراج می شود. این روش کاشت مو بیشترین تعداد گرافت ها را در طول یک روز مهیا می کند.

کاشت موها به روش به FIT

  •  آرون گروپس

از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طبیعی بودن خط رویش موها
  • تراکم بالای موها
  • قابل مشاهده بودن موهای کاشته شده بعد از کاشت موی طبیعی که به صورت ۱ سانتی هستند.
  • در این تکنیک احتمال از بین رفتن فولیکول های برداشت شده صفر است.

بهترین روش برای کاشت موها کدام است؟

نحوه انجام کاشت مو با بهترین روش کاشت مو

در بهترین روش کاشتن مو که به FIT معروف است برای برداشتن ریشه موها ابتدا بی حسی به بیمار تزریق می شود و از زمانی که اثر بیحسی شروع می شود ریشه موها به کمک سوزن های باریک برداشته می شوند سپس ریشه ها به مناطقی از موها که دارای تراکم کمتری هستند منتقل می شوند و در حین عمل جراحی و بعد از عمل جراحی شما هیچ دردی را احساس نمی کنید. توجه داشته باشید که امکان دارد بعد از اتمام کار کاشتن مو در مناطقی که موها کاشته شده اند نقاط متورم و قرمزی را مشاهده کنید که این نقاط بعد از ۱۰ روز از بین می روند.
دوره بازپروری و ریکاوری روش FIT کوتاه است و معمولا ریکاوری این روش کاشت مو ۴ تا ۶ ماه است. از این روش همچنین برای پیوند موهای ابرو و سبیل و ریش ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کاشت مو به وسیله روش FIT باید بوسیله پزشکان و متخصصان انجام شود در غیر این صورت شما به نتیجه دلخواه تان نخواهید رسید.
روش FIT از سایر روش های کاشت مو راحت تر انجام می شود و به مدت زمان کمتری نیاز دارد و علاوه بر این میزان نتیجه مثبت این روش نیز بیشتر است.

بهترین روش برای کاشتن مو

در این مطلب بهترین روش کاشت مو را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با مطالعه این مطلب و مشورت با پزشک تان بتوانید بهترین روش را برای کاشتن موهای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مطالعه انواع مطالب مربوط به سلامت مو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *