دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های کاغذ دیواری ساده و زیبا برای نقاط مختلف منزل

  • نرگس بستگان
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

اگر به دنبال یک تغییر اساسی برای منزل خود می گردید پیشنهاد ما به شما استفاده از کاغذ دیواری است در این مطلب انواع مدل کاغذ دیواری ساده را برای شما عزیزان قرار داده ایم که می توانید با ایده گرفتن از این طرح های جذاب تغییری اساسی در خانه خود به وجود آورید.

کاغذها و پوسترهای دیواری خانه های خود را با دقت و سلیقه انتخاب کنید، ما نیز در این مورد به کمک شما آمده ایم اینبار با پوست رهای دیواری ساده و طرح های جذاب و شیک که برای هر نقطه از خانه می توانید از آن استفاده کنید در ادامه همراه با گالری ۲۰ تصویر از مدل کاغذ دیواری های ساده همراه ما باشید.

 مدل های کاغذ دیواری ساده و شیک

قبل از انتخاب پوستر دیواری به رنگ وسایل خانه و دکوراسیون منزلتان توجه داشته باشید، زیرا هماهنگ نبودن رنگ پوستر دیواری با وسایل خانه نه تنها باعث آشفته به نظر رسیدن خانه می شود بلکه در مدت زمان کوتاهی خسته کننده نیز می گردد. بنابراین به هماهنگی رنگ ها و هارمونی رنگ های استفاده شده در منزلتان دقت داشته باشید.

با استفاده از پوستر دیواری ساده با خطوط عمودی و با فاصله از هم می توانید دیوار ها را بلند تر نشان دهید و این حس را القاء کنید که انگار سقف خانه در فاصله ای بالاتر از حد خودش دارد.

کاغذ دیواری عمودی

توجه داشته باشید که هر چه کاغذ پوستری انتخابی شما شلوغ تر باشد فضای خانه را کوچک تر نشان می دهد و در عوض استفاده از پوستر های ساده با طرح زیگزاک و قطری فضایی بزرگ تر و پویا تر را تجربه می کنید این طرح ها به عنوان طرح های انرژی زا شناخته شده اند.

مدل کاغذ دیواری ساده

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

طرح کاغذ پوستری جدید و ساده

کاغذ دیواری های ساده

کاغذ پوستری جدید و زیبا

مدل کاغذ دیواری اسپرت

کاغذ پوستری شیک و متفاوت

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

کاغذ پوستری برای پذیرایی

مدل کاغذ دیواری ساده

طرح کاغذدیواری جدید

کاغذ پوستری با طرح ساده برای اتاق پذیرایی

مدل کاغذ دیواری های مدرن

کاغذ پوستری زیبا و ساده

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری به سبک جدید

کاغذ پوستری زیبا برای اتاق خواب

کاغذ دیواری اسپرت

 

 

می توانید انواع مدل کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری اتاق خواب، مدل های کاغذ دیواری پوستری را نیز در این بخش مشاهده کنید. اساسا کاغذهای دیواری ساده بیشتر هیچ طرح و نقشی نداشته و فقط دارای بافت و برجستگی هایی هستند که از جلو دیده می شود، بیشتر این مدل کاغذهای دیواری ساده را برای یک قسمت کوچک از خانه استفاده می کنند و به ندرت دیده شده که تمام خانه با این مدل کاغذهای دیواری پوشیده شده باشد. بیشتر این پوستر دیواری ها مکمل انواع دیگر کاغذ دیواری ها هستند که به طور مثال در و یا پنجره روی آن دیوار است.

مدل کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری ساده

مدل کاغذ دیواری اسپرت

انواع پوستر دیواری سه بعدی و شیک برای منزل

در دکوراسیون خانه های امروزی استفاده از پوستر و کاغذهای دیواری برای پوشاندن دیوار ها و زیبایی بخشیدن به فضای داخلی منزل کاربرد زیادی پیدا کرده است؛ در گذشته استفاده از پوستر دیواری بیشتر جنبه کاربردی داشته و به منظور پوشاندن نواقص موجود در دیوار به کار گرفته می شد، اما امروزه انواع طرح های شیک و متنوع کاغذهای دیواری و پوستری موجب شده تا جنبه تزئینی آنها بیشتر مدنظر باشد؛ کاغذ دیواری های پوستری با طرح سه بعدی، مدل شیک و زیبایی از انواع پوسترهای دیواری هستند که در طرح های جذاب و زیبایی وجود دارند، از این رو هر کسی می تواند با توجه به سلیقه اش و متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود پوسترهای دیواری مناسبی را انتخاب و استفاده نماید.

انواع کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری سه بعدی علاوه بر زیبایی و جذابیتی که دارند به دلیل عمق بخشیدن به اشکال و تصاویر، موجب بزرگنمایی و ایجاد فضای بیشتر در محیط می شوند، از این رو استفاده از آنها برای محیط های کوچک کارایی زیادی می تواند داشته باشد، حال در صورتی که علاقمند به انواع طرح های جدید و شیک کاغذ دیواری سه بعدی به منظور استفاده در بخش های مختلف دکوراسیون منزلتان هستید، می توانید از انواع این پوستر های دیواری گلچین شده در اینجا دیدن کنید و الهام بگیرید.

تصاویر کاغذ دیواری پوستری مدل کاغذ دیواری پوستری کاغذ دیواری پوستری زیبا کاغذ دیواری پوستری کاغذ دیواری پرنقش کاغذ دیواری ساده و طرحدار کاغذ دیواری طرح دار کاغذ دیواری جذاب مدل کاغذ دیواری ساده و طرح دار کاغذ دیواری جدید کاغذ دیواری زیبا مدل کاغذ دیواری کاغذ دیواری شیک کاغذ دیواری ساده و نقش دار

امیدواریم از تماشای گالری عکس های کاغذدیواری ساده نهایت لذت را برده باشید و بر حسب سلیقه و نوع چیدمان و وسایل منزل خود از این طرح های جذاب و شیک ایده های ناب و زیبا گرفته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *