دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش حذف اکانت توییتر به صورت مرحله به مرحله + عکس

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

حذف اکانت توییتر به سادگی انجام می شود. ابتدا وارد سایت توییتر شده، سپس مشخصات خواسته شده را وارد می کنید بعد از آن مرحله بر روی Deactivate My Account کلیک میکنیم. بعد صفحه ای دیگر باز می شود به نام Deactivate username . این مورد را که انتخاب کنیم، اکانت توییتر غیر فعال می شود.

ما در اینجا به چگونگی حذف اکانت توییتر می پردازیم. توییتر در سراسر جهان میلیون ها طرفدار دارد. این شبکه محبوب و شناخته شده و جذاب با وجود شبکه های مختلف اجتماعی دیگر هنوز جذابیتش را از دست نداده است. برای یادگیر حذف آن مطالب را تا انتها بخوانبد.

حذف اکانت توییتر

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار است که در کنار تلگرام، فیس بوک، اینستاگرام و… به کار خود ادامه می دهد.  این شبکه های اجتماعی جذابیت هایی دارند، یکی از این جذابیت ها بودن هنرمندان و بازیگران و افراد سرشناس سیاسی و کلا افراد معروف و محبوب است. توییتر می تواند نقش مهمی در فعالیت های سیاسی و اعتراضات و به هم رساندن عقاید و نظرات مردمی باشد. بسیاری از سیاست مداران معروف در این شبکه اجتماعی فعالیت چشم گیر دارند. از این رو آمار ثبت نام در توییتر و استفاده از این شبکه اجتماعی بالا می باشد. بهتر است بدانید کمپانی که توییتر راه انداخته در سان فرانسیسکو می باشد.

در اینجا به ارائه آموزش ساده ترین شکل حذف اکانت های توییتر با نشان دادن عکس می پردازیم. این حذفیات تا حدودی شبیه به حذف و یا دیلیت اکانت اینستاگرام می باشد.

حذف این شبکه پرمخاطب اجتماعی کار خاصی ندارد، طبق مراحل زیر عمل کنید.

حذف اکانت توییتر

اول از همه به سایت (Twitter.com) می رویم و مشخصات خواسته شده را در صفحه Log in to Twitte وارد می کنیم. بر روی گزینه Log in کلیک کرده و اکانت خود را در آنجا وارد می کنیم.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

حذف توییتر

و بعد می ریم قسمت تنظیمات در توییتر

حذف ساده و آسان اکانت توییتر

اکنون می رویم به گزینه Deactivate My Account و روی آن  کلیک می کنیم تا در آنجا حذف اکانت توییتر (Twitter) صادر شود.

ساده ترین راه حذف توییتر

با صفحه ای جدید بر می خوریم که با آیکونی آبی رنگ به نام Deactivate username و بر روی آن کلیک می کنیم.

نحوه ریموو کردن اکانت های توییتر

با کلیک کردن روی Deactivate username  اکانت توییتر غیر فعال می شود. اما یک ماه فرصت دارید از آن استفاده مجدد بکنید. اگر تا ۳۰ روز به آن وارد نشویم خود به خود حذف می شود.

امیدواریم از این آموزش که به روش ساده ای توضیح داده شده بهره برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *