دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دلیل کم شدن شارژ ایرانسل چیست؟

  • نرگس کوهستانیان
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

اطلاع از دلیل کم شدن شارژ ایرانسل از مواردی است که برای همه مشترکین سیم کارت های ایرانسل مهم و قابل توجه می باشد. در این مطلب به بررسی این مشکل و چگونگی حل آن می پردازیم.

در اینجا قصد داریم به دلیل کم شدن شارژ ایرانسل بپردازیم. افرادی که خط ایرانسل دارند حتما با چنین مشکلی مواجه شده اند. شاید برایتان سوال باشد که دلایلی هست که از شارژ ایرانسل کم می شود. ما در اینجا علل کم شدن شارژ ایرانسل را توضیح می دهیم. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

دلیل کم شدن شارژ ایرانسل

متاسفانه کم شدن شارژ ایرانسل برای مشترکین سیم کارت های ایرانسل دردسر ساز شده است. بارها پیش آمده که مشتری ایرانسل خط خود را شارژ کند و در همان دقایق اولیه بدون آنکه با کسی تماس بگیرد و پیامکی ارسال کند، از شارژش کم می شود. اینگونه مواقع یافتن دلیل کم شدن شارژ ایرانسل از اهمیت زیادی برای مشتری برخوردار می باشد. در این مطلب دو دلیل مهم و اساسی که منجر به کاهش شارژ ایرانسل می شود را ارائه خواهیم داد. تا پایان همراه ما باشید.

غیرفعال کردن ایرانسل

دلیل کم شدن شارژ ایرانسل

 

1. وقتی پیامک هایی به خط ایرانسل شما فرستاده می شود و شما درصورت شرکت نمودن در مسابقات به صورت پیامکی و فرستادن عدد مورد نظر به خطی که برایتان پیامک تبلیغاتی فرستاده است شارژ کم می شود و برای هر پیامکی برایتان ارسال می شود 100 تومان کم می شود اما گاهی مبلغ شارژ کم شده از این عدد نیز کم می شود. از جمله این پیامک های تبلیغاتی  می توان به مسابقه، دریافت قیمت های اجناس و خودروها، ارز، سرگرمی و فال، بازی و اخبار و بسیاری از موارد اشاره کرد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

2. اما گاهی وقت ها بی آنکه بسته ای را فعال کنیم از شارژ کم می شود. شما می توانید با ایرانسل تماس بگیرید و بخواهید بسته را غیر فعال کنند.

کم شدن شارژ ایرانسل

حذف پیامک های تبلیغاتی مزاحم نقش مثبتی در جلوگیری از کم شدن ناگهانی شارژ سیم کارت ایرانسل شما دارد، پس با ارسال عدد 2 به سامانه پیامکی 5005 بسته را غیرفعال کنید و یا با 700 تماس بگیرید و شکل مربوط به کم شدن اعتبار سیم کارت را رفع نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *