دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

روش انتقال شارژ ایرانسل از خطی به خط دیگر

  • نرگس کوهستانیان
  • ۵ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

انتقال شارژ ایرانسل به چند روش صورت می گیرد. روش اول ارسال پیامک حاوی عدد ۱۲ به شماره ۱۱۱۲ و دریافت شارژ و مراحل دیگر. روش دوم کد دستوری #رمز ۵ تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ * می باشد. روش دیگری هم دارد که شما می توانید با گرفتن کد دستوری *۱۴۲*۱# یا ۱#*۳*۱*۵۵۵* اعتبار مد نظر را انتقال دهید . این روش ها همگی رایگانند.

در این مطلب قصد داریم طریقه انتقال شارژ ایرانسل به ایرانسل را به شما دوستان آموزش دهیم. مطلبی است که تقریبا همه مشتریان ایرانسل لازم دارند آن را بدانند. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید و با روش انتقال شارژ بین خطوط ایرانسل به طور کامل آشنا شوید.

انتقال شارژ ایرانسل

حتما تا به حال برایتان اتفاق افتاده است و در موقعیتی قرار گرفته اید که با کم شدن شارژ ایرانسل روبرو شوید و یا اعتبار گوشی تان به صفر رسیده ، در اینگونه مواقع می توانید با روش های رایگان و ساده اعمال شارژ کنید و از دوستان تان بخواهید برای شما اعتبار بفرستند.. انتقال شارژ از طریق سیمکارت های اعتباری انجام می گیرد. برای اینکه بتوانید از سرویس انتقال خط به خط استفاده کنید لازم است ثبت نام کنید و یک پیام با محتوای ۱۲ را به ۱۱۱۲ بفرستید. در اینجا یک پیام را دریافت می کنید که با استفاده از آن می توانید رمزتان را مشخص  کنید، این رمز می تواند ۵ الی ۸ رقم باشد و آن را ۱۱۱۲ بفرستید تا آنجا ثبت شود.این رمز در زمان انتقال شارژ مورد استفاده قرار می گیرد.

انتقال مبلغ شارژ ایرانسل

لازم به ذکر است که ثبت نام در این سرویس رایگان می باشد.

نحوه منتقل کردن اعتبار به ایرانسل

برای انتقال شارژ بین خطوط ایرانسل روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

روش اول:

شماره دریافت کننده شارژ
مبلغ مورد نظر که باید به ریال باشد
ارسال رمز خود به شماره ۱۱۱۲

روش دوم:

روش دیگری هم وجود دارد که شما می توانید با کد دستوری [Yes/Ok#رمز ۵ تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ * شارژ خود را انتقال دهید.

روش سوم:

شما همچنین می توانید کد دستوری *۱۴۲*۱# یا ۱#*۳*۱*۵۵۵* را شماره گیری کنید و رمز دریافت کنید، بعد شما شماره تلفن فرد مد نظر را وارد می کنید و مبلغ را به ریال با رمز دریافتی ۴ رقمی خود شارژ انتقال می دهید.
انتقال شارژ ایرانسل
با روش های اصولی و صحیح برای انتقال شارژ ایرانسل آشنا شدید، حال می توانید با به کارگیری هر یک از این روش ها اقدام به انتقال اعتبار نمایید. همچنین می توانید در بخش دانش و فناوری مجله آرگا از دیگر اطلاعات ارائه شده در زمینه های مختلف آشنا شده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *